Bultjes na gemeenschap

22-07-2012 08:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Best dames,

Sinds een maand of 2 heb ik na sex met mijn nieuwe vriend steeds bultjes en uitslag rondom mijn vagina,verder geen last van mijn vagina en rare afscheiding, wat doorloopt tot mijn billen het jeukt niet maar prikt, ik heb het idee dat hij meer wisselende contacten heeft,ik vertelde hem het vanmorgen dat ik gisteren avond bij de huisartsenpost ben geweest, toen zei die heel nonchalant geen sex meer dan he, en grapte erover ik heb volgende week de uitslag wat moet ik nu met hem?
Kop in het zand en de volgende keer gewoon weer een kuurtje.
Misschien genitale wratten? Of zijn het gewoon scheerbultjes/ zweetbultjes. Tot de uitslag daarom maar geen sex.
Als ik een week geen sex met hem heb gehad of langer is het weg maar zodra het weer aan de gang is heb ik het weer..
Dat zei je in je OP inderdaad ook al.
Prikken zijn stoppeltjes?
Ja dat wel...
Heb je je ook altijd net geschoren voordat je seks hebt met je vriend? Door de wrijving kan je huid irriteren. En door het gebrek aan haar voelt het natter aan.

Als je het nog nooit eerder hebt meegemaakt, en je weet van je vriend dat hij nogal wat wisselende contacten had, dan vind ik het heel verstandig van je dat je een soa test hebt laten doen.

Wacht de uitslag af en heb geen seks in de tussentijd, dan weet je zeker wat er aan de hand is. Ik vind de reactie van je vriend overigens nogal kinderachtig toen je hem dit vertelde, maar dat kan aan de leeftijd liggen.
Misschien heeft hij stoppels daar, waardoor jij uitslag krijgt.

En het kan zijn dat je vaginale milieu nog moet wennen aan zijn sperma...

Maarja, alleen een dokter kan antwoord geven he.

Het hoeft dus geen SOA te zijn maar als je onveilige sex hebt met je vriend is het echt niet raar om om een soa-test te vragen en na te vragen of er kans is op een SOA
Doen jullie het wel veilig? En als je vriend nu nog steeds meerdere sexuele contacten heeft naast jou, doet hij het dan ook veilig?
Leuke vriend heb je ook. Kan je duidelijk heel je hart bij uitstorten. Gevoelig type.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom ga je voor zoiets naar de huisartsenpost? Het kan toch makkelijk wachten tot na het weekend? Hier is de huisartsenpost niet voor.

Die vriend zou ik maar snel dumpen en de eer aan jezelf houden.

Begrip tonen doet hij niet en hij heeft naast jou ook nog wisselende contacten zonder jou erover te vertellen..... niet slim ook om geen condoom te gebruiken.
Wordt een duur grapje ;) zo'n test kost tegenwoordig 120 euro.
Dit is geen SOA, zoals je het beschrijft Het klinkt als irritatie van de huid door iets. Dit kan wrijving zijn, glijmiddel, condoom etc.

Ik zou goed nadenken wat het zou kunnen zijn. Meestal kom je er dan wel uit.
quote:viva_man schreef op 22 juli 2012 @ 16:06:

Dit is geen SOA, zoals je het beschrijft Het klinkt als irritatie van de huid door iets. Dit kan wrijving zijn, glijmiddel, condoom etc.

Ik zou goed nadenken wat het zou kunnen zijn. Meestal kom je er dan wel uit.

Fijn die forum artsen die zoveel kennis over SOA's in huis hebben.

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 22 juli 2012 @ 16:09:

[...]

Maar er word door TO toch ook om een forum arts gevraagd?
quote:Rary schreef op 22 juli 2012 @ 16:27:

[...]

Maar er word door TO toch ook om een forum arts gevraagd?Krijg jij altijd alles waar je om vraagt?
quote:saaaaar81 schreef op 22 juli 2012 @ 16:29:

[...]

Krijg jij altijd alles waar je om vraagt?

Ja eerlijk gezegd wel Dat bedacht ik mij laatst nog... Ben eigenlijk strontverwend wat dat betreft.

Een jaar geleden kreeg ik 1 keer niet wat ik wilde, en ik kreeg gewoon een driftbui...
quote:Rary schreef op 22 juli 2012 @ 16:47:

[...]

Ja eerlijk gezegd wel Dat bedacht ik mij laatst nog... Ben eigenlijk strontverwend wat dat betreft.

Een jaar geleden kreeg ik 1 keer niet wat ik wilde, en ik kreeg gewoon een driftbui...Hebben ze je genegeerd?

[...]

Ken jij een soa die alleen na de daad de kop op speelt en een paar dagen daarna verdwijnt? Om weer de kop op te steken na het vrijen? Ik niet. Een soa test is zeker niet overbodig (plus het uithoren van vriend over zijn wisselende (veilige?) contacten) maar dit klinkt mij niet als een soa.

[...]Fijn die forum artsen die zoveel kennis over SOA's in huis hebben.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven