Condoomloos swingen

29-07-2017 13:07 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn man zitten al aardig wat jaartjes in het swingerswereldje.
Eerst voorzichtig naar de clubs. In het begin vrouw vrouw, maar daarna al snel met andere koppels. Nog een poosje later ook naar clubs waar single mannen komen (mijn man begon het geil te vinden dat ik sex had met andere mannen, en ik werd bloedheet van meerdere mannen tegelijk).
De volgende stap waren thuisfeestjes waar we door stellen voor werden uitgenodigd.
Tot dan altijd netjes MET condoom. (Behalve dan de orale sex, die is om de een of andere reden altijd ZONDER geweest).
Op die thuisfeestjes werden grenzen verlegd met wapdrugs. En we begonnen mee te doen.
We ontdekten dat op de thuisfeestjes om ons heen steeds meer stellen met elkaar neukten ZONDER condoom, iets dat we in de parenclubs nauwelijks meemaakten.
Je we vonden het idee geil, we kregen vaak stellen die aan ons vroegen om het hoesje achterwege te laten, en op een keer gingen we overstag. Het was supergeil voor ons allebei, héél stout, maar een dag later hadden we een behoorlijke kater.
Snel naar de controle (blijkt nog een genant gedoe in Nederland, maar dat terzijde).
Niets aan de hand.
Een feestje later gingen we wéér zonder. De verboden vrucht he. En iedereen deed het.

Op één van die feestjes werd er via de chatbox eens een betalende klant uitgenodigd. Een leuke vent die lekker mee kwam wappen en sexen. Hij betaalde een x bedrag (het idee vonden wij, groepje van 4 stellen, heel erg kicken) , maar na een uurtje stelde een van de dames voor (niet ik!) dat als hij dat bedrag verdubbelde, het ook ZONDER mocht doen. Zo gezegd zo gedaan. En ja....ik deed mee. Het was zo een geile gedachte weer, zo ondeugend.

En toch....is er altijd die angst.
Ook al zeggen medeswingers : "je pijpt toch ook altijd zonder?", dus dan neem je ook een risico. En we hebben nog nooit iets gehad. Klopklop. En we zien steeds meer swingers om ons heen condoomloos gaan. (Kan ook zijn dat onze swingvrienden veranderen). Het voelt ook super uiteraard. Ongeremd, bevrijd, stout.

In de clubs, als we daar nog eens gaan , doen we het dan wél weer MET.

Maar op die thuisfeestjes dus eigenlijk nooit meer.

Benieuwd of dit patroon herkenbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-07-2017 20:43
Als bent opgevoed door Postbus 51 en MTV zou je misschien denken dat seks zonder condoom met een vreemde buitengewoon gevaarlijk is maar ik zou het reëele risico op hiv of iets anders ergs voor heteroseksuelen wel eens in perspectief willen zien.
Je kunt hier toch geen gemiddelde nemen? Als ze met tig mensen ieder weekend bij elkaar komen en sappen uitwisselen, en buiten de weekenden dat nog elders doen, dan kan het heel snel gaan.

Dat is wat anders dan de gemiddelde Piet en Annie die al 25 jaar getrouwd zijn.
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
29-07-2017 21:14

Dat is wat anders dan de gemiddelde Piet en Annie die al 25 jaar getrouwd zijn.
Nee ik bedoel bij telkens wisselende eenmalige contacten.
Antoon69 schreef:
29-07-2017 21:06
Dit is anekdotisch en zegt niet veel. niet de informatie die ik bedoel.

Wat is het werkelijke risico op HIV dat een willekeurig persoon loopt bij onbeschermd heteroseksueel contact. Dat zou ik wel eens naast andere risico's willen zien.
Heteroseksueel contact met een HIV besmet persoon is net zo gevaarlijk als homoseksueel contact idem dito. En of iemand HIV besmet is kun je nou eenmaal niet aan iemands neus zien. En over het hier wederom verbreide misverstand dat HIV blijkbaar alleen maar voorkomt onder praktiserende homo's heb ik het maar niet niet. Net zo goed als dat ik het maar niet ga hebben over het feit dat genitale wratten, chlamydia of een druiper ook zo'n pretje niet zijn.
Ook al is de kans klein, de impact als je het wel hebt is enorm.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-07-2017 21:06
Dit is anekdotisch en zegt niet veel. niet de informatie die ik bedoel.

Wat is het werkelijke risico op HIV dat een willekeurig persoon loopt bij onbeschermd heteroseksueel contact. Dat zou ik wel eens naast andere risico's willen zien.
Net zo groot als bij alle andere seksuele contacten. Sommige denken dat als je seksueel contact hebt tussen twee vrouwen dat het risico minder is maar dat is ook niet waar. Je weet gewoon niet wat je sekspartner hiervoor uitgespookt heeft en daardoor is het risico altijd aanwezig dat je een SOA kan krijgen waaronder dus ook HIV.

Ook zo iets raars vind ik dat er tussen swingers het gebruikelijk is dat orale seks zonder bescherming gebeurd, net of je dan geen risico loopt, echt hoe dom kan je zijn...
Lady_Voldemort schreef:
29-07-2017 21:21
Heteroseksueel contact met een HIV besmet persoon is net zo gevaarlijk als homoseksueel contact idem dito. En of iemand HIV besmet is kun je nou eenmaal niet aan iemands neus zien. En over het hier wederom verbreide misverstand dat HIV blijkbaar alleen maar voorkomt onder praktiserende homo's heb ik het maar niet niet. Net zo goed als dat ik het maar niet ga hebben over het feit dat genitale wratten, chlamydia of een druiper ook zo'n pretje niet zijn.
Bespaar ons je retoriek. Google voor mij eens het reëele risico in Nederland
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-07-2017 21:33
Bespaar ons je retoriek. Google voor mij eens het reëele risico in Nederland
Dan neuk jij toch lekker zonder, maar dan ook niet lopen zeiken als je een (onbehandelbare) soa hebt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-07-2017 21:33
Bespaar ons je retoriek. Google voor mij eens het reëele risico in Nederland
Ook al is het risico in dit land minder groot dan bv in Afrika dan nog kan je beter voor veiligheid kiezen, zo leuk is het niet om HIV te krijgen of te hebben
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
29-07-2017 21:33
Bespaar ons je retoriek. Google voor mij eens het reëele risico in Nederland
Jouw abonnement op Google is verlopen?
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Antoon69 schreef:
29-07-2017 21:33
Bespaar ons je retoriek. Google voor mij eens het reëele risico in Nederland
Doe dat lekker zelf zeg. Mafkees.
Alle reacties Link kopieren
En als al die blije vrienden en vriendinnen in het buitenland ook wel eens van bil gaan.... of zij zelf niet maar wel hun vrienden en vriendinnen...
Dan kan het heel hard gaan.
Je kunt méér.
Antoon69 schreef:
29-07-2017 21:06
Dit is anekdotisch en zegt niet veel. niet de informatie die ik bedoel.

Wat is het werkelijke risico op HIV dat een willekeurig persoon loopt bij onbeschermd heteroseksueel contact. Dat zou ik wel eens naast andere risico's willen zien.
Bel maar eens met GG&GD. Je schrikt je te pleuris van het aantal besmette mensen na bijvoorbeeld een vakantie.
Alleen je leest het niet van hun voorhoofd af. Keurige heteroseksuele advocaten en bankiers die voor de rest van hun leven aan de medicijnen zitten.

Maar TO moet het zelf weten.
Tip: sluit alvast een goede verzekering af voor je medische behandelingen en zorg.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij weer de bevestiging dat ik echt heel ver weg wil blijven van wap-feestjes
_Marana_ schreef:
29-07-2017 21:54
Voor mij weer de bevestiging dat ik echt heel ver weg wil blijven van wap-feestjes
Alleen om deze reden? :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
29-07-2017 21:54
Voor mij weer de bevestiging dat ik echt heel ver weg wil blijven van wap-feestjes

Dat hangt echt van de feestjes af. Maar geen idee of dat de uitzondering op de regel was.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dat je het waard vindt om je gezondheid voor in de waagschaal te leggen...
Er hoeft maar een van jullie iets te hebben en bingo, jij kunt het ook krijgen, je neukt namelijk niet alleen met die mensen, maar met hun hele geschiedenis, en wie zegt dat zij zich allemaal regelmatig laten testen op soa's?
Maargoed, zelfs rondneuken met condooms beschermt je niet eens tegen o.a. HPV, genitale wratten, of herpes, dat wordt verspreid via huid op huid contact, laat je iig testen, anders krijg je misschien nog wel spijt, en dat soort spanning lijkt me stukken minder fijn.
Mijn feestje zou het niet zijn.
Over een tijdje hoef je nooit meer met condoom. Lekker met je eigen HIV-swing groepje van bil. Gezellig.
Alleen al het risico op schaamluis en infecties is toch al erg?
Ieuw.
Alle reacties Link kopieren
Kennis met hiv zie je niet aan dat hij hiv heeft. Leuke, knappe, sportieve vent om te zien. Beetje dom geweest, en voor de rest van zijn leven aan de medicijnen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
29-07-2017 22:02
Alleen om deze reden? :popcorn:
Nee, nog een extra reden. Ik doe geen drugs dus wil sowieso al niet naar een wap-feestje. En voorlopig houden we het nog bij max 4 personen, zonder wap dus.
Alle reacties Link kopieren
Er worden niet voor niks zoveel voorlichtingen gegeven. Hoe kun je dan nog zo dom zijn?
Onbevangen schreef:
29-07-2017 22:24
Er worden niet voor niks zoveel voorlichtingen gegeven. Hoe kun je dan nog zo dom zijn?
Op die feestjes komen alleen maar nette frisse mensen, geen viespeuken die het met iedereen doen.
Alle reacties Link kopieren
2Italy2 schreef:
29-07-2017 22:09
Over een tijdje hoef je nooit meer met condoom. Lekker met je eigen HIV-swing groepje van bil. Gezellig.
Nee, dat is saai. De afwisseling maakt het leuk. :no:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wauw. Echt wauw.
Alle reacties Link kopieren
900 nieuwe hiv infecties in nl in 2015 lees ik.
Volgens winnen er minder per jaar een hoofdprijs in de loterij. Hoe hoger de prijs, hoe lager de winkans.
Ja hiv zal de hoofdprijs in de soa loterij zijn, maar volgens mij doet TO mee voor de straatprijs.

Maar waarom dit topic openen? Waarom laat je je omgeving de spelregels bepalen? Je klinkt mij tussen de regels door vooral bang en niet in control.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven