Condoomloos swingen

29-07-2017 13:07 550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn man zitten al aardig wat jaartjes in het swingerswereldje.
Eerst voorzichtig naar de clubs. In het begin vrouw vrouw, maar daarna al snel met andere koppels. Nog een poosje later ook naar clubs waar single mannen komen (mijn man begon het geil te vinden dat ik sex had met andere mannen, en ik werd bloedheet van meerdere mannen tegelijk).
De volgende stap waren thuisfeestjes waar we door stellen voor werden uitgenodigd.
Tot dan altijd netjes MET condoom. (Behalve dan de orale sex, die is om de een of andere reden altijd ZONDER geweest).
Op die thuisfeestjes werden grenzen verlegd met wapdrugs. En we begonnen mee te doen.
We ontdekten dat op de thuisfeestjes om ons heen steeds meer stellen met elkaar neukten ZONDER condoom, iets dat we in de parenclubs nauwelijks meemaakten.
Je we vonden het idee geil, we kregen vaak stellen die aan ons vroegen om het hoesje achterwege te laten, en op een keer gingen we overstag. Het was supergeil voor ons allebei, héél stout, maar een dag later hadden we een behoorlijke kater.
Snel naar de controle (blijkt nog een genant gedoe in Nederland, maar dat terzijde).
Niets aan de hand.
Een feestje later gingen we wéér zonder. De verboden vrucht he. En iedereen deed het.

Op één van die feestjes werd er via de chatbox eens een betalende klant uitgenodigd. Een leuke vent die lekker mee kwam wappen en sexen. Hij betaalde een x bedrag (het idee vonden wij, groepje van 4 stellen, heel erg kicken) , maar na een uurtje stelde een van de dames voor (niet ik!) dat als hij dat bedrag verdubbelde, het ook ZONDER mocht doen. Zo gezegd zo gedaan. En ja....ik deed mee. Het was zo een geile gedachte weer, zo ondeugend.

En toch....is er altijd die angst.
Ook al zeggen medeswingers : "je pijpt toch ook altijd zonder?", dus dan neem je ook een risico. En we hebben nog nooit iets gehad. Klopklop. En we zien steeds meer swingers om ons heen condoomloos gaan. (Kan ook zijn dat onze swingvrienden veranderen). Het voelt ook super uiteraard. Ongeremd, bevrijd, stout.

In de clubs, als we daar nog eens gaan , doen we het dan wél weer MET.

Maar op die thuisfeestjes dus eigenlijk nooit meer.

Benieuwd of dit patroon herkenbaar is.
Helaas komt dit steeds vaker voor. De combinatie is meestal wappen-condoomloos. Als je door de drugs namelijk je hersenen uitschakelt, ga je sneller domme dingen doen.

Gewoon stom.
Weet je wat nu zo mooi is: nu voel je je ongeremd. Maar tegen de tijd dat je HIV hebt, dan komt de vraag: hoe lang werken de medicijnen nog? Bij elke verkoudheid ga je je afvragen: kan dit toch AIDS zijn? Niks meer bevrijd.

En ja, jullie swingvrienden veranderen. Wij swingen nu meer dan 15 jaar. We hebben de een na de ander in het wapcircuit zien verdwijnen. In het begin dachten we nog dat we er niet zo moeilijk over moesten doen: okay, dan wappen zij wel en blijven wij helder. Maar dat was niet leuk. Wappers doen rare dingen, dus wij zijn vertrokken. Die swingvrienden van toen leven een ander leven dan wij. Dus je swingvrienden veranderen als je je anders gaat gedragen.

Ik gebruik bij het swingen nooit iets, zelfs geen wijntje. Ik vind seks geweldig, maar ik wil ten allen tijde met verstand kunnen reageren. Want zodra ik klaar ben, dan gaat de rest van mijn leven weer gewoon verder.

Bovendien: als je HIV-positief bent, dan kun je het swingen helemaal vergeten. Dus gewoon stom.
Ok dus 1 op de 2 miljoen neukpartijen eindigt in hiv, gebaseerd op 2015 & 2x neuken per week. Maar als een swinger 60 contacten per jaar heeft ( link in topic, je test dan 1x per jaar) word de kans al veel groter, ca 1 op 33 duizend. En als die personen het ook met 60 personen doen, met wat overlap dus 30 nieuwe, en die ook weer met wat meer overlap dus vijftien nieuwe, dan is de kans misschien wel zomaar 1 op 75.

Nog even doorneuken to, dan heb je zo de soa hoofdprijs te pakken.

Ook leuk dat je dan waarschijnlijk niet eens iedereen kan waarschuwen. Dus ga je anderen besmetten en die gaan ook weer mensen besmetten en dan zit er een pedofiel tussen (4% v/d bevolking) en dan ben je zo het werktuig van een kindermoord...

Lekker stout hoor.
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 29-07-2017 23:28
Reden: Aanvulling
21.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Juist als je gaat swingen en dan regelmatig seks hebt met verschillende mensen dan zou je toch denken dat je dat verantwoord doet. Je zegt ook dat je soms bang bent om er iets aan over te houden TO. Maar blijkbaar is het dat allemaal waard dan? Ik vind dit zo'n raar topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik viel over dat 'ik en mijn man'. De rest moet je lekker zelf weten. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen bescherming.
Ach een beetje HIV kan geen kwaad toch?
Daar kan geen lekkere geile neuk partij tegenop, lekkere stouterd ! :-?
Geilll hoor.Het idee alleen al maakt dat ik haast van de bank afglij :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
dom dom dom!!!!
Alle reacties Link kopieren
Is het nu dat je de rest van je leven medicijnen kunt slikken en er niet meer dood van gaat dat mensen weer zo dom gaan doen? Want dan wil ik daar liever niet aan meebetalen hoor. Dit soort ongein mag je dan ook zelf voor de rest van je miserabele leven regelen en betalen.
Ontzettend geil of niet?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
30-07-2017 09:26
Is het nu dat je de rest van je leven medicijnen kunt slikken en er niet meer dood van gaat dat mensen weer zo dom gaan doen? Want dan wil ik daar liever niet aan meebetalen hoor. Dit soort ongein mag je dan ook zelf voor de rest van je miserabele leven regelen en betalen.
Ontzettend geil of niet?
Klopt aan HIV hoef je niet meer dood te gaan, maar je leeft wel korter.

En we vergeten voor het gemak alle SOA's waar je tegenwoordig weer dood aan kunt gaan door antibioticaresistentie, waardoor ze heel langzaam, maar toch, ongeneeslijke worden. Gezellig. Wordt je weer knettergek van de syfilis, wat een feest.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
30-07-2017 09:35
Klopt aan HIV hoef je niet meer dood te gaan, maar je leeft wel korter.

En we vergeten voor het gemak alle SOA's waar je tegenwoordig weer dood aan kunt gaan door antibioticaresistentie, waardoor ze heel langzaam, maar toch, ongeneeslijke worden. Gezellig. Wordt je weer knettergek van de syfilis, wat een feest.
Nou idd, ik snap gewoon echt niet dat mensen zo dom kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Komt TO nog een keertje terug?
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, die is lekker condoomloos aan het swingen
Ginerva schreef:
30-07-2017 11:14
Nou idd, ik snap gewoon echt niet dat mensen zo dom kunnen zijn.
Gooi er drank en/of drugs in en iedereen verliest ineens de helft van het IQ.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
30-07-2017 13:20
Gooi er drank en/of drugs in en iedereen verliest ineens de helft van het IQ.
Ja klaarblijkelijk, maar als je dit weet dan zet je de drank en drugs toch aan de kant zodat je niet over je eigen grenzen heen gaat?
Tja de kans op HIV is niet zo bijzonder groot bij hetero stellen niet uit risico gebieden, maar toch is het een afweging die alleen jij kan maken. Er zijn ook nog veel besmettelijkere SOA's die ook niet leuk zijn (herpes, chlamydia), en een zwangerschap misschien.

Maar goed lijkt me dat het risico dat wordt gelopen voor de een wel en de ander niet acceptabel is. Wat wel op valt is dat die campagnes werken, want niemand die zich twee maal bedenkt om te gaan skiën terwijl daar ook reëel risico is op een gebroken nek of rug met lange termijn gevolgen.
Anoniem17062022182122 wijzigde dit bericht op 30-07-2017 13:35
Reden: verduidelijking
3.77% gewijzigd
Ginerva schreef:
30-07-2017 13:27
Ja klaarblijkelijk, maar als je dit weet dan zet je de drank en drugs toch aan de kant zodat je niet over je eigen grenzen heen gaat?
Groepsdruk. Iedereen doet het....
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
30-07-2017 13:44
Groepsdruk. Iedereen doet het....
Tja als iedereen in de sloot springt, spring jij er dan ook achteraan? Ik ben een bewust niet drinker en veganistisch en door groepsdruk heb ik me nooit laten verleiden toch alcohol of dierlelijke producten te gaan gebruiken.
Soms moet je gewoon sterk zijn en je aan je eigen standpunten vast houden.
Alle reacties Link kopieren
TO vindt dit gewoon leuk hè, living on the edge. Ik denk dat alle waarschuwinkjes en gedoetjes over groepsdruk absoluut geen bodem vinden, dit is geen ongelukje, dit zijn bewuste risico's die genomen worden voor de fun en de kick.

Wat ik me afvraag, zit die lelijke vlinder nou op haar borsten of haar billen?
Kan het niet goed zien. Iemand?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
30-07-2017 14:11
TO vindt dit gewoon leuk hè, living on the edge. Ik denk dat alle waarschuwinkjes en gedoetjes over groepsdruk absoluut geen bodem vinden, dit is geen ongelukje, dit zijn bewuste risico's die genomen worden voor de fun en de kick.

Wat ik me afvraag, zit die lelijke vlinder nou op haar borsten of haar billen?
Kan het niet goed zien. Iemand?
Ik dacht billen maar nu ik beter kijk begin ik ook te twijfelen :P
_Marana_ schreef:
29-07-2017 22:18
Nee, nog een extra reden. Ik doe geen drugs dus wil sowieso al niet naar een wap-feestje. En voorlopig houden we het nog bij max 4 personen, zonder wap dus.
+1

PS Vanuit het warme nette 😇😎 Le Cap d'Agde 😃
Roodhaarr schreef:
29-07-2017 22:49
Helaas komt dit steeds vaker voor. De combinatie is meestal wappen-condoomloos. Als je door de drugs namelijk je hersenen uitschakelt, ga je sneller domme dingen doen.

Gewoon stom.
Weet je wat nu zo mooi is: nu voel je je ongeremd. Maar tegen de tijd dat je HIV hebt, dan komt de vraag: hoe lang werken de medicijnen nog? Bij elke verkoudheid ga je je afvragen: kan dit toch AIDS zijn? Niks meer bevrijd.

En ja, jullie swingvrienden veranderen. Wij swingen nu meer dan 15 jaar. We hebben de een na de ander in het wapcircuit zien verdwijnen. In het begin dachten we nog dat we er niet zo moeilijk over moesten doen: okay, dan wappen zij wel en blijven wij helder. Maar dat was niet leuk. Wappers doen rare dingen, dus wij zijn vertrokken. Die swingvrienden van toen leven een ander leven dan wij. Dus je swingvrienden veranderen als je je anders gaat gedragen.

Ik gebruik bij het swingen nooit iets, zelfs geen wijntje. Ik vind seks geweldig, maar ik wil ten allen tijde met verstand kunnen reageren. Want zodra ik klaar ben, dan gaat de rest van mijn leven weer gewoon verder.

Bovendien: als je HIV-positief bent, dan kun je het swingen helemaal vergeten. Dus gewoon stom.
Mooi duidelijk omschreven! Dan maar liever als saai gezien worden als we voor wappen en stevig drinken bedanken...
Ginerva schreef:
30-07-2017 14:08
Tja als iedereen in de sloot springt, spring jij er dan ook achteraan? Ik ben een bewust niet drinker en veganistisch en door groepsdruk heb ik me nooit laten verleiden toch alcohol of dierlelijke producten te gaan gebruiken.
Soms moet je gewoon sterk zijn en je aan je eigen standpunten vast houden.
Ik ben in jouw kamp. Drink niet en dat is ongezellig volgens heel veel mensen. Boeit me niet wat anderen daar van vinden. Maar weet wel dat veel mensen wel bezwijken onder groepsdruk. En TO zo te lezen ook, ten koste van haar eigen gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
30-07-2017 14:55
Ik ben in jouw kamp. Drink niet en dat is ongezellig volgens heel veel mensen. Boeit me niet wat anderen daar van vinden. Maar weet wel dat veel mensen wel bezwijken onder groepsdruk. En TO zo te lezen ook, ten koste van haar eigen gezondheid.
Krijg jij die opmerking ook altijd naar je hoofd geslingert? Ik ook, ach het boeit mij ook echt niet wat andere er van vinden.

Ik hoop dat TO na het lezen van al deze berichten kiest voor haar veiligheid en het voortaan gewoon weer met een condoom gaat swingen
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
30-07-2017 14:55
bezwijken onder groepsdruk. En TO zo te lezen ook, ten koste van haar eigen gezondheid.
Ik lees geen bezwijken onder groepsdruk, ik lees een zeer weloverwogen risico met als beloning de kink en de lol.
...
Alle reacties Link kopieren
Dit is inderdaad wel een beetje de kat op het spek binden. Vraag me alleen wel een beetje af wat TO aan deze reacties heeft...
Alle reacties Link kopieren
Niks.
Als er al mensen zijn die het herkennen houden ze angstvallig hun mond.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven