De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
vrijdag 2 november 2012 om 14:26
Eh....het schijnt dat rode wijn wat ik graag drink niet altijd lekker smaakt. Dan doen we de malibu..ook zo zoet.Verder? Nee...
Wel meegemaakt dat ik smorgens met een dinnetje verder wou gaan waar we snachts waren geiendigd, maar ze had echt een putlucht in haar mond. Dikke vette anticlimax.
Hoe ga jij daar mee om? Naar uit de mond ruiken bij een ander?
Wel meegemaakt dat ik smorgens met een dinnetje verder wou gaan waar we snachts waren geiendigd, maar ze had echt een putlucht in haar mond. Dikke vette anticlimax.
Hoe ga jij daar mee om? Naar uit de mond ruiken bij een ander?
vrijdag 2 november 2012 om 16:00
als het vaker voorkomt dan een keer in de ochtend dan zou ik toch wel terloopse hints geven, worden die niet opgepikt dan zeg ik het gewoon een keer .
Beter duidelijk zijn dan dat je de balen van iemand krijgt.
Wel eens iemand in bed gehad die werkelijk nog nooit van een scheerbeurt down under had gehoord ?
Beter duidelijk zijn dan dat je de balen van iemand krijgt.
Wel eens iemand in bed gehad die werkelijk nog nooit van een scheerbeurt down under had gehoord ?
vrijdag 2 november 2012 om 16:09
Ik zit me hier serieus af te vragen of er dan mensen bestaan die meteen fris uit hun mond ruiken als ze wakker worden... Ik heb het nog nooit meegemaakt. Na een nacht lang slapen heb je weinig geslikt en geademd en ruik je gewoon minder fris toch? Als het nou de hele dag door is...
Silver, gelukkig nog nooit. Dat zou voor mij dus wel echt een afknapper zijn, dan sla ik oraal maar even over!
Kaal, bijgehouden, streepje of driehoekje, waar gaat jouw voorkeur naar uit?
Silver, gelukkig nog nooit. Dat zou voor mij dus wel echt een afknapper zijn, dan sla ik oraal maar even over!
Kaal, bijgehouden, streepje of driehoekje, waar gaat jouw voorkeur naar uit?
vrijdag 2 november 2012 om 16:24
Als ik sexueel actief ben is het beneden zeker glad geschoren. Ben ik dat niet dan is het netjes machinaal kort getrimd. Als ik voor een langere periode weg ben in de natuur scheer ik totaal niet. Maar zodra ik weer geciviliseerd ga doen dan is t gelijk scheren. Maar hangt dus af in hoeverre ik sexueel actief ben..
Met jezelf spelen in bijzijn of voor de ogen van je sexpartner of niet?
Met jezelf spelen in bijzijn of voor de ogen van je sexpartner of niet?