Dikke penis

28-03-2012 19:21 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

allereerst moet ik zeggen dat ik heel weinig ervaring met seks heb.. Sinds kort heb ik een vriend. Hij is mijn eerste en heeft mij ontmaagd. Dit deed int begin wel pijn, maar de keren daarna niet. Mijn vriend heeft een 'gemiddelde' penis, maar zijn omvang is dik/groot. Ik heb ook het idee dat de penis er altijd half in zit. zijn eikel gaat er gewoon in maar zijn penis wordt daarna breder. Hebben meerdere mensen hier 'last' van bij hun vriend? Het doet niet zeer, maar zou het denk ik wel fijn vinden om de penis er helemaal in te willen.
quote:enjoy73 schreef op 29 maart 2012 @ 17:06:

Er zijn soms ook mannen die bewust niet helemaal naar binnen willen, heb je daar misschien al eens naar gevraagd?Huh? Wat is er mis met gewoon tot aan m'n ballen erin?
wat versta je onder dik: wc rol, bier fles, blikje, liter fles?
Een lantaarnpaal. Nee, ik weet het niet.. kan niet echt een vergelijking maken. volgende keer hou ik er wel even een voorwerp naast..
Ik bedoel dit niet lullig

Maar als dit je eerste sekservaring is....misschien ervaar jij het wel zo, maar is het normaal. Snap je wat ik bedoel...?
Je kunt toch ook gewoon kijken hoe ver hij erin zit en zo nodig.... gewoon handen om zijn billen en trekken maar :P
quote:gimmemore schreef op 14 april 2012 @ 21:30:

Je kunt toch ook gewoon kijken hoe ver hij erin zit en zo nodig.... gewoon handen om zijn billen en trekken maar :PPrecies
Naar mijn idee moet jij die pik vooraf gewoon goed in de glijmiddel zetten. Als hij dan nog niet helemaal naar binnen schuift, hem nog eens stevig naar je toe trekken met je handen op z'n billen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven