Dilemma

06-08-2018 01:10 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen
Mijn nieuwe vriendin vertelde me in het prille begin van onze relatie, zo'n 2j geleden, enthousiast over haar ervaringen met vorige vriendjes. Anaal vond ze lekker en ze liet in haar mond spuiten tijdens het pijpen (mits ze er veel cola kon achter drinken). Deze ervaringen wil ze, ondanks ze aangaf het lekker te vinden, met mij niet delen. Mij laat ze op een handdoek klaarkomen😡 en wil zoder reden niets anaal. Ik wil zo'n dingen óók wel eens ervaren maar ze blokt me af en wil er niet over praten. Dit geeft me een slecht gevoel.
Weet iemand hier raad mee?
Alle reacties Link kopieren
Als ik je verhaal zo lees TO, dan heb ik sterk het idee dat je vriendin gewoon heeft zitten opscheppen.
'Te verlegen om meer dan haar broekje uit te trekken, klaar laten komen op een handdoekje' kan ik toch moeilijk rijmen met iemand die vriendjes liet klaarkomen in haar mond en zich anaal liet nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit soort relaties nooit goed kunnen begrijpen, maar ik wil toch een poging doen.
TO, je was 41 toen je eerdere/eerste relatie uitging en hebt deze mevrouw dus leren kennen toen je al dik in de 40 was.
Verhalen over vorige vriendjes.. ze is dus een stuk jonger dan jij?
Verder vertel je over haar ervaringen in de kroeg, dus blijkbaar had ze alcohol nodig.
Ze liet in haar mond spuiten, op voorwaarde dat er sloten cola achteraan konden.
En nu vertel je dat je op die ontvankelijkheid ook recht meent te hebben uit een soort gelijkheidsprincipe van "zij mochten, dus ik ook".
Mijn vraag aan jou: waar lees jij in je eigen verhaal dat ze lol beleefde aan de ervaringen van spuiten in haar mond en anale seks?
Alles dat je na je opening over haar vertelt spreekt je oordeel daarover namelijk diametraal tegen.
Dus als je wilt voorkomen dat je als een whining baby overkomt, ligt de bal wel degelijk bij jou. Zowel hier als in je relatie met je vriendin.

En dan nog dit: waarom verwacht je zoveel bijzonders van anale seks en in en mond klaarkomen? De ideeën dat daar een soort geil walhalla in te vinden zijn, zijn schromelijk overdreven.
(Nou vooruit, het kan inderdaad wel erg lekker zijn, dat is dan wel weer zo)
gv72 wijzigde dit bericht op 08-08-2018 15:05
Reden: tikfout
0.16% gewijzigd
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
GV72 schreef:
08-08-2018 13:11
Ik heb dit soort relaties nooit goed kunnen begrijpen, maar ik wil toch een poging doen.
TO, je was 41 toen je eerdere/eerste relatie uitging en hebt deze mevrouw dus leren kennen toen je al dik in de 40 was.
Verhalen over vorige vriendjes.. ze is dus een stuk jonger dan jij?
Verder vertel je over haar ervaringen in de kroeg, dus blijkbaar had ze alcohol nodig.
Ze liet in haar mond spuiten, op voorwaarde dat er sloten cola achteraan konden.
En nu vertel je dat je op die ontvankelijkheid ook recht meent te hebben uit een soort gelijkheidsprincipe van "zij mochten, dus ik ook".
Mijn vraag aan jou: waar lees jij in je eigen verhaal dat ze lol beleefde aan de ervaringen van spuiten in haar mond en anale seks?
Alles dat je na je opening over haar vertelt spreekt je oordeel daarover namelijk diametraal tegen.
Dus als je wilt voorkomen dat je als een whining baby overkomt, ligt de bal wel degelijk bij jou. Zowel hier als in je relatie met je vriendin.

En dan nog dit: waarom verwacht je zoveel bijzonders van anale seks en in en mond klaarkomen? De ideeën dat daar een soort geil walhalla in te vinden zijn, zijn schromelijk overdreven.
(Nou vooruit, het kan inderdaad wel erg lekker zijn, dat is dan wel weer zo)
Ik vind je redeneringen wat verwarrend en vraag me af wat het één soms met het ander te maken heeft en wat het uitmaakt.
Ik leerde m'n vriendin kennen terwijl ik nog samenwoonde met m'n ex, waarom zou ze dan zo veel jonger zijn en waarom zou ik dik in de 40 zijn? Ik was 41 en zij 33.
In een kroeg moet je niet persé alcohol drinken, al is het zo dat ze tijdens die avonturen wel een glaasje ophad, maar de kwakjes spoelde ze liever door met cola... maakt toch niet uit?

Ik schreef meermaals dat ze aangaf(geeft) er wel degelijk van genoten te hebben, waarom blijven sommigen onder jullie dat steeds weerleggen?

Bij mijn weten heb ik nooit iets tegenstrijdigs geschreven dus vanwaar "whining baby"? Ik blijf erbij dat ik me bij deze kwestie niet zomaar zonder een woordje uitleg hoef neer te leggen, ik had op dit forum op wat meer begrip voor mijn gevoelens gerekend, het is niet aangenaam droge broodkorsten te eten terwijl er een 5-gangenmenu werd aangekondigd en al zeker niet om de restjes te moeten eten van je voorgangers, en dan de kok die gewoon z'n schouders ophaalt in plaats van een woordje uileg te geven.
Alle reacties Link kopieren
Jenny80 schreef:
08-08-2018 12:37
Als ik je verhaal zo lees TO, dan heb ik sterk het idee dat je vriendin gewoon heeft zitten opscheppen.
'Te verlegen om meer dan haar broekje uit te trekken, klaar laten komen op een handdoekje' kan ik toch moeilijk rijmen met iemand die vriendjes liet klaarkomen in haar mond en zich anaal liet nemen.
Tja.. ik pieker hier ook over maar ze blijft erbij.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze jou ooit beloofd dan dit ook met jou te doen?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
08-08-2018 23:16
Tja.. ik pieker hier ook over maar ze blijft erbij.
Het is jouw leven.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
09-08-2018 00:29
Heeft ze jou ooit beloofd dan dit ook met jou te doen?
Als ze met woorden als 'dat zal je best lekker vinden hè' en 'ik ga je heel hard doen spuiten' iets anders bedoelde, dan niet nee. Ik dacht dus 'dit wordt wat...' ze gaf me een gevoel alsof ik het groot lot zou winnen.
anoniem_373983 wijzigde dit bericht op 09-08-2018 01:28
Reden: Woordje 'lot' vergeten
0.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De enige conclusie die ik uit jouw verhaal kan halen is dat er iets niet klopt in het verhaal van je vriendin.
Mocht het allemaal niet waar zijn, dan is het voor haar heel moeilijk om dat toe te geven, mensen geven (in het algemeen) nu eenmaal hun leugens pas toe als ze echt geen andere keus meer hebben en niet eerder.
Mocht het wel waar zijn, dan moet er een reden zijn waarom ze het niet wil, en wat ik al zei, "ik heb er geen zin meer in" is reden genoeg, maar dan zou ze dat ook gewoon open en eerlijk moeten zeggen.

Wat dat pijpen betreft, als ze daar echt zo van genoot, dronk ze geen sloten cola direct erna hoor.

En dit:
Als ze met woorden als 'dat zal je best lekker vinden hè' en 'ik ga je heel hard doen spuiten' iets anders bedoelde, dan niet nee. Ik dacht dus 'dit wordt wat...' ze gaf me een gevoel alsof ik het groot lot zou winnen.
het eerste kan prima bedoeld zijn om je lekker te maken zonder intentie het jou te geven, en het tweede kan ook op haar hoge libido slaan ipv haar al dan niet gedane acties in het verleden.

En nogmaals, sex hoort genieten voor beiden te zijn, niet gunnen.

Ik denk dat je het beste een goed gesprek met haar kunt hebben, zeggen dat het niet erg is als haar verleden niet zo wild is als ze doet voorkomen, maar dat je wel de waarheid wilt weten waarom ze deze dingen niet of niet meer wil. Maar dan zul je haar wel moeten laten voelen dat je het haar niet kwalijk zult nemen, ongeacht wat haar antwoord is, en dat ook moeten menen!
Komt er nog niets uit, dan heb je 2 opties. Maak er een eind aan of accepteer dat er nooit meer zal gaan gebeuren.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Dreamchild schreef:
09-08-2018 02:08
De enige conclusie die ik uit jouw verhaal kan halen is dat er iets niet klopt in het verhaal van je vriendin.
Mocht het allemaal niet waar zijn, dan is het voor haar heel moeilijk om dat toe te geven, mensen geven (in het algemeen) nu eenmaal hun leugens pas toe als ze echt geen andere keus meer hebben en niet eerder.
Mocht het wel waar zijn, dan moet er een reden zijn waarom ze het niet wil, en wat ik al zei, "ik heb er geen zin meer in" is reden genoeg, maar dan zou ze dat ook gewoon open en eerlijk moeten zeggen.

Wat dat pijpen betreft, als ze daar echt zo van genoot, dronk ze geen sloten cola direct erna hoor.

En dit:
Als ze met woorden als 'dat zal je best lekker vinden hè' en 'ik ga je heel hard doen spuiten' iets anders bedoelde, dan niet nee. Ik dacht dus 'dit wordt wat...' ze gaf me een gevoel alsof ik het groot lot zou winnen.
het eerste kan prima bedoeld zijn om je lekker te maken zonder intentie het jou te geven, en het tweede kan ook op haar hoge libido slaan ipv haar al dan niet gedane acties in het verleden.

En nogmaals, sex hoort genieten voor beiden te zijn, niet gunnen.

Ik denk dat je het beste een goed gesprek met haar kunt hebben, zeggen dat het niet erg is als haar verleden niet zo wild is als ze doet voorkomen, maar dat je wel de waarheid wilt weten waarom ze deze dingen niet of niet meer wil. Maar dan zul je haar wel moeten laten voelen dat je het haar niet kwalijk zult nemen, ongeacht wat haar antwoord is, en dat ook moeten menen!
Komt er nog niets uit, dan heb je 2 opties. Maak er een eind aan of accepteer dat er nooit meer zal gaan gebeuren.
Of haar verhalen helemaal kloppen, ik twijfel ook wel soms maar heb eerder de neiging haar te geloven.
Anderzijds zou ik van haar nooit verwachten te doen wat ze niet wil, waar ze zelf niet van geniet. Hoe zou îk er dan trouwens van genieten. Genieten kan je inderdaad enkel samen. Ik ga niet aandringen of smeken om hem er daar eens asjeblief te mogen induwen zoals een 'whining baby'.
Wat betreft 'geen zin': als ze blijft aangeven dat ze er toen wél van genoot waarom zou ze er dan nu, met mij niet kunnen van genieten? Wat ze ooit zei: 'anaal doet geen pijn alleen wordt je het 's anderendaags wel nog wat gewaar, en dat had ik er wel voor over'. Vergelijkbaar: 'tja, die smaak, die spoelde ik door met een slok cola en dan ben ik er zo vanaf' dat had ze er toen dan ôôk voor over, probleem opgelost. Zô erg vond ze het dan toch allemaal niet hè.waarom heeft ze dat er nu dan niet voor over?
Ze zegt soms met een grote ondeugende glimlach 'steek je hem vanavond eens lekker in m'n achterste?' Maar telkens komt het er gewoon niet van. denk niet dat ik dan boos word, als we het er dan later nog eens over hebben wordt ze ongemakkelijk. kan je begrijpen dat het op die manier moeilijk blijft? Telkens dat 'even laten ruiken' en dan wegnemen.
Kan zijn dat ze bijvoorbeeld bang is dat het pijn zal doen omdat toch wel al even geleden is, maar dat zullen we nooit te weten komen zonder het te proberen. Ik zal alleszins alles doen om te vermijden dat het pijn zou doen. Is het een slechte ervaring ooit? Ze zal er niet op antwoorden. Dit terwijl we over andere zaken wél kunnen praten, we elkaar graag zien en niet kunnen zonder elkaar...

Is nu heel toevallig dat we zonet praatten over telefoon, zelfs terwijl ik dit alles zat te schrijven.
(We werken beiden 's nachts) en ze me beloofde er straks na 't werk uitgebreid over te praten en het eventueel nog te dóén ook...
Hopelijk deze keer goeie keer😊
Alle reacties Link kopieren
Succes met gesprek en eventueel meer :)

Ik snap je verhaal heel goed, dat je je belazerd voelt lijkt, gezien je verhaal, terecht. Aan de andere kant zijn vragen over wat zij nu echt wil en echt ooit wilde en deed, natuurlijk ook terecht.

Mijn 2 centen: ben bruut open en duidelijk naar haar en vertel dat je ofwel het hele, eerlijke verhaal wil horen, inclusief alle mogelijke consequenties, of stop de relatie.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
09-08-2018 05:09
Succes met gesprek en eventueel meer :)

Ik snap je verhaal heel goed, dat je je belazerd voelt lijkt, gezien je verhaal, terecht. Aan de andere kant zijn vragen over wat zij nu echt wil en echt ooit wilde en deed, natuurlijk ook terecht.

Mijn 2 centen: ben bruut open en duidelijk naar haar en vertel dat je ofwel het hele, eerlijke verhaal wil horen, inclusief alle mogelijke consequenties, of stop de relatie.
Blij dat ik me begrepen voel😀.
De relatie stopzetten is echter niet mijn aanpak. Als ik ervoor ga dan ga ik ervoor en ik hou van haar. Voor wat onvervulde sexverlangens ga ik de relatie niet stopzetten. Echter oneerlijkheid, voor aap staan en in het ongewisse blijven... daar kan ik dan helemaal niet tegen. Wie weet hoe loopt de boel dan af. (Van de kin of van de billen?)😂
anoniem_373983 wijzigde dit bericht op 09-08-2018 06:39
Reden: Beetje gerommeld. Tijd dat ik m'n bed in kruip
3.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
09-08-2018 05:09
Succes met gesprek en eventueel meer :)
Jij bent opvallend begripvol en aardig en dat sorteert effect.
Maar je hebt gelijk, soms is het verstandiger om het gewoon met iemand eens te zijn.
Dus Toby: sorry dat ik overkwam als iemand die geen begrip voor je situatie heeft.
Silly me :flag:

Succes :)
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
GV72 schreef:
09-08-2018 10:22
Jij bent opvallend begripvol en aardig en dat sorteert effect.
Maar je hebt gelijk, soms is het verstandiger om het gewoon met iemand eens te zijn.
Dus Toby: sorry dat ik overkwam als iemand die geen begrip voor je situatie heeft.
Silly me :flag:

Succes :)
Begripvol en aardig is my middle name :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
:biggrin:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Kan me de frustratie nog wel voorstellen, maar er eindeloos over door blijven zeuren heeft toch geen enkele zin. Als ze niet wil dan wil ze niet (om welke reden dan ook), wat de rest ook zegt: laat het gaan of zoek iemand die het wel wil en geen spelletjes speelt.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,
Velen onder jullie hadden gelijk, ik twijfelde maar kon me geen reden bedenken waarom ze over die dingen loog. Ben eigenlijk opgelucht nu ze (in tranen) bekende dat ze bijvoorbeeld nooit anaal ging en ook soms overdreef betreffende haar wilde verhalen. Ze deed dit 'omdat ik haar anders misschien niet wilde'
Blijkt dus dat ze nu vanalles van mij wil leren, ook anaal wil ze proberen al wacht ik rustig af tot ze het ècht wil. Ik hou van haar en zij van mij en alles waar ik me druk om maakte ( in het ongewisse te blijven en aan de kant gezet worden) is nu opgelost. De rest is perfect en we zien wel wat de toekomst biedt.
Dank jullie allemaal voor de reacties (bijna allemaal dan toch💨).
Alle reacties Link kopieren
dus ze heeft gelogen? als ze om het goed te maken nu nog niet gepijpt en geslikt heeft dan komt het er niet meer van toby
Alle reacties Link kopieren
NaatjeLief1991 schreef:
14-08-2018 13:07
dus ze heeft gelogen? als ze om het goed te maken nu nog niet gepijpt en geslikt heeft dan komt het er niet meer van toby
Ze heeft het gisteren geprobeerd maar het lukte niet bij mij. (We waren op weekend in een vakantiehuisje, de kids waren te dichtbij.)😒
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
14-08-2018 16:52
Ze heeft het gisteren geprobeerd maar het lukte niet bij mij. (We waren op weekend in een vakantiehuisje, de kids waren te dichtbij.)😒
Mooi dat ze eindelijk d'r belofte inlost in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof het allemaal op haar pootjes terecht gaat komen. Fijn!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
NaatjeLief1991 schreef:
14-08-2018 13:07
dus ze heeft gelogen? als ze om het goed te maken nu nog niet gepijpt en geslikt heeft dan komt het er niet meer van toby
Ze heeft me al enkele keren gepijpt met de bedoeling door te gaan tot het 'bittere einde'. Waarom het dan bij mij niet komt... is het een schuldgevoel? De twijfel of ze dit zelf wel écht wil? Maakt dit een softie van mij? Of komt het doordat ze niet verder geraakt dan iets voorbij m'n eikel zonder speekselvloed en kokhalzen, want dan krijg ik medelijden met haar.
Anaal gaan we ook proberen wanneer de kids er niet zijn maar wie weet ga ik me dan ook egoïstisch voelen met de gedachte dat 't bij haar pijn zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar interesseert het of boeit het jullie weinig. Jammer maar ok. Ik vis het verder wel zelf uit. Jullie zijn niet op iets anders uit dan sensatie., een stelletje ramptoeristen dus. Ik had meer verwacht op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Als ze anaal wou proberen of wou slikken had ze dat wel al met je gedaan, dus ja, ze doet het nu puur voor jou, wellicht met tegenzin. Zelf weten. Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
18-08-2018 21:38
Als ze anaal wou proberen of wou slikken had ze dat wel al met je gedaan, dus ja, ze doet het nu puur voor jou, wellicht met tegenzin. Zelf weten. Graag gedaan.
:hihi:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
18-08-2018 21:31
Blijkbaar interesseert het of boeit het jullie weinig. Jammer maar ok. Ik vis het verder wel zelf uit. Jullie zijn niet op iets anders uit dan sensatie., een stelletje ramptoeristen dus. Ik had meer verwacht op dit forum.
Een forum is geen eenheid, geen entiteit. Je denkt waarschijnlijk wel dat je dat er van kunt maken in het kader van ik heb gelijk.

Je weet zelf ook dat dat alleen maar stand houdt door het combineren van je anonimiteit en structureel negeren van iedereen die het niet met je eens is.

Ik vind het niet erg hoor; het is tenstlotte jij die jouw leven moet leven. In al jouw gebreken.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven