Dilemma

06-08-2018 01:10 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen
Mijn nieuwe vriendin vertelde me in het prille begin van onze relatie, zo'n 2j geleden, enthousiast over haar ervaringen met vorige vriendjes. Anaal vond ze lekker en ze liet in haar mond spuiten tijdens het pijpen (mits ze er veel cola kon achter drinken). Deze ervaringen wil ze, ondanks ze aangaf het lekker te vinden, met mij niet delen. Mij laat ze op een handdoek klaarkomen😡 en wil zoder reden niets anaal. Ik wil zo'n dingen óók wel eens ervaren maar ze blokt me af en wil er niet over praten. Dit geeft me een slecht gevoel.
Weet iemand hier raad mee?
Alle reacties Link kopieren
Er ligt nu van beide kanten veel te veel druk erop. Ik zou het echt even loslaten en tzt verder kijken hoe het zich ontwikkelt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
18-08-2018 21:31
Blijkbaar interesseert het of boeit het jullie weinig. Jammer maar ok. Ik vis het verder wel zelf uit. Jullie zijn niet op iets anders uit dan sensatie., een stelletje ramptoeristen dus. Ik had meer verwacht op dit forum.
Wat had je precies verwacht?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
19-08-2018 07:04
Wat had je precies verwacht?
Sorry, liet me even gaan (rotdag gehad).
Eigenlijk doelde ik op enkelen die dingen lazen die ik niet schreef of anderen die enkel op dit forum verschijnen om zich te vermaken door mensen uit te lachen.
Sorry voor de anderen die het wel goed menen en zinnige zaken opmerkten, me zelfs verderhielpen.
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
17-08-2018 23:32
Of komt het doordat ze niet verder geraakt dan iets voorbij m'n eikel zonder speekselvloed en kokhalzen, want dan krijg ik medelijden met haar.
Anaal gaan we ook proberen wanneer de kids er niet zijn maar wie weet ga ik me dan ook egoïstisch voelen met de gedachte dat 't bij haar pijn zou doen.
Als ze van een eikel in haar mond al gaat kokhalzen dan heeft ze misschien een pijpfobie

Ja anaal is dan ook niks. Al kan ze daar niet bij kokhalzen maar zo eentje gaat denk ik wel gillen dat het pijn doet.
Waarom wil jij hem perse in het poepertje stoppen? Is de kut niet strak genoeg?
Alle reacties Link kopieren
NaatjeLief1991 schreef:
19-08-2018 17:30
Als ze van een eikel in haar mond al gaat kokhalzen dan heeft ze misschien een pijpfobie

Ja anaal is dan ook niks. Al kan ze daar niet bij kokhalzen maar zo eentje gaat denk ik wel gillen dat het pijn doet.
Waarom wil jij hem perse in het poepertje stoppen? Is de kut niet strak genoeg?
Ze heeft me altijd al vaak gepijpt (omdat ze weet dat ik het lekker vind) en oefent nu om dieper te kunnen maar heeft een niet al te groot mondje, vandaar het kokhalzen. Ze doet wel echt haar best hoor. Anaal lijkt me geil, en ja, kan niet anders dan strakker zijn, toch?
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
21-08-2018 00:06
Ze heeft me altijd al vaak gepijpt (omdat ze weet dat ik het lekker vind) en oefent nu om dieper te kunnen maar heeft een niet al te groot mondje, vandaar het kokhalzen. Ze doet wel echt haar best hoor. Anaal lijkt me geil, en ja, kan niet anders dan strakker zijn, toch?
Het grappige is dat het niet strakker is, alleen het eerste stukje. Daarna is het juist helemaal niet strak meer. Resultaat is een totaal andere ervaring.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
21-08-2018 07:16
Het grappige is dat het niet strakker is, alleen het eerste stukje. Daarna is het juist helemaal niet strak meer. Resultaat is een totaal andere ervaring.
Ach zo... tja, langs die sluitspieren wil ik toch wel even passeren hoor. Die andere ervaring ervaren😊.
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
21-08-2018 14:15
Ach zo... tja, langs die sluitspieren wil ik toch wel even passeren hoor. Die andere ervaring ervaren😊.
'Wil ik.' Yeah. Je vriendinnetje niet geloof ik, anders had ze het wel al gedaan. Ze heeft je lekker gemaakt en verwachtingen opgebouwd, snap best dat je teleurgesteld bent. Maar het geeft je geen recht op een anale beurt.
Alle reacties Link kopieren
DulceLoco schreef:
21-08-2018 14:30
'Wil ik.' Yeah. Je vriendinnetje niet geloof ik, anders had ze het wel al gedaan. Ze heeft je lekker gemaakt en verwachtingen opgebouwd, snap best dat je teleurgesteld bent. Maar het geeft je geen recht op een anale beurt.
Wacht maar af. ze doet al erg haar best. Anaal willen we pas doen wanneer we even alleen zijn. Geval van co-ouderschap...
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
21-08-2018 16:29
Wacht maar af. ze doet al erg haar best. Anaal willen we pas doen wanneer we even alleen zijn. Geval van co-ouderschap... trouwens, indien nodig , ik weet hoe ik lokaal wat kan verdoven. Hier is over nagedacht hoor😊
trouwens, indien nodig , ik weet hoe ik lokaal wat kan verdoven. Hier is over nagedacht hoor😊
Ben jij wel helemaal goed snik? Dus pijn achteraf is geen probleem, als jij je zin maar krijgt? Jij verdient geen seks, alleen een pak slaag.
Alle reacties Link kopieren
trouwens, indien nodig , ik weet hoe ik lokaal wat kan verdoven. Hier is over nagedacht hoor😊
Pardon?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, verdoofd moeten worden zodat je de anale seks kan uitvoeren die je vriend zo graag wil. Waarschijnlijk gaat jouw wil doorgedrukt worden dus ik geef toch maar tips. Bouw de anale seks langzaam op. Niet forceren. Anale seks hoeft niet in 1 keer te lukken. Wanneer het pijn doet; stoppen. Dan heb je geen verdoving nodig.
Toby1 schreef:
18-08-2018 21:31
Blijkbaar interesseert het of boeit het jullie weinig. Jammer maar ok. Ik vis het verder wel zelf uit. Jullie zijn niet op iets anders uit dan sensatie., een stelletje ramptoeristen dus. Ik had meer verwacht op dit forum.
jeetje Toby, je klinkt als een dreinerige kleuter.
Wiiziging na het lezen van wat je nog typte na mijn reactie : je klinkt als een hele nare vriend.
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 21-08-2018 17:44
Reden: toevoeging
13.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die TO een beetje eng vind? :-[
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
21-08-2018 17:56
Ben ik de enige die TO een beetje eng vind? :-[
Nee. Maar dat vond ik vanaf het begin al.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
21-08-2018 18:01
Nee. Maar dat vond ik vanaf het begin al.
#metoo pun intended
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
21-08-2018 17:40
jeetje Toby, je klinkt als een dreinerige kleuter.
Wiiziging na het lezen van wat je nog typte na mijn reactie : je klinkt als een hele nare vriend.
Ramp oh ramp... denken jullie nu echt dat ik niet voorzichtig zal zijn? Had zulke reacties wel verwacht maar wees gerust, m'n schatje heeft dit zelf bedacht en ze (zij toch) weet dat ik ondanks deze lichte (plAAtselijke!) verdoving nog steeds héél voorzichtig zal zijn. Ze wil dit ook heel erg graag proberen en de lidocaïne (die gebruikt wordt voor oa. colonoscopie, dus is tegelijk ook glijmiddel van de allerbeste kwaliteit) zorgt eerder voor ontspanning jij haar voor de eerste keer.
Dus schreeuw aub geen moord en brand, we zijn hier beiden mee bezig. En Ava: vel aub geen oordeel met de natte vinger.
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
21-08-2018 16:57
Ben jij wel helemaal goed snik? Dus pijn achteraf is geen probleem, als jij je zin maar krijgt? Jij verdient geen seks, alleen een pak slaag.
Kom maar op
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
21-08-2018 18:01
Nee. Maar dat vond ik vanaf het begin al.
Boe!
Toby1 schreef:
21-08-2018 18:05
En Ava: vel aub geen oordeel met de natte vinger.
Je moet beter lezen.
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
21-08-2018 18:12
Boe!
Volwassen, hoor. Ik heb medelijden met je vriendin.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
18-08-2018 22:00
Er ligt nu van beide kanten veel te veel druk erop. Ik zou het echt even loslaten en tzt verder kijken hoe het zich ontwikkelt.
Bwa, druk... ok, tot ze me opbiechtte dat ze me met haar verhalen gelokt heeft. Nu wil ze absoluut alles goedmaken en geeft toe er reeds stiekem van te dromen om te doen wat in haar verhalen voorkwam.
Ik maan haar nu zelfs aan niks te forceren, alles op 't gemakje te laten gebeuren, zich niet verplicht te voelen. Onze relatie is nu weer dolle pret, (voor ons beiden wel te verstaan) vooral tijdens het uitproberen van de voor haar nieuwe standjes enzo..
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
21-08-2018 18:22
Volwassen, hoor. Ik heb medelijden met je vriendin.
:@@:
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
21-08-2018 19:09
:@@:
Eng he :twisted:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven