doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nee, ik moet over het algemeen echt wel iets meer band met iemand hebben dan alleen een gedeelde geilheid. Ik heb het in elk geval nog niet geprobeerd.

Zou je iemand die potentieel relatie-materiaal is als sv willen hebben, of is dat al bij voorbaat al een no-go?
Beter om die maar te laten lopen.

Zou je buiten je huwelijk meerdere sv's willen hebben of is eentje meer dan genoeg?
Ik denk dat eentje al genoeg is, voor mij persoonlijk dan. Liever een hele leuke die ik ook op andere vlakken graag mag dan een stuk of drie waar het alleen maar om de sex draait (leeg...)

't Is wat stil hier; ligt iedereen nu de slaap der onschuldigen (ahum) te slapen?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Roland, je had niet zo lang moeten blijven hangen in de kroeg. Heb uuuuuren op je gewacht, maar moest uiteindelijk toch echt nuttige dingen gaan doen...

Weleens een verkeerde naam gezegd in bed?
jawel... ze was ook niet een klein beetje kwaad hahaa

wel eens spijt gehad van ONS ?
[
Even afvegen en blijven liggen. Dit wordt misschien wel een ander verhaal als het in mijn haar zit.

Maar even een vraag uit de oude doos, bij gebrek aan inspiratie:

Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?
Te lang geleden....

Hoeveel Koninginnedagbaby's zouden we over een maand of 9 kunnen verwelkomen, meer dan gemiddeld?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Hoe dronken was je gisteren dan???
zou kunnen ..niet erg interessant..ik had maxima haar schaatsen wel even onder willen binden

met iemand van het koninklijk huis sexen? en wie?
[
Tja, als iedereen dronken was komen er ook geen Koninginnedagbaby's. Hier niet iig!

Hoe vaak zou jij het per week willen doen/
Wat is een A-plek? Ik ken wel G-plek.
[
[
Haha, weer wat nieuws geleerd vandaag!

Nou, ik ben benieuwd wie hier ervaring mee heeft.
als "lijdend" voorwerp wordt ik het liefst staand gepijpt..

ach wat zit ik nou te zeuren...maakt helemaal geen fuck uit...staand, liggend..upside-down..tis allemaal lekker...

voor de vrouwen dan:

als je gebeft wordt...liggend op je rug, benen wijd of op je buik met iets opgetrokken benen?
[
Het liefs liggend op mijn rug, en 69 vind ik persoonlijk niet zoveel aan.

Wat is intiemer voor jou, orale seks of penetratie?
@ Lavuera, no problem.

Mijn vraag blijft staan.
volgens mij ging Stew voor haar beurt...

maar goed, vraag van Lavuera kan ik moelijk beantwoorden...durf wel te stellen dat niet alle keren gelijk is..qua klaarkomen

@stew penetratie NA orale sex is top!

laat de vraag staan..
[
Lijkt me allebei Leuk & Lekker, in het tweede geval is het voor de man meer het ondergaan van....

Is Deep Throat makkelijk te leren of zullen sommige vrouwen het fysiek gezien nooit kunnen doen?
[
droogneuken is zoooo vorige eeuw...droogneuken doen we niet meer...tis of neuken of niet...niet er tussenin...

opgeilen is wat anders...

hoe wordt je het liefst opgegeild?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven