doorgeefvraag
donderdag 1 mei 2008 om 17:57
donderdag 1 mei 2008 om 20:07
Nee, ik vind nr.1 helemaal niet bedreigend en zou ook niets aan zo'n situatie willen veranderen, dus zag mezelf ook niet als bedreiging voor hem
Zouden er mensen zijn die op die manier proberen aan een relatie te komen, eerst als minnaar (m/v) om dan proberen de boel naar zich toe te trekken?
Zouden er mensen zijn die op die manier proberen aan een relatie te komen, eerst als minnaar (m/v) om dan proberen de boel naar zich toe te trekken?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 1 mei 2008 om 22:43
quote:Belgenmoppie schreef op 01 mei 2008 @ 22:41:
Ok, ik snap toch niks van hollanders, wie wil er met mij de slaapzak in Als ik me jouw bijdragen aan het foto-topic zo kan heugen, lijkt het mij dat er aan vrijwilligers absoluut geen gebrek zal zijn. Hoezo, lig je nu onder dezelfde brug als Helahola??
Ok, ik snap toch niks van hollanders, wie wil er met mij de slaapzak in Als ik me jouw bijdragen aan het foto-topic zo kan heugen, lijkt het mij dat er aan vrijwilligers absoluut geen gebrek zal zijn. Hoezo, lig je nu onder dezelfde brug als Helahola??
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 1 mei 2008 om 23:03
Kan knus zijn, zeker omdat je in zo'n geval dan ook op vakantie bent en fijn in tent, caravan of camper ligt.... Beetje regendruppels erbij, Rob de Nijs op de achtergrond, klaar 
Ik heb overigens geen flauw idee onder welke van de duizenden bruggen Helaholala is gaan liggen, ze uitte alleen een noodkreet...
Ik ga zo nog ff de kroeg in, wie gaat er mee?
Ik heb overigens geen flauw idee onder welke van de duizenden bruggen Helaholala is gaan liggen, ze uitte alleen een noodkreet...
Ik ga zo nog ff de kroeg in, wie gaat er mee?
vrijdag 2 mei 2008 om 00:44