doorgeefvraag
maandag 2 juni 2008 om 08:21
@GND: best wel
Het weer is namelijk lekker, heb deze week afspraken bij leuke klanten staan waar de gesprekken meestal een heel andere kant op gaan, ga denk ik nog mijn geliefde klassieker van stal halen, en verder zal ik eind van deze week iemand nog beter kennen dan nu al het geval is 
Maar qua sex? Hahahaha.... arf
Nope. Rien du tout. Nichts. Noppes.
O ja, Hola: nee, geen problemen. Ik denk dat het juist wel gezond is als je partner naast jou nog een goed klankbord heeft.
Ik heb spierpijn en weet dat mijn dokter me zal adviseren het vandaag rustig aan te gaan doen, ik hoef 'm dus niet eens meer te bellen . Ik wil dus eigenlijk wel de hele dag vastgroeien aan een supercomfi terrasstoel en mensen kijken. Wie gaat er mee en waar gaan we naartoe?
Maar qua sex? Hahahaha.... arf
Nope. Rien du tout. Nichts. Noppes.
O ja, Hola: nee, geen problemen. Ik denk dat het juist wel gezond is als je partner naast jou nog een goed klankbord heeft.
Ik heb spierpijn en weet dat mijn dokter me zal adviseren het vandaag rustig aan te gaan doen, ik hoef 'm dus niet eens meer te bellen . Ik wil dus eigenlijk wel de hele dag vastgroeien aan een supercomfi terrasstoel en mensen kijken. Wie gaat er mee en waar gaan we naartoe?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 2 juni 2008 om 10:08
Met geen van beide; kan me trouwens voorstellen dat je dan wel betere dingen te doen hebt dan aan zo'n camera pielen
Vertrouw je je SV genoeg om die achter te laten met compromitterend beeldmateriaal?
(en nu maar 's echt aan het werk, hup!)
Vertrouw je je SV genoeg om die achter te laten met compromitterend beeldmateriaal?
(en nu maar 's echt aan het werk, hup!)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 2 juni 2008 om 13:57
Nee, en ook niet van de foto's en video's die ik niet gemaakt heb.
Ik heb een soort van video in mijn hoofd van m'n mooiste sex-momenten die regelmatig goed van pas komt.
Wie voelt kriebels door het heerlijk weer en heeft vandaag al de hand aan zichzelf geslagen op een ongebruikelijke locatie?
Ik heb een soort van video in mijn hoofd van m'n mooiste sex-momenten die regelmatig goed van pas komt.
Wie voelt kriebels door het heerlijk weer en heeft vandaag al de hand aan zichzelf geslagen op een ongebruikelijke locatie?
Leve de liefde
maandag 2 juni 2008 om 16:30
Tja, wat is dat toch met die mannen, die komen even "aanwippen" en weg zijn ze weer.... en ik kan geen zinnig antwoord op de vraag geven.
Goh, wordt gek van mezelf vandaag (en heb het warm). Zou een goeie beurt helpen? Laat ook maar.... weet het antwoord zelf wel .
Vraag van Labelle blijft dus nog even staan.
Goh, wordt gek van mezelf vandaag (en heb het warm). Zou een goeie beurt helpen? Laat ook maar.... weet het antwoord zelf wel .
Vraag van Labelle blijft dus nog even staan.