doorgeefvraag
vrijdag 6 juni 2008 om 07:50
Ja hoor, dat mag! O, wil je een antwoord ook nog? Nou, okee dan... te lang geleden, althans: sex waar ik blij van werd en energie van kreeg
(te vroeg? voor jou is het toch al avond Geheim?)
Ben je 's ochtends meteen energiek of kom je langzaam op gang?
(te vroeg? voor jou is het toch al avond Geheim?)
Ben je 's ochtends meteen energiek of kom je langzaam op gang?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 6 juni 2008 om 08:10
vrijdag 6 juni 2008 om 08:16
Ja, maar niet veel. Met partner de standaard tekstjes als hoe het gaat, of het druk is blabla; met een ander ben ik er erg voorzichtig mee wegens mogelijk aanwezige gespitste oortjes, klein of groot...
(soms zitten ze zelfs op steeltjes, altijd oppassen dus!)
Is sms leuk genoeg om de boel 'warm' te houden of bel je tussentijds ook best veel met je minnaar (m/v) ?
(soms zitten ze zelfs op steeltjes, altijd oppassen dus!)
Is sms leuk genoeg om de boel 'warm' te houden of bel je tussentijds ook best veel met je minnaar (m/v) ?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
vrijdag 6 juni 2008 om 09:17
vrijdag 6 juni 2008 om 09:25
Ja, wel zin aan. Niet omdat er wat leuks op de planning staat (alhoewel mijn kapster best lief leuk en aardig is), maar ik ga gewoon lekker dingen voor mezelf doen. Plus de puinhoop thuis opruimen. Lekker naar buiten, paden op lanen in, je kent het wel.
Gebeurt vooruitschuiven per definitie alleen met hele grote issues?
Gebeurt vooruitschuiven per definitie alleen met hele grote issues?
vrijdag 6 juni 2008 om 09:34
Of vriendjes worden, mailen, foto's, chatten, sms'en, bellen, nog meer mailen en chatten en dan afspraakje...
(sla die webcam maar over, da's niet mijn ding, heb er ook niet eentje)
Laat je veel van jezelf zien op de webcam?
(sla die webcam maar over, da's niet mijn ding, heb er ook niet eentje)
Laat je veel van jezelf zien op de webcam?
vrijdag 6 juni 2008 om 09:41
Eerder via mail, meer tijd om echt een verhaal te vertellen. Chatten is toch vaak wat ouwehoeren; ook erg leuk natuurlijk maar minder diepgaand, 't is gewoon anders.
Heb je vandaag nog belangrijke dingen te doen of kun je het er van nemen?
Heb je vandaag nog belangrijke dingen te doen of kun je het er van nemen?
vrijdag 6 juni 2008 om 09:56
Nu naar het strand terwijl het nog rustig is, halverwege de middag naar het terrasje slenteren en een lekkere frisse salade nemen, dan weer een tijdje bakken. Dan terug naar het hotel, wat er gaat gebeuren na of tijdens de douche staat vanzelf nog helemaal open.
Kopje koffie, bij de weg?
Kopje koffie, bij de weg?