Durex Play Massage-ervaringen??

20-12-2007 15:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook op de Viva-site zie ik recllame voor Durex Play Massage, glijmiddel en massage-olie in 1. Iemand hier al ervaring me?? ben benieuwd of dit dis inderdaad en als massageolie en als glijmiddel goed functioneert...En je hebt ook een versie die wartm wordt als je erover blaast of gaat tintelen als je er over blaast, is dat prettig of juist irritant op de "edele delen"???
Ik ken die versie die gaat tintelen wel. Dat wordt trouwens ook een beetje warm. Ik vind het zelf nogal afleidend eigenlijk, niet dat het nou zo erg bruist ofzo, dat valt allemaal best mee. Je voelt het niet gelijk als je het erop smeert, het heeft even een minuutje nodig.



Maar ja, het is niet duur en altijd leuk om een keertje uit te proberen.
Alle reacties Link kopieren
massage/glijmiddel is goed. Dat glijmiddel dat gaat tintelen is mijn vriend niet bevallen, sterker nog hij ging het er af wassen, omdat het te erg brandde, missie mislukt dus...........
Alle reacties Link kopieren
Vraag die sample aan waar ze mee adverteren en probeer het zou ik zeggen...
ik heb hem ook.. tis gewoon een beetje gel achtig, kan er dus goed mee masseren en tegelijk dus ook als glijmiddel gebruiken (uh duh!)... psies zoals de advertentie zegt, niks aan toe te voegen...
Wij hebben het ook gekocht en 1x geprobeerd.

Wij vonden het helemaal niks, het droogt zo op. Je blijft er mee aan het smeren en het is ook gelei-achtig, dus vrij dik spul.



Het kan bij lange na niet tippen aan PJUR of EROS.

Deze merken zijn wel iets duurder maar zijn ook veeeeeeeeeeel beter.



Bij ons blijft het denk ik wel bij die ene keer gebruiken, dus is het voor ons wel een heel duur potje geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een vreemde combi



Je masseert elkaar dus met glijmiddel :D
anoniem_56797 wijzigde dit bericht op 22-12-2007 23:25
Reden: vergeten
% gewijzigd
Ik heb een gratis sample aangevraagd. Je krijgt hem binnen 4 weken in huis. ik zou zeggen, surf naar durex en doe hetzelfde :).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de 'gewone'die smaakt zoet, maar dan ook erg ZOET!

Leek wel een lolly! ;-)
Alle reacties Link kopieren
als massage olie vond ik hem niet zo lekker.

maar als gewoon glijmiddel doet ie het prima
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m net besteld (in de reclame dusssss) dus ben benieuwd, het lijkt mij ideaal spul



http://www.sugarandsweets...info.php/products_id/1439
[quote]bomba schreef op 05 januari 2008 @ 18:24:

Ik heb m net besteld (in de reclame dusssss) dus ben benieuwd, het lijkt mij ideaal spul



Dat gaat erg tegenvallen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
wij hebben het massage/glijmiddel ook geprobeerd, vonden het erg snel opdrogen en aan het einde van onze vrijpartij hadden we allebei het gevoel psoriasis te hebben. Het schilfert van je lijf af, niet echt charmant.
Alle reacties Link kopieren
Durex play Hot.. is ook echt hot!! En wil je echt op bepaalde plekken niet hebben... Damn.. dat wordt heet!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm gekocht en nog niet eens gebruikt..want het spul meurt als de ziekte...bah!
Alle reacties Link kopieren
Is echt niks dat spul, zoals eerder genoemd eros pjur is echt goed spul, wat duurder maar je doet er ook veel langer mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven