Ejaculeren noodzakelijk?
dinsdag 18 oktober 2011 om 21:14
Stel dat het middels een operatie mogelijk zou zijn om het ejaculeren definitief stop te zetten zonder het orgasme-gevoel aan te tasten (geen idee of dat mogelijk is want volgens mij is er een verband tussen die 2, maar stel dat 't zou kunnen), zou je zijn zaadlozing dan 'missen' of zou de afwezigheid ervan de vrijpartij minder 'compleet' maken? Of zou het juist positief voor je werken, bijvoorbeeld omdat er een "kopzorg" minder is?
Dit omdat veel vrouwen de indruk wekken dat dat hele zaad-gedoe best wel een complicerende factor is, gezien de vele vraagstukken à la wel of niet slikken, waar laat je 't anders, al dan niet tegengaan van vlekken, sperma uit je haar wassen, sperma onbedoeld in je oog krijgen, etc.
Mij als man zou het niet uitmaken als het gevoel hetzelfde zou blijven. En de bonus van klaargepijpt worden door iemand die dat anders niet zou doen vanwege mijn zaad is me ook veel waard
Dit omdat veel vrouwen de indruk wekken dat dat hele zaad-gedoe best wel een complicerende factor is, gezien de vele vraagstukken à la wel of niet slikken, waar laat je 't anders, al dan niet tegengaan van vlekken, sperma uit je haar wassen, sperma onbedoeld in je oog krijgen, etc.
Mij als man zou het niet uitmaken als het gevoel hetzelfde zou blijven. En de bonus van klaargepijpt worden door iemand die dat anders niet zou doen vanwege mijn zaad is me ook veel waard
dinsdag 18 oktober 2011 om 21:52
quote:manikshamanik schreef op 18 oktober 2011 @ 21:47:
[...]
Dat is ook wel weer zo, maar ik ben bijv. ook gesteriliseerd, dat is al 1 grote stap op weg Dus in die zin ben ik al gemodificeerd n.a.v. mijn veranderde behoefte (geen kinderwens meer) dus daarom zou ik waarschijnlijk ook niet zoveel moeite hebben met een orgasme zonder zaadlozing. Maar nu ik hoor dat er toch vrouwen zijn die dat dan gaan missen ben ik natuurlijk volledig van gedachten veranderd Ach, het zou handig zijn als je op weg van a naar b ineens niet meer van elkaar af kan blijven, maar om daar dan de boel nog meer voor te modificeren, vind ik een beetje overdreven.
[...]
Dat is ook wel weer zo, maar ik ben bijv. ook gesteriliseerd, dat is al 1 grote stap op weg Dus in die zin ben ik al gemodificeerd n.a.v. mijn veranderde behoefte (geen kinderwens meer) dus daarom zou ik waarschijnlijk ook niet zoveel moeite hebben met een orgasme zonder zaadlozing. Maar nu ik hoor dat er toch vrouwen zijn die dat dan gaan missen ben ik natuurlijk volledig van gedachten veranderd Ach, het zou handig zijn als je op weg van a naar b ineens niet meer van elkaar af kan blijven, maar om daar dan de boel nog meer voor te modificeren, vind ik een beetje overdreven.
dinsdag 18 oktober 2011 om 21:53
Er was laatst in het nieuws dat het wetenschappelijk was aangetoond dat vrouwen gelukkiger worden van het vaginaal tot zich nemen van sperma. Bij ons gaat dus geen druppel verloren
Hij vind het lekkerst om gewoon in me klaar te komen, en zo heb ik het ook het liefst. Ik pijp hem ook wel een tot een orgasme en dan vind ik een beetje sperma echt geen enkel probleem.
Ik vind mannen perfect zoals ze zijn. Geen maffe operaties aub
Hij vind het lekkerst om gewoon in me klaar te komen, en zo heb ik het ook het liefst. Ik pijp hem ook wel een tot een orgasme en dan vind ik een beetje sperma echt geen enkel probleem.
Ik vind mannen perfect zoals ze zijn. Geen maffe operaties aub
dinsdag 18 oktober 2011 om 21:56
quote:algebroe schreef op 18 oktober 2011 @ 21:53:
Er was laatst in het nieuws dat het wetenschappelijk was aangetoond dat vrouwen gelukkiger worden van het vaginaal tot zich nemen van sperma.Sinds een paar "wetenschappelijke" onderzoeken à la de relatie tussen vlees eten en asociaal zijn en à la neutrino's die sneller zijn dan het licht neem ik helemaal niets meer aan maar controleer ik alles zelf. Dus ik zoek bij deze nog kandidaten voor mijn onderzoek Of je er gelukkiger van gaat worden weet ik niet, maar ik in elk geval wel
Er was laatst in het nieuws dat het wetenschappelijk was aangetoond dat vrouwen gelukkiger worden van het vaginaal tot zich nemen van sperma.Sinds een paar "wetenschappelijke" onderzoeken à la de relatie tussen vlees eten en asociaal zijn en à la neutrino's die sneller zijn dan het licht neem ik helemaal niets meer aan maar controleer ik alles zelf. Dus ik zoek bij deze nog kandidaten voor mijn onderzoek Of je er gelukkiger van gaat worden weet ik niet, maar ik in elk geval wel
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:13
dinsdag 18 oktober 2011 om 22:34
Er zijn trouwens mannen die zwaar voor hun sperma gestraft worden. Mijn beste vriend is zn hele seksuele loopbaan al veroordeeld tot het dragen van condooms. Want zijn vriendin vindt sperma vies Ze hebben jarenlang een vaste relatie, ze is ook aan de pil. Maar het condoom komt hij dus niet vanaf.
Ik vind het sowieso een dom mokkel maarja.
Ik vind het sowieso een dom mokkel maarja.
dinsdag 18 oktober 2011 om 23:07
Als man zou ik het denk ik toch wel missen ondanks dat het gevoel hetzelfde is. Het heeft ook met de beleving tussen je oren te maken en ik vind het geil om mijn zaad in mijn vrouw haar vagina te lozen. Precies uitleggen waarom ik dat geil vind kan ik niet. Het is gewoon het idee.
Ik kan me voorstellen dat het voor vrouwen wel eens achterwege mag blijven.
Ik kan me voorstellen dat het voor vrouwen wel eens achterwege mag blijven.
woensdag 19 oktober 2011 om 00:27
woensdag 19 oktober 2011 om 00:39
Een vrouw "smaakt" ook niet altijd heerlijk....
Vrouw afhankelijk natuurlijk en moment daar....
Je hebt hele zure.........
Zo dus ook bij een man.
En smeren tja dat is lijkt me toch ook een beetje hoe handig je er mee bent...
Ik (oke ben een man maar dan nog) smeer er nooit mee.
Weet waar het blijft en krijg het waar ik wil (als ik het zelf bij me zelf doe).
Dus JA ik zou het missen.
Vrouw afhankelijk natuurlijk en moment daar....
Je hebt hele zure.........
Zo dus ook bij een man.
En smeren tja dat is lijkt me toch ook een beetje hoe handig je er mee bent...
Ik (oke ben een man maar dan nog) smeer er nooit mee.
Weet waar het blijft en krijg het waar ik wil (als ik het zelf bij me zelf doe).
Dus JA ik zou het missen.
woensdag 19 oktober 2011 om 05:06
woensdag 19 oktober 2011 om 05:47
woensdag 19 oktober 2011 om 11:27
Zo'n operatie bestaat al. Tenminste, er is een operatie waarbij een van de mogelijke complicaties bestaat uit het niet meer kunnen ejaculeren.
"Bij de verwijdering van de lymfeklieren uit uw buik kunnen bepaalde zenuwen beschadigd worden. Als gevolg hiervan kan de zaadlozing blijvend verstoord raken. Er vindt dan bij een orgasme geen normale zaadlozing plaats. U komt klaar met alle daarbij behorende gevoelens, maar zonder zaadlozing. Dit wordt ook wel een ‘droog orgasme’ genoemd. Vanwege een nieuwe operatietechniek waarbij de zenuwen zo veel mogelijk gespaard blijven, komt dit steeds minder voor."
Het verwijderen van de buik-lympfeklieren komt met name voor bij mannen met een testiscarcionoom (zaadbalkanker) of prostaatkanker. En dat wil je er vast niet voor over hebben...
(Inside information; Het definitief ontbreken van sperma tijdens een vrijpartij werd bij ons als een groot gemis beschouwd. Geen aanrader, vlekken of geen vlekken..)
"Bij de verwijdering van de lymfeklieren uit uw buik kunnen bepaalde zenuwen beschadigd worden. Als gevolg hiervan kan de zaadlozing blijvend verstoord raken. Er vindt dan bij een orgasme geen normale zaadlozing plaats. U komt klaar met alle daarbij behorende gevoelens, maar zonder zaadlozing. Dit wordt ook wel een ‘droog orgasme’ genoemd. Vanwege een nieuwe operatietechniek waarbij de zenuwen zo veel mogelijk gespaard blijven, komt dit steeds minder voor."
Het verwijderen van de buik-lympfeklieren komt met name voor bij mannen met een testiscarcionoom (zaadbalkanker) of prostaatkanker. En dat wil je er vast niet voor over hebben...
(Inside information; Het definitief ontbreken van sperma tijdens een vrijpartij werd bij ons als een groot gemis beschouwd. Geen aanrader, vlekken of geen vlekken..)
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 19 oktober 2011 om 16:46
quote:theodoor schreef op 19 oktober 2011 @ 05:47:
Dit soort operatie's gebeuren dagelijks, en is mij ook overkomen.
Mijn prostaat was zo vergroot dat ik nauwelijks meer kon plassen.
Nu kom ik dus droog klaar, op zich wel makkelijk.
Maar vind het zelf niet fijn, het zit tussen de oren hoor, maar voor mij is het niet compleet.Ah, dat wist ik niet! Weer wat geleerd. Maar is je prostaat dan helemaal verwijderd? En ik neem aan dat het gevoel van klaarkomen ook anders is, van binnen zeg maar?
Dit soort operatie's gebeuren dagelijks, en is mij ook overkomen.
Mijn prostaat was zo vergroot dat ik nauwelijks meer kon plassen.
Nu kom ik dus droog klaar, op zich wel makkelijk.
Maar vind het zelf niet fijn, het zit tussen de oren hoor, maar voor mij is het niet compleet.Ah, dat wist ik niet! Weer wat geleerd. Maar is je prostaat dan helemaal verwijderd? En ik neem aan dat het gevoel van klaarkomen ook anders is, van binnen zeg maar?
woensdag 19 oktober 2011 om 17:03
quote:mimsey schreef op 19 oktober 2011 @ 11:27:(Inside information; Het definitief ontbreken van sperma tijdens een vrijpartij werd bij ons als een groot gemis beschouwd.
En wat misten jullie dan precies? Het tastbare bewijs dat hij was klaargekomen wellicht, of toch ook het 'geile' zoals anderen dat noemen?
Want uiteindelijk is droog klaarkomen in die zin toch niet zo anders als klaarkomen met een condoom om?
En wat misten jullie dan precies? Het tastbare bewijs dat hij was klaargekomen wellicht, of toch ook het 'geile' zoals anderen dat noemen?
Want uiteindelijk is droog klaarkomen in die zin toch niet zo anders als klaarkomen met een condoom om?