Erectie in de sauna

10-01-2019 13:05 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met mijn vrouw ga ik regelmatig naar de sauna. Ook al ben ik inmiddels 58jaar ik krijg op de meest ongelegen momenten een erectie die meestal 1 of meerdere uren aanhoudt.

Zo ook bij een bezoek aan de sauna mijn vrouw reageert heel lief en zegt dat ze het niet erg vindt het is een goed teken het toont aan dat ik nog gezond en nog heel potent ben.

Ik schaam mij toch wel een beetje en probeer mijn erectie zo veel mogelijk te verbergen.

Graag zou ik van andere saunabezoekers horen hoe zij hier over denken en ook hoe ze reageren.
zoetjerminder schreef:
10-01-2019 14:24
:whip:
:bye:
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
10-01-2019 14:30
Waarom moeten jullie iemand altijd zo afbranden en belachelijk maken? Wat een passief-agressieve, pittige dames zijn jullie zeg.
Nou, inderdaad. Tot en met klikken bij de badmeester aan toe, godsamme zeg. 100 piemels in die sauna, maar o wee als er een stijve tussen zit. Ik zou zelf gewoon wegkijken en aannemen dat de man in kwestie het zelf wat gênant vindt.

Er vanuitgaande dat de OP echt is: ik zou het toch zo veel mogelijk verbergen, want je ziet hier al hoeveel aanstoot er aan genomen wordt. Verder gewoon genieten van je sauna-bezoek. En blijven gaan, hoor!
glitglam schreef:
10-01-2019 14:38
Wat een belachelijke reacties weer. Vooral (volgens mij) van sauna-gangers die zo extreem los gaan zeg (naar buiten donderen/in het dompelbad donderen etc)
Accepteer gewoon dat als je naar een sauna gaat, hier verschillende mensen komen, en dat dit idd mensen KAN overkomen, een ieder , en een lichaam, kan verschillend reageren. Raar he. En gelijk afstraffen hoor, die mensen die (onbedoeld) een stijve krijgen in de sauna, wat denken ze wel niet! :-?
Natuurlijk kan dat gebeuren!!
Maar het gaat nu toch vooral om de manier waarop deze meneer meent dat hier te moeten schrijven :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
10-01-2019 14:33
@fotoroid Ja, maar het is wel grappig om te lezen. Wat verwacht die man dan?

De meeste vrouwen (ik denk eigenlijk alle vrouwen) vinden een man met een erectie in de sauna hinderlijk en een verstoring van de Feng Sui.
Daar sta ik volledig achter, het is storend. Maar waarom reageren sommige dames zó kattig, is meer dan onnodig.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
10-01-2019 14:43
Natuurlijk kan dat gebeuren!!
Maar het gaat nu toch vooral om de manier waarop deze meneer meent dat hier te moeten schrijven :lightbulb:
Dan zeg je vriendelijk: 'Je zit op het verkeerder forum!'
Alle reacties Link kopieren
En waarom staat dit op sex?.
Alle reacties Link kopieren
Het komt over alsof je er trots op bent. En ik denk dat het zelfs meespeelt in de keuze om überhaupt de sauna te bezoeken. Ik zou het niet zo kunnen waarderen als een oud mannetje met een stijve piemel rondloopt.
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
10-01-2019 14:45
En waarom staat dit op sex?.
Omdat het geil is!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn vriend er naar laten staren, dan is ie zo weer naar beneden. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
10-01-2019 14:19
Dit vind ik echt vele malen ongepaster dan een erectie hebben. Een erectie gebeurt gewoon nou eenmaal wel eens zonder dat de man daar iets aan kan doen. Jezelf bevrediging op een wc daar vind ik not done. Doe dat lekker thuis voor je naar de sauna gaat. Bah.
Eens hoor zeker dat thuis doen maar ja als hij perse naar de sauna wil is dit het enige wat ik kan bedenken wat iig sneller is dan uren lang met een stijve rond te lopen.
Persoonlijk ben ik van mening dat je gewoon niet naar de sauna moet gaan als je daar seksueel opgewonden van raakt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
10-01-2019 14:38
Wat een belachelijke reacties weer. Vooral (volgens mij) van sauna-gangers die zo extreem los gaan zeg (naar buiten donderen/in het dompelbad donderen etc)
Accepteer gewoon dat als je naar een sauna gaat, hier verschillende mensen komen, en dat dit idd mensen KAN overkomen, een ieder , en een lichaam, kan verschillend reageren. Raar he. En gelijk afstraffen hoor, die mensen die (onbedoeld) een stijve krijgen in de sauna, wat denken ze wel niet! :-?
Tuurlijk kan het elke man een keer overkomen. Maar dan trek je je discreet terug totdat je er weer vanaf bent. Met een stijve door de sauna blijven huppelen is gewoon niet acceptabel.
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
10-01-2019 14:46
Omdat het geil is!
Geil... Een vent van 58 met een uren lange erectie????. Neu niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Mijnboom schreef:
10-01-2019 14:42
Tot en met klikken bij de badmeester aan toe, godsamme zeg.
Ik heb in de meeste sauna’s niet de autoriteit om een gast de deur te wijzen. Dus ja, dat laat ik over aan het personeel dat daar wel toe bevoegd is.
Alle reacties Link kopieren
Kan gebeuren, maar ik zou wel in het ijskoude dompelbad gaan als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
Dit is de reden waarom ik nooit (meer) een sauna bezoek. Ik krijg van dit soort zaken vreselijk de slappe lach. Niet goed te praten, ik weet het maar het werkt helemaal op mijn lachspieren als iemand zijn erectie ongemakkelijk tracht te verbergen en zijn liefhebbende lief zegt dat het helemaal niet erg is. Haha.
Dat dit gebeurt verpest toch ook je eigen sauna bezoek lijkt me.
Ipv zorgeloos rond te huppelen van bad naar bad moet jij je in allerlei bochten wringen om iets te verbergen.
Dan is het doel van een sauna bezoek toch helemaal pleitte.

Vandaar lijkt me niet meer gaan.
Je gaat toch ook geen noten eten als je daar allergische uitslag van krijgt oid.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 15:09
13.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien vinden jullie het raar maar wat ik heb geschreven is wel hoe het gaat. Ik heb al vanaf de pubertijd last van ongewenste langdurige erecties.

Dat is ook waarom ik nooit naar de sauna durfde gaan ,mijn huidige vrouw vind dat wij wel moeten gaan ondanks dit ongemak.

Zij zegt dat ik mij niet hoef te schamen voor mijn lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Noujaaaa wat een rare reacties zeg. Alsof een man geen erectie kan krijgen in de sauna. Een uur of langer vind ik dan wel weer lang, gewoon naar een heel onaantrekkelijk type kijken en weg is die erectie :P
Alle reacties Link kopieren
René schreef:
10-01-2019 14:59
Misschien vinden jullie het raar maar wat ik heb geschreven is wel hoe het gaat. Ik heb al vanaf de pubertijd last van ongewenste langdurige erecties.
Als je het zo stelt lijkt het me wel heel vervelend trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dit behoeft enige toelichting, lijkt wel.
Hier 'n fervent saunaganger. Zowaar van mars en dus met 'n piemol. Ik heb er al eens eerder wat over geroepen hier, maar sauna kan inderdaad 'n zweem van geiligheid geven. Let wel: Ik zeg zweem. Betekent dus niet dat je daar bloedgeil rondloopt.

Samen met je vrouw en/of 'n paar vrienden (mannen/vrouwen) 'n gezellige tijd hebben. Ontspannen. Ook wat kijken en vast ook wel bekeken worden, ik vind het allemaal heel normaal.

'n Spontane stijve kan heus wel eens gebeuren. Maar enkele uren achtereen? Kom op zeg! Ongeloofwaardig. Tenzij 'n pilletje tadalafil ingenomen (langdurende werking).

Daarbij, 'n erectie kun je behoorlijk reguleren. Knop tussen je oren omzetten. Werkt andersom immers ook bij het ophouden van 'n orgasme. En zo niet, dan snel gaan trainen, want (bijna) alles is te trainen. Je bent toch geen puber meer.

Kul topic wat mij betreft, met als enige positieve, veel lol hier tijdens het lezen van alle reacties :-D
.
Alle reacties Link kopieren
Ben je al eens naar de dokter geweest hiervoor?
fotoroid schreef:
10-01-2019 15:04
Ben je al eens naar de dokter geweest hiervoor?
Ja, zo van luister eens, dokter....ik schaam mij in de sauna...
Verder lijkt to geen last te hebben van zijn uren durende erecties.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
10-01-2019 15:07
Ja, zo van luister eens, dokter....ik schaam mij in de sauna...
Verder lijkt to geen last te hebben van zijn uren durende erecties.
Nee, natuurlijk niet dame! Het bericht wat hij zojuist plaatste. Als hij het echt vervelend vindt, kan hij daarvoor toch naar de dokter geweest zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben hiervoor meerdere keren bij de huisarts geweest. Zij zegt dat ieder mens wel lichamelijke problemen heeft en dat medici niet alle ongemakken kunnen verhelpen
Dan rol je in ieder geval niet van die ligbedden af.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven