Erotische homeparty

14-04-2012 13:23 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Binnenkort wil ik mijn vriendinnen verrassen met een erotische homeparty. Nu is er zeer veel aanbod op het internet te vinden. Ik zie die bomen echt niet meer het bos. Heeft er iemand een leuke tip voor mij?

X
quote:Nammma schreef op 14 april 2012 @ 15:03:

[...]

Inderdaad reageerden sommige vrouwen lacherig....toch nog steeds een taboe?

Ik vind het geen punt als mijn vriendinnen weten dat ik iets-met-een-batterij heb. Maar ze hoeven niet te weten welke lengte, dikte en kleur ik het leukste vind. Té veel informatie vind ik dat. Ik hoef ook écht niet te weten welke mannen in mijn vriendenkring anaalballen gebruikt oid.

Maar ik heb seau oui seau een hekel aan thuisparty's.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:laylalala schreef op 14 april 2012 @ 15:13:

omdat er vaak toch een minimum-omzet afgesproken word die de gastvrouw dat zelf moet betalen.Echt? Wat een idiote afspraak vind ik dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vind het echt afschuwelijk en hoop dat je geen vriendin van me bent.

Ooit meegegaan via 'n vriendin naar haar kennis die een beauty-party gaf met haarborstels en make-up... Wat een treurnis. Je zag echt de wanhoop in de ogen van de gastvrouw. En lief als ik ben heb ik ook nog eens een lelijke kam gekocht.

En toen probeerde ze me te ronselen om vooral ook zelf dat soort party's te gaan organiseren want het schip met groot geld zou dan binnen varen....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2012 @ 15:13:

[...]

Ik vind het geen punt als mijn vriendinnen weten dat ik iets-met-een-batterij heb. Maar ze hoeven niet te weten welke lengte, dikte en kleur ik het leukste vind. Té veel informatie vind ik dat. Ik hoef ook écht niet te weten welke mannen in mijn vriendenkring anaalballen gebruikt oid.

Maar ik heb seau oui seau een hekel aan thuisparty's.

Op de party's waar ik ben geweest gebeurde het bestellen wel discreet. Dus je hoeft niet in een kringetje hardop te vertellen dat jij graag de voorbinddildo met anaalplug wilt

Verder zou ik dit soort feestjes nooit als verrassing geven. Sommige vriendinnen willen dit misschien liever niet publiekelijk delen en die zet je zo behoorlijk voor het blok. Daarnaast telt het financiële aspect natuurlijk ook.

Uiteindelijk ken jij je eigen vriendinnen het best, alleen jij kunt inschatten of zij dit kunnen waarderen, maar ik zou het niet doen.
Ik zou ook vertrekken als ik een dergelijke avond voorgeschoteld krijg.

Net wat BGB zegt. Ik zit er ook niet op te wachten wat mijn vriendin of een vage kennis in haar doos propt. Het gaat ze ook niet aan wat Hopperman's en mijn voorkeur is.
Ik ken je vriendin niet, maar voor zo'n verrassing zou ik iemand wel heel goed moeten kennen. Heeft ze hier echt interesse in? Is ze zo schaamteloos dat ze zonder schaamte een vibrator besteld in bijzijn van vriendinnen? Heeft ze voldoende vriendinnen die net zo vrij zijn als zij? Heeft ze wel geld over voor een speeltje? Vind zij het leuk of is het meer haar vriend die het zo geweldig lijkt dat ze met zichzelf gaat spelen met een speeltje?

Omdat ik dit niet weet kan ik je dus geen raad geven en als ik al een poging zou doen zou ik het eerder afraden.

ik denk dat weinig vrouwen blij zouden zijn met een dergelijke verrassing, zelfs niet die vrije meid zonder schaamte. Ik denk dat zelfs die liever voorbereid is.

Of ze moet al jaren aangeven dat ze dit toch zo leuk lijkt en het er maar niet van komt. Ze niet weet waar ze er voor moet zijn enz. Maar bij enige twijfel over een positief antwoord op bovenstaande vragen zou ik haar er zeker niet gaan overvallen met een dergelijke verrassing.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:lichtbron schreef op 14 april 2012 @ 14:50:

Tupperwaredildo´s die niet alleen voor het aangename genot zijn,maar ook gebruikt kunnen worden in de keuken.. ..... en in de kelder, op zolder, garage, tuinhuisje enz.
Mijn vriendinnen inschattend (we kennen elkaars geheimen al jaren ) gaan ze dit wel waarderen en met het fenomeen homeparty zijn ze ook al bekend, echter was dat met parfums en cosmetica. Mijn zorg is eigenlijk, wie krijg ik op bezoek(demostratice) en is er op zo'n avond niet een "je-moet-kopen-sfeer"
quote:kelso schreef op 14 april 2012 @ 14:45:

Ik heb er wel eens een georganiseerd. De mensen die ik uitgenodigd heb, wisten allemaal waar ze voor kwamen en hadden dus ook geld bij zich. Wel zo handig!Is betalen in natura geen optie ?
Mij zou je met zo'n party toch echt niet blij maken, echt niet!

Seks en seks gerelateerde zaken zijn voor mij erg privé.. Ik zou mij bij zo'n party echt ongemakkelijk voelen en ik denk dat meerdere mensen dit hebben hoor.
quote:flinder1978 schreef op 14 april 2012 @ 19:29:

Mijn vriendinnen inschattend (we kennen elkaars geheimen al jaren ) gaan ze dit wel waarderen en met het fenomeen homeparty zijn ze ook al bekend, echter was dat met parfums en cosmetica. Mijn zorg is eigenlijk, wie krijg ik op bezoek(demostratice) en is er op zo'n avond niet een "je-moet-kopen-sfeer"Er is een enorme "je-moet-kopen-sfeer"[. Voor niks gaat de zon op. Dus.
quote:lichtpuntjes schreef op 14 april 2012 @ 23:24:

Mij zou je met zo'n party toch echt niet blij maken, echt niet!

Seks en seks gerelateerde zaken zijn voor mij erg privé.. Ik zou mij bij zo'n party echt ongemakkelijk voelen en ik denk dat meerdere mensen dit hebben hoor.Precies Lichtpuntjes. Als ik, zonder het van tevoren te weten, ineens in zo'n houseparty terecht zou komen, zou ik me ook ongemakkelijk en unheimlich voelen. Ik bedoel: mijn vriendinnen mogen veel van me weten, maar tot op detailnveau dat gaat me net iets te ver..
En daarmee bedoel ik dus dat mijn beste vriendinnen best mogen weten dat k me soms vermaak met speeltjes. Net zo goed als ik dat weet van sommige van,mijn vriendinnen. Maar om nou prijs te geven of ik juist lang of kort of dik of dun of wel of niet trillend de voorkeur geef, dat houd ik liever voor mezelf en mijn man.
anoniem_110896 wijzigde dit bericht op 15-04-2012 01:22
Reden: Typefout herstellem
% gewijzigd
Wij hebben het ook al eens georganiseerd, ook een keer bij mij thuis. Zelf vind ik het gewoon een gezellig avondje waarbij (vrijwel) iedereen wel iets besteld. Wat kan mij het schelen dat mijn vriendinen weten wat voor vibo's ik in de kast heb liggen. Niets is zo natuurlijk als seks toch?
En ga je je vriendinnen nu verrassen of weten ze waarom ze uitgenodigd zijn?
Nee de verassing is er van af. Ik was toch wat huiverig voor negatieve reacties. Gelukkig viel dat reuze mee. Sommige waren wel'ns bij zo'n homeparty geweest. Louter positieve reacties dus.
Zal ik als eerste maar het antwoord geven op je vraag:

Ik heb ervaring met de ladiesnight homeparty's.

Helemaal niet plat een een ooie opbouw in de avond.

Het is heus niet zo dat meteen alle dildo's tevoorschijn komen!

Mijn vriendinnen en ik vonden het erg leuk en hebben echt gelachen! i

edereen is vrij om iets of niets te bestellen en hier wordt heel discreet mee omgegaan! Geld overmaken was geen probleem!

Sommige vriendinnen vonden het wel spannend en waren in het begin een beetje sceptisch. Toch is er niemand zonder aankopen die avond naar huis gegaan!

En dat er alleen dildo's op zijn party zijn is de grootste onzin!

Groetjes,
quote:flinder1978 schreef op 14 april 2012 @ 19:29:

Mijn vriendinnen inschattend (we kennen elkaars geheimen al jaren ) gaan ze dit wel waarderen en met het fenomeen homeparty zijn ze ook al bekend, echter was dat met parfums en cosmetica. Mijn zorg is eigenlijk, wie krijg ik op bezoek(demostratice) en is er op zo'n avond niet een "je-moet-kopen-sfeer"Nee, Totaal niet!
Vorig jaar heb ik zo'n party georganiseerd als onderdeel van het vrijgezellenfeest van mijn zus. Op zich is het best grappig, maar je moet inderdaad wel met een stel meiden zijn die het leuk vinden en zich er niet voor schamen om vibrators en andere seksspeeltjes te bekijken. Er is bij mij toen ook flink gekocht. Zogenaamd natuurlijk allemaal voor de lol. De dame die het bij ons heeft gepresenteerd deed het leuk. Je moet wel een beetje opletten op de prijzen. Achteraf zagen we toch dat ze online een stuk voordeliger te koop waren.
Gisteravond dus de erotische party van Lost4lust gehad. Wat een geweldige avond....en natuurlijk heel veel gelachen. Uiteindelijk waren we met 11 meiden. De consulente heeft echt voor een geweldige sfeer gezorgt en was ook vooral waakzaam dat niemand zich zou generen...een echte aanrager dus. Tot mijn grote opluchting hing er niet zo'n verkoopsfeer en of er uberhaubt iets is verkocht....ik heb geen flauw idee!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven