Erotische homeparty

14-04-2012 13:23 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Binnenkort wil ik mijn vriendinnen verrassen met een erotische homeparty. Nu is er zeer veel aanbod op het internet te vinden. Ik zie die bomen echt niet meer het bos. Heeft er iemand een leuke tip voor mij?

X
Vraag eerst eens of ze daarmee verrast willen worden.
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 14 april 2012 @ 13:25:

Vraag eerst eens of ze daarmee verrast willen worden.

Dan is het geen verrassing meer!

Maar eigenlijk wel met je eens: vinden ze dat wel leuk? Dat zou ik eerst proberen uit te vinden - zonder dat duidelijk is dat jij zelf zoiets wil gaan doen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Laat me raden, je komt over een paar minuten zelf met een werkelijk fántástische tip op de proppen?
Wat is dat, een erotische homeparty?
quote:helene31 schreef op 14 april 2012 @ 13:35:

Laat me raden, je komt over een paar minuten zelf met een werkelijk fántástische tip op de proppen?

Dat is precies wat ik ook dacht.

Ik zou zo'n party echt vreselijk vinden. En ik ben heus niet vies van een beetje erotiek
quote:registreerjenu schreef op 14 april 2012 @ 13:39:

[...]

Dat is precies wat ik ook dacht.

Ik zou zo'n party echt vreselijk vinden. En ik ben heus niet vies van een beetje erotiek Hier hetzelfde. Ik zou zo snel mogelijk maken dat ik wegkwam.
quote:tonkje schreef op 14 april 2012 @ 13:34:

[...]

Dan is het geen verrassing meer!

Maar eigenlijk wel met je eens: vinden ze dat wel leuk? Dat zou ik eerst proberen uit te vinden - zonder dat duidelijk is dat jij zelf zoiets wil gaan doen.Dan kan het ook voor velen een afknapper zijn en dus ook geen leuke verrassing zijn.
Als die vriendinnen ook zo zouden reageren zou ik al geen zin meer hebben!
quote:spraakwaterval schreef op 14 april 2012 @ 13:36:

Wat is dat, een erotische homeparty?

Erotisch = erotisch

Home = thuis/huis in het Engels

Party = feest in het Engels
De vraag wat iets is, kan ook op de inhoud slaan, he Karel?

Tupperware-maar-dan-dildo's, of is het de bedoeling dat het op een practicum uitdraait tussen de dames?
Is het zo'n Tupperwareparty maar dan met dildo's?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb er wel eens een georganiseerd. De mensen die ik uitgenodigd heb, wisten allemaal waar ze voor kwamen en hadden dus ook geld bij zich. Wel zo handig!

Sommige mensen die ik uit genodigd heb, wilden niet komen. En dat is ook hun goed recht. Je kent zelf je omgeving goed genoeg, om te weten wie je wel en niet uit kunt nodigen. Maar ik zou het niet op prijs stellen als ik ineens op zo'n party terecht kwam.
haha, Tia; zelfde tijd een zelfde benaming.
Ik ga uit van tupperware-dildo's :P
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 14 april 2012 @ 14:42:

Erotisch = erotisch

Home = thuis/huis in het Engels

Party = feest in het Engels

Een erotisch thuisfeest dus?

Ik vermoed inmiddels dat 't over zo'n tupperwaredildoparty gaat. Da's net ff wat anders.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2012 @ 14:45:

haha, Tia; zelfde tijd een zelfde benaming.Met jou wil ik graag GMTA'tje doen BGB!
Tupperwaredildo´s die niet alleen voor het aangename genot zijn,maar ook gebruikt kunnen worden in de keuken..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Het lijkt mij verschrikkelijk.
quote:Tia.Dalma schreef op 14 april 2012 @ 14:49:

[...]

Met jou wil ik graag GMTA'tje doen BGB! Yeah!! Yo!!!
quote:lichtbron schreef op 14 april 2012 @ 14:50:

Tupperwaredildo´s die niet alleen voor het aangename genot zijn,maar ook gebruikt kunnen worden in de keuken.. En zó makkelijk te reinigen in de vaatwasser!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2012 @ 14:44:

Is het zo'n Tupperwareparty maar dan met dildo's?

Haha, toen ik zo'n party gaf, was het ook een lingerieparty. En de dame had ook erotische speeltjes erbij, voor de liefhebber onder de dames. Het was ook alleen voor vrouwen trouwens.

De speeltjes kon je ook aan vriend/man geven natuurlijk.

Inderdaad reageerden sommige vrouwen lacherig....toch nog steeds een taboe?
Taboe denk ik niet. Ik zit er niet op te wachten om mijn seksleven met Dalman zo openlijk en tastbaar met vriendinnen te delen. En verder denk ik dat je na drie keer grijnzen ook wel klaar bent met het onderwerp, in plaats van de hele avond je te laten voorlichten over eetbare broekjes en anale ballen onder het genot van een handje doppinda's en een roséetje...
Ik zou het inderdaad eerst wel even vragen of ze dat wel leuk vinden. Misschien voelen ze zich niet lekker bij het delen van hun seksleven.

Ook het financiele argument vind ik een goeie.

Ik ben zelf wel eens bij zo'n party geweest. Vond het erg leuk. Had zelf nog geen ervaring met dergelijk speelgoed, maar mensen om mij heen wel waardoor voor mij de drempel wat lager werd om ook iets te kopen.

Echter.. ik had van te voren niet stil gestaan bij wat vibrators en dergelijke kosten.. En zowel de verkoopster als de gastvrouw hebben er natuurlijk wel baat bij als iedereen iets koopt.

De goedkoopste dingetjes (massageolie enzo) waren toch al minimaal 15-20 euro.

Als je je vriendinnen dit niet van te voren verteld is volgens mij de kans groot dat niemand iets koopt omdat mensen vaak niet zomaar even 60 euro over hebben voor een vibrator als ze daar geen rekening mee hebben gehouden.

En een thuis-party waar niemand iets koopt is niet alleen niet leuk voor de verkoopster, maar ook niet voor de gastvrouw omdat er vaak toch een minimum-omzet afgesproken word die de gastvrouw dat zelf moet betalen.
quote:Nammma schreef op 14 april 2012 @ 15:03:

[...]

Inderdaad reageerden sommige vrouwen lacherig....toch nog steeds een taboe?

Ik vind het geen punt als mijn vriendinnen weten dat ik iets-met-een-batterij heb. Maar ze hoeven niet te weten welke lengte, dikte en kleur ik het leukste vind. Té veel informatie vind ik dat. Ik hoef ook écht niet te weten welke mannen in mijn vriendenkring anaalballen gebruikt oid.

Maar ik heb seau oui seau een hekel aan thuisparty's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven