Ervaring (Testresultaat) met Durex Play O?
dinsdag 29 juli 2008 om 11:05
dinsdag 29 juli 2008 om 13:55
Oh, jee. Ik heb vorige week hetzelfde spul gekocht.
Dat was op dezelfde dag dat ik ongesteld werd, en we hebben het derhalve nog niet geprobeerd.
Morgen zal het er wel van komen denk ik.
Ik zal laten weten hoe echtgenoot en ik het ervaren, maar als ik hier al lees dat de brandweer gebeld moet worden, maak ik me wat zorgen.
Even een technisch vraagje: Ik las op de durex site dat het niet geschikt is om te gebruiken met vibrators met siliconen.
Mag ik ervan uitgaan dat zo'n jelly vieb siliconen bevat?
Dat was op dezelfde dag dat ik ongesteld werd, en we hebben het derhalve nog niet geprobeerd.
Morgen zal het er wel van komen denk ik.
Ik zal laten weten hoe echtgenoot en ik het ervaren, maar als ik hier al lees dat de brandweer gebeld moet worden, maak ik me wat zorgen.
Even een technisch vraagje: Ik las op de durex site dat het niet geschikt is om te gebruiken met vibrators met siliconen.
Mag ik ervan uitgaan dat zo'n jelly vieb siliconen bevat?
dinsdag 29 juli 2008 om 14:14
Tip kan er mischien ook wel aan liggen het de eerste keer te dosseren, en ik kan me voorstellen dat het voor iedereen weer anders aanvoelt. Feit wel is dat je het op je gewone huid bijna niet voelt maar in de geslachtsstreken des te meer.
Ze hadden toch wel even een waarschuwing bij dat filmpje mogen zetten, iets in de trand van resultaten behaald in de toekomst..........
Ze hadden toch wel even een waarschuwing bij dat filmpje mogen zetten, iets in de trand van resultaten behaald in de toekomst..........
dinsdag 29 juli 2008 om 16:21
ik (v) vond de gel ook tegenvallen..als je de verpakking leest denk je dat er heel wat gaat gebeuren. Inderdaad een warm/koud gevoel rond de gebieden die je hebt ingesmeerd (erin is niet echt de bedoeling geloof ik) maar dat is ook zo weer over!
Ik was benieuwd of mijn vriend hetzelfde gevoel zou krijgen dus heb zn eikel ingesmeerd maar dat had geen effect.
Ik was benieuwd of mijn vriend hetzelfde gevoel zou krijgen dus heb zn eikel ingesmeerd maar dat had geen effect.
vrijdag 1 augustus 2008 om 09:31