Ervaring (Testresultaat) met Durex Play O?

29-07-2008 01:04 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben dit weekeinde durex Play O uitgeprobeerd, de menthol variant, hier volgt het officiële test berricht; "Help ik sta in brand"

Testresultaat laat niets te wensen over, hoe zijn de ervaringen hier?
Als het niets te wensen overlaat was het dus een lekkere ervaring?

Zoiets als : "Ohhhh mijn god ik sta in brand van genot"?
Nee meer een OOOOH bel de brandweer, de ervaring was veel te heftig. Voor mezelf (M) was het een OOOh het was heerlijk.
Propje bedoelt volgens mij dat het er nu een beetje vreemd staat. Zo van; was het nou wel of niet lekker?
Nou wat ik al schreef, het glijmiddel, massage gel was veel te heftig.
Heb dezelfde ervaring, voor mij (V) was het lekker, maar voor mijn vriend helemaal niet! Brandering en jeukerig gevoel helaas :( En toen konder we helemaal niet meer seksen, want het zat "in" mij zeg maar, dus elke keer als hij weer in mij ging, dan was het weer branderig. Irritant!
zoiezo, als ik menthol in mij krijg...

Het lijkt me niet echt lekker gevoel...
Oh, jee. Ik heb vorige week hetzelfde spul gekocht.

Dat was op dezelfde dag dat ik ongesteld werd, en we hebben het derhalve nog niet geprobeerd.

Morgen zal het er wel van komen denk ik.

Ik zal laten weten hoe echtgenoot en ik het ervaren, maar als ik hier al lees dat de brandweer gebeld moet worden, maak ik me wat zorgen.

Even een technisch vraagje: Ik las op de durex site dat het niet geschikt is om te gebruiken met vibrators met siliconen.

Mag ik ervan uitgaan dat zo'n jelly vieb siliconen bevat?
Ja daar mag je vanuit gaan!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Dank je Magiker.

Vieb krijgt morgen een condoompje
Tip kan er mischien ook wel aan liggen het de eerste keer te dosseren, en ik kan me voorstellen dat het voor iedereen weer anders aanvoelt. Feit wel is dat je het op je gewone huid bijna niet voelt maar in de geslachtsstreken des te meer.

Ze hadden toch wel even een waarschuwing bij dat filmpje mogen zetten, iets in de trand van resultaten behaald in de toekomst..........
ik (v) vond de gel ook tegenvallen..als je de verpakking leest denk je dat er heel wat gaat gebeuren. Inderdaad een warm/koud gevoel rond de gebieden die je hebt ingesmeerd (erin is niet echt de bedoeling geloof ik) maar dat is ook zo weer over!

Ik was benieuwd of mijn vriend hetzelfde gevoel zou krijgen dus heb zn eikel ingesmeerd maar dat had geen effect.
Hallo, meer dan een glijmiddel is het voor mij ook niet.

Ik heb beide flesjes.

Mijn vriend vind de groene helemaal niet lekker. Hij krijgt er een naar gevoel van. Hij is besneden en misschien voelt het daarom niet fijn? Geen idee.

Zal ook een kwestie van smaak zijn.
wij vorige week ook uitgeprobeerd, de tintelende variant.... toen stond ik al in brand, hebben de variant die warm wordt ook... ben nu al bang hoe die gaat aanvoelen
Hmm. Hebben het geprobeerd, geeft he-le-maal exact hetzelfde effect dat ik jaren geleden bereikte met een heeeeel klein beetje van die blauwe gel-tandpasta...
Ja, hier ondertussen ook uitgeprobeerd.

Wat kan ik ervan zeggen; het is een ander gevoel.

Niet beter, niet slechter, gewoon anders.

Ik ben niet wild enthousiast dus.
Wat leuk een "bruggetje" om klanten te trekken.... Ik denk niet dat het opvalt.
Hoe komt het dat mensen hier hun hoop op vestigen? Zou frigiditeit hiermee op te lossen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven