feromonen werkt dat?
maandag 2 december 2013 om 23:19
quote:daisy12 schreef op 02 december 2013 @ 23:12:
vaak op internet en bij de drogist gezien... feromonen , nooit geprobeerd, maar vraag me af.. werkt dat wel?
iemand ervaring mee?!Gebruik een lekkere parfum, dan maak je meer kans denk ik. Werkt bij dieren, niet bij mensen geloof ik .....
vaak op internet en bij de drogist gezien... feromonen , nooit geprobeerd, maar vraag me af.. werkt dat wel?
iemand ervaring mee?!Gebruik een lekkere parfum, dan maak je meer kans denk ik. Werkt bij dieren, niet bij mensen geloof ik .....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
maandag 2 december 2013 om 23:57
quote:itsme1973 schreef op 02 december 2013 @ 23:24:
ja dat werkt prima
mijn hond werd dement, toen gaf ik hem een halsband met dat spul
beest was ineens weer helemaal happy
echt een aanrader
als je een coltrui draagt valt het niet eens op
ja dat werkt prima
mijn hond werd dement, toen gaf ik hem een halsband met dat spul
beest was ineens weer helemaal happy
echt een aanrader
als je een coltrui draagt valt het niet eens op
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
dinsdag 3 december 2013 om 11:34
Feromonen zijn lichaamseigen stoffen. Waarom zou een lichaam die stoffen aanmaken als ze geen nut hebben?
Ook bij de mens is in de neus een plek gevonden die blijkbaar ontvankelijk is voor feromoon-indrukken. Je kunt feromonen niet bewust waarnemen, wel iemand erdoor onbewust aantrekkelijker vinden. Vandaar dat de stap naar oneigenlijk gebruik van kunstmatige gelijkende stoffen in bijvoorbeeld parfums snel gezet is, maar of dat enig soelaas biedt als verleidingsmiddel valt te betwijfelen en claims in die richting moet je zien als marketing-trucs.
Ook bij de mens is in de neus een plek gevonden die blijkbaar ontvankelijk is voor feromoon-indrukken. Je kunt feromonen niet bewust waarnemen, wel iemand erdoor onbewust aantrekkelijker vinden. Vandaar dat de stap naar oneigenlijk gebruik van kunstmatige gelijkende stoffen in bijvoorbeeld parfums snel gezet is, maar of dat enig soelaas biedt als verleidingsmiddel valt te betwijfelen en claims in die richting moet je zien als marketing-trucs.
dinsdag 3 december 2013 om 20:24
woensdag 4 december 2013 om 21:31
quote:geve schreef op 04 december 2013 @ 08:59:
[...]
Nope: dan ruik je alleen naar doos op een plek waar geen doos te vinden is. Kan tot paniekreacties leiden.
Feromonen zitten in zweet, nergens anders.Mijn ervaring is helemaal anders. Zweet ook maar het meeste (en lekkerste) kwam ergens anders vandaan!
[...]
Nope: dan ruik je alleen naar doos op een plek waar geen doos te vinden is. Kan tot paniekreacties leiden.
Feromonen zitten in zweet, nergens anders.Mijn ervaring is helemaal anders. Zweet ook maar het meeste (en lekkerste) kwam ergens anders vandaan!