Fishing on the internet wrong?

03-04-2014 01:39 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt, is het vissen naar iets via internet fout? ja/nee? en onderbouw je mening. ben ik wel benieuwd naar
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf
Een goed gebruik is dat de TO begint
Open deur. Slotje er op
Hengelen is toch grappig. Heb ik geen moeite mee.
Nee hoor is niet fout

Kan best

http://www.spelletjesoverzicht.nl/funny-fishing.html
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat vissen bij het water beter werkt.
Welk internet?

Ik zat een keer leuk te Ruzzelen en dan gaat zo'n kerel de hele tijd tegen me aan ouwehouren over wat is op vrijdagavond allemaal van plan ben.

Ik weet niet of het direct vissen was (hij vroeg niet mijn telefoonnummer of zo), maar vissen via dingen die er niet voor zijn bedoeld vind ik irritant.

Vriendenverzoeken via Facebook van mensen die ik niet ken vind ik ook stom (ook al begrijp ik heus dat mijn profilepic onweerstaanbaar is )

Terwijl bij sommige websites of Apps het juist de bedoeling is natuurlijk.

Verder, ach, ik geloof niet zo in iemand ech versieren alleen via texts. Ik wil iemand kunnen horen en zijn houding en bewegingen zien. In real life heeft meer succes voor mij dan alleen maar heel erg online vissen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik dacht eerst: waar heb je het over?? Toen zag ik dat ik op seks zat en dat het dus over hengelen gaat?

Tja, verkeerd. Als je een relatie hebt en daar geen bepaalde mate van openheid bestaat, is hengelen via het internet niet echt netjes t.o.v. je vriendin/vriend. In alle andere gevallen kun je op internet leuke avonturen vinden en mensen ontmoeten die je anders misschien niet snel was tegengekomen. Ik zou dat wel doen op plekken waar het logisch is, dat gehengel via fb en wordfeut enzo vind ik zelf vrij irritant. Ook gehengel van een vreemde is niet mijn ding, maar er zullen er wel wat zijn die graag happen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Ligt er aan.

Ik word een beetje moe van al die jochies die denken dat dit forum een verzamelplek is voor rijpere vrouwen die graag met puisterige pubers naar bed willen.
Phishing is very wrong!
Hangt er vanaf wat je wilt vangen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:horecaboy schreef op 03 april 2014 @ 01:39:

Zoals de titel al zegt, is het vissen naar iets via internet fout? ja/nee? en onderbouw je mening. ben ik wel benieuwd naar

Ligt er aan waar. Hier zijn de huisregels dat het niet mag.

Dan is dat gehengel en gezeur best irritant. Doe het lekker op een site/forum wat zich daar voor leent.

Talking in English op a Dutch forum....dat vind ik wel echt enorm wrong bytheway.
quote:Lucky_Birdie schreef op 03 april 2014 @ 08:21:

Ligt er aan.

Ik word een beetje moe van al die jochies die denken dat dit forum een verzamelplek is voor rijpere vrouwen die graag met puisterige pubers naar bed willen.+1
quote:Lucky_Birdie schreef op 03 april 2014 @ 08:21:

Ligt er aan.

Ik word een beetje moe van al die jochies die denken dat dit forum een verzamelplek is voor rijpere vrouwen die graag met puisterige pubers naar bed willen.

+100

En hengelen is echt heel erg irritant. Daar zijn speciale websites voor.
Dat doen alleen mannen die In het echte leven geen vrouw kunnen krijgen.
I love fishing
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Mijn vrouw heeft mij indertijd gevist toen ze mijn naaktfoto's online had gezien. Heel vreemd.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Braak
Precies, braak +1
anoniem_196355 wijzigde dit bericht op 03-04-2014 12:08
Reden: Er moest echt een smiley bij ;-)
% gewijzigd
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alweer een project voor school? Zeg even hoeveel bladzijden het moet zijn studentje, dan kunnen we even helpen. Wel vermelden bij bronnen dan hè? Met dank aan de zure wijven van het viva forum

Nope geen project voor school, ps; bedankt voor de reacties ^^ benieuwd naar de meningen thats all.
geluk of gelijk, vrede begint bij jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven