Geen sex

22-01-2020 04:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ik ben een man van 49 en mijn vriendin is 53 jaar.ons sex leven was ooit super goed. We deden het uren lang en wel 5 keer per week. Sinds een jaar of 2 werd het steeds minder ik wil wel heel graag sex maar mijn vriendin niet. Als ik dan vraag waarom ze geen sex wil zegt ze altijd geen zin doet pijn.
Ik heb alles geprobeerd maar helaas verder dan een beetjes handspel kom ik niet. Omdat ik de sex echt mis in mijn leven denk ik soms wel eens om er leuke dame re zoeken en dan alleen voor de sex.
Ik wil mijn vriendin echt niet kwijt maar ik mis de sex echt.
Heeft iemand hij er ook zoon last van?
Wat zouden jullie doen?
Eerst maar eens echt praten
Alle reacties Link kopieren
Ton, het doet pijn, zegt ze.
Misschien moet je eens met haar onderzoeken hoe het komt dat het sinds 2 jaar pijn doet. Voor de hand liggend is natuurlijk de overgang, maar er kunnen ook heel andere dingen spelen.

Zij heeft pijn, maar jij wilt 5 keer per week uren lang seks hebben.
Dat is dus minimaal 10 uur per week pijn lijden voor haar.
Waarom is het niet te begrijpen voor je dat ze daar niet zoveel trek in heeft?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
Voor erbij is schofterig. Gewoon uitmaken en dan een nieuwe vriendin zoeken.
Ik vind overigens, heel ouderwets hoor, dat als je een prima en monogame relatie hebt, met veel en goede seks, dat een flinke vermindering als gevolg van pijn nou niet automatisch de reflex “ik neuk wel een ander” zou moeten oproepen. Dat heeft iets, kom, hoe noem je dat nou, iets egoïstisch.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je alles hebt geprobeerd, maar heb je wel eens geprobeerd echt met haar te praten? Communicatie is het sleutelwoord hier.
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Mankeert er wat aan je handen?
ik geef mn bek ook maar een douw
BlaZoo schreef:
22-01-2020 09:52
Ik vind overigens, heel ouderwets hoor, dat als je een prima en monogame relatie hebt, met veel en goede seks, dat een flinke vermindering als gevolg van pijn nou niet automatisch de reflex “ik neuk wel een ander” zou moeten oproepen. Dat heeft iets, kom, hoe noem je dat nou, iets egoïstisch.
Inderdaad, alsof die vriendin zomaar van urenlang en 5 keer per week naar nul gaat, misschien mist zij ook wel iets.
Vind ik altijd zo raar; de relatie was en is goed, jarenlang uren geneukt maar nu dat minder is meteen willen liegen en bedriegen. Vind dat soort sexueel gefrustreerde mensen zo sneu overkomen. Ik hou van hem/haar maar ik krijg niet wat ik wil op dit moment dus dan maar stiekem iemand erbij. Blij dat ik vrijgezel ben.
anoniem_393271 wijzigde dit bericht op 22-01-2020 10:50
0.31% gewijzigd
Gewoon af en toe naar de hoeren gaan. Probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend voor je TO.
Flauwe reacties ook wel. Als je een vrouw was geweest waren de reacties anders.
Maar ik denk dat, dat ook komt omdat je in je korte stukje tekst gelijk al aangeeft e.u. een ander erbij te willen, voor de sex.
Uiteraard kan dat! Maar je zult het wel met je vriendin moeten bespreken.
Misschien is het raadzaam eens een arts te bezoeken en te praten over de pijn.
Geen zin is wat anders. Daar zijn jullie beide verantwoordelijk voor.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
22-01-2020 09:51
Voor erbij is schofterig. Gewoon uitmaken en dan een nieuwe vriendin zoeken.
Dit advies is niet veel beter en TO schrijft dat hij haar niet kwijt wil.
Alle reacties Link kopieren
Práát met haar.

Óf ze is op je uitgekeken, óf ze is droog door de overgang (doet pijn), óf...

Uierzalf is bij ons het wondermiddel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ja sex mis je als je een rijk seksleven gehad hebt. Helaas kan het dat je sexleven ineens instort.
Wij hebben al bijna 2 jaar geen sex meer en hadden het daarvoor echt goed samen. Ik werd ernstig ziek. Toen ik weer wat zin kreeg, was m’n man burnt out geraakt door al het gezorg en had hij geen energie over en kreeg ook erectiestoornissen.
Wat me rust gaf de afgelopen periode is toch dat ik hem, en hij mij, volledig vertrouwde. We zijn niet op zoek gegaan naar anderen.
Ik denk als we nu ineens zouden gaan vrijen er pijnklachten bij mij zullen zijn als we het weer op de gebruikelijke manier zouden oppakken. We moeten echt anders gaan vrijen. Ik heb chemo gehad en dat laat schade achter, ook op dat vlak.
Bovendien zijn er meer manieren waarop je met elkaar omgaat. Het is niet alleen sex. Zoek een andere weg om lief te zijn voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gek voorstel, hoor. Maar, misschien eens vragen wat er veranderd is en waar de pijn vandaan komt? Dat je het mist en dat je graag met haar eraan wil werken. Communicatie is echt key in deze, want er gaat anders geheid een kloof ontstaan tussen jullie. En wordt aub niet drammerig met zelf een poging wagen steeds, dat werkt averechts. Laat haar liever even met rust qua fysiek contact en práát.
Ook ik heb niet zo'n behoefte aan seks. Vroeger was ik degene met een enorm libido. Mijn vriend had veel minder behoefte. Soms frustreerde dat wel eens. Maar hoera, gelukkig kwam ik vervroegd in de overgang en sindsdien is mijn libido ook lager geworden. En ja, soms doet seks zeer. Daar kan ik lichamelijk zelf niks aan doen. Maar daar zijn hulpmiddelen voor. Maar het is niet alleen omdat het soms zeer doet, het is ook omdat de behoefte gewoon echt lager is geworden. Alleen in onze relatie is het geen issue. Mijn vriend vind het fijn dat ie nu een partner heeft die hem niet continu meer wil bespringen :rofl:

Overigens vind ik het nog steeds een enorme stoot, heb ik ook sinds die overgang geen enkel oog voor andere mannen of wat dan ook. Het speelt gewoon niet zo'n rol in mijn leven.
Wel lekker makkelijk om alles maar bij TO te leggen. Want hij geeft duidelijk aan de seks te missen, maar zijn vriendin zegt alleen maar ‘geen zin, doet pijn’. Dan is het wel heel gemakkelijk om te concluderen dat dat bij TO ligt, voor hetzelfde geldt wil hij er prima over praten, maar is het vooral geen zin en die pijn meer om de geen zin te onderstrepen en het onderwerp af te sluiten.

TO: bespreek gewoon eens met je vriendin de opties, ofwel zij gaat naar de HA, ofwel jij neemt er een vriendin bij voor de seks, ofwel jullie gaan uit elkaar.

Je bent nog veel te jong om seks maar in de ijskast te schuiven. :)
Mijn zoon heeft er geen last van.
thanx schreef:
22-01-2020 10:52
Wat vervelend voor je TO.
Flauwe reacties ook wel. Als je een vrouw was geweest waren de reacties anders.
Maar ik denk dat, dat ook komt omdat je in je korte stukje tekst gelijk al aangeeft e.u. een ander erbij te willen, voor de sex.
Uiteraard kan dat! Maar je zult het wel met je vriendin moeten bespreken.
Misschien is het raadzaam eens een arts te bezoeken en te praten over de pijn.
Geen zin is wat anders. Daar zijn jullie beide verantwoordelijk voor.
Ik geniet meestal echt van je teksten, ben het er ook vaak mee eens. Maar ik mis hier toch echt wat er nu zo flauw is aan de reacties die grotendeels inhoudelijk 100% overeenkomen met wat je hier zegt.
DS1971 schreef:
22-01-2020 11:30
Wel lekker makkelijk om alles maar bij TO te leggen. Want hij geeft duidelijk aan de seks te missen, maar zijn vriendin zegt alleen maar ‘geen zin, doet pijn’. Dan is het wel heel gemakkelijk om te concluderen dat dat bij TO ligt, voor hetzelfde geldt wil hij er prima over praten, maar is het vooral geen zin en die pijn meer om de geen zin te onderstrepen en het onderwerp af te sluiten.

TO: bespreek gewoon eens met je vriendin de opties, ofwel zij gaat naar de HA, ofwel jij neemt er een vriendin bij voor de seks, ofwel jullie gaan uit elkaar.

Je bent nog veel te jong om seks maar in de ijskast te schuiven. :)
Ik zie niet dat alles bij TO wordt gelegd. Wel de herhaalde oproep aan TO: communiceer! Natuurlijk, uit de OP kan je zien dat zijn vriendin ook niet veel communiceert, maar toch zullen ze daar mee moeten beginnen om tot oplossingen te komen.

Het beleggen van schuld is nooit zinvol als je je relatie wil verbeteren, wel als je je relatie zo ernstig mogelijk aan gort wil helpen.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
22-01-2020 10:59
Práát met haar.

Óf ze is op je uitgekeken, óf ze is droog door de overgang (doet pijn), óf...

Uierzalf is bij ons het wondermiddel.
Uierzalf is toch niet voor inwendig gebruik, is voor ruwe plekjes op de huid.
TO, er bestaan ook glijmiddelen op water basis.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
22-01-2020 13:59
Uierzalf is toch niet voor inwendig gebruik, is voor ruwe plekjes op de huid.
TO, er bestaan ook glijmiddelen op water basis.
Bij ons werkt het prima, lekker geparfumeerd met monoï, uit Frankrijk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven