Gelijk douchen na de seks?

19-06-2012 15:08 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelijk douchen na de seks? 

Hier op het forum lees ik regelmatig dat mensen na de seks direct onder de douche duiken om zich te gaan wassen. Nu doe ik dat eigenlijk nooit. Het lijkt mij juist een afknapper als mijn partner na de seks direct uit bed zou springen zou springen om zich te gaan wassen. Zou het idee krijgen dat hij vies van me is ofzo. Ik blijf liever in bed liggen (knuffelen) en douche dan wel de volgende ochtend. Ben ik nou zo'n viezerik of zijn er meer mensen zoals ik?
Ik doe het wel. Vind het echt heel vies om dan te slapen. En sterker nog, vaak verschoon ik het hoeslaken ook.
Nog nooit gedaan en man ook niet. Vallen gewoon zo in slaap, doen ook niks aan.

Nou ja tenzij we toch egenlijk al op moesten staan natuurlijk, dan gaan we meteen douchen.

Vind sex dan ook niet vies
quote:geheimtaal schreef op 19 juni 2012 @ 15:09:

Ik doe het wel. Vind het echt heel vies om dan te slapen. En sterker nog, vaak verschoon ik het hoeslaken ook.Wow! Wat een romantiek!
Je kunt ook samen douchen
Ik douche de volgende ochtend als we 's nachts of 's avonds laat seks hebben. Overdag spring ik onder de douche. Wel heb ik standaard een washandje of doekje naast het bed liggen. Ik heb een hekel aan dat plakkerige gevoel. Vriend vond het in het begin wat wennen, tot ik hem heb laten voelen wat ik voel-;).
@geheimtaal

En als dan 's nachts nog eens seks hebt.. weer alles verschonen? en dan 's ochtends nog een keer? Of is de afspraak, max 1 x seks per week, anders blijf je verschonen?
Ik doe het ook niet hoor. Volgens mij de meeste mensen niet. Heb ook nog nooit meegemaakt dat een man het wel deed.
Je bent echt geen viezerik vind ik.

Ik doe het zo ook al 20 jaar met mijn partner.

Sex 's avonds en pas de volgende ochtend douchen.

Ik vind sex ook niet vies.
Nee hoor, wij blijven lekker liggen als we daarna gaan slapen. Behalve als we daarna op moeten staan, dan douchen we wel.
quote:b-100 schreef op 19 juni 2012 @ 15:13:

@geheimtaal

En als dan 's nachts nog eens seks hebt.. weer alles verschonen? en dan 's ochtends nog een keer? Of is de afspraak, max 1 x seks per week, anders blijf je verschonen?Hooguit eens per maand. Anders moet ik het bed zo vaak verschonen.
's ochtends: dan wel (samen) douchen. 's avonds ga ik alleen even plassen en dan kruip ik weer lekker tegen vriendlief aan :-)
Ik snap niet dat jullie dat niet vies vinden. Opgedroogd sperma op je laken, lekker fris om dat een halve week of week te laten zitten. En ik denk dat je zelf ook niet zo fris ruikt als je opstaat en je plakt van de seks.
Zo te lezen ben ik blijkbaar toch niet de enige. Altijd fijn;) 

Ik lees trouwens dat er zelfs mensen zijn die hun bed/onderlaken gelijk verwisselen na de seks en dat heb ik dus ook nog nooit gedaan. 

Er ligt eigenlijk altijd standaard wel een handdoekje op mijn nachtkastje dus mocht het erg lekken dan leg ik wel eens een handdoekje tussen mijn dijen om het ergste op te vangen.

Het bed wordt gewoon standaard 1x per week verschoond ongeacht het aantal vrijpartijen van de afgelopen week.

Ik doe het wel. Vind het echt heel vies om dan te slapen. En sterker nog, vaak verschoon ik het hoeslaken ook.Wow dan zou ik er denk ik geen zin in hebben
Wij hebben altijd een pak babydoekjes bij het bed liggen ;)
Voor vrouwen wordt het wel aangeraden om te plassen en de boel schoon te maken na de seks, ter voorkoming van een blaasontsteking.
quote:geheimtaal schreef op 19 juni 2012 @ 15:18:

Ik snap niet dat jullie dat niet vies vinden. Opgedroogd sperma op je laken, lekker fris om dat een halve week of week te laten zitten. En ik denk dat je zelf ook niet zo fris ruikt als je opstaat en je plakt van de seks.Blijkbaar seksen wij wat netter dan, want wij hebben bijna nooit sperma op het laken zitten. Gewoon een beetje voorzichtig uit elkaar gaan zeg maar Ik ga nooit gelijk douchen, dat doe ik gewoon de volgende ochtend. Wel haal ik er even een washandje door, anders kleeft het zo
In principe douche ik niet meteen na de seks hoor. Meestal ga ik in mijn vriend zijn armen liggen en vallen we zo, in ons nakie, in slaap.
Ik spring vaak ook even snel onder de douche om me 'van onder' te wassen. Vind sperma nou niet bepaald lekker ruiken, dus heb het graag weer schoon na de seks. Het knuffelen etc kan rustig daarna nog
Ik maak wel ff alles schoon down under met een handdoek. Maar meteen douchen doe ik niet. Ik douche het liefst juist ervoor, vind dat wel zo fris
Ik val heerlijk op zijn borst in slaap na de seks! Wel vaak met een handdoekje tussen mijn benen om druppen en een plakzooi te voorkomen. In de ochtend douche ik wel weer!

Bed verschonen doe ik één keer per week.

Ik doe het wel. Vind het echt heel vies om dan te slapen. En sterker nog, vaak verschoon ik het hoeslaken ook.Heb je nog wel eens lekkere sex, met de wetenschap dat je gaat douchen en bedden verschonen?
quote:redband schreef op 19 juni 2012 @ 15:24:

[...]

Heb je nog wel eens lekkere sex, met de wetenschap dat je gaat douchen en bedden verschonen?Ja hoor. Hoezo niet?
quote:Ivetje schreef op 19 juni 2012 @ 15:23:

Maar meteen douchen doe ik niet. Ik douche het liefst juist ervoor, vind dat wel zo fris Dit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven