Gelijk douchen na de seks?

19-06-2012 15:08 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelijk douchen na de seks? 

Hier op het forum lees ik regelmatig dat mensen na de seks direct onder de douche duiken om zich te gaan wassen. Nu doe ik dat eigenlijk nooit. Het lijkt mij juist een afknapper als mijn partner na de seks direct uit bed zou springen zou springen om zich te gaan wassen. Zou het idee krijgen dat hij vies van me is ofzo. Ik blijf liever in bed liggen (knuffelen) en douche dan wel de volgende ochtend. Ben ik nou zo'n viezerik of zijn er meer mensen zoals ik?
quote:little_pickle schreef op 19 juni 2012 @ 22:55:

Echt niet douchen na de seks. En bed afhalen al helemaaaaal niet. Mijn aller eerste keer seks (meteen ook eerste ONS) was ik zo "dom/netjes" dit te doen. Met open mond heeft ze me aangekeken alsof ik iets heel fouts deed....

Voor de seks graag helemaal spik en span. Maar erna.... washand erlangs en lekker tegen elkaar aan kruipen en relaxt in slaap vallen. Douche staat er morgen ook nog wel, en ja inderdaad 's-morgens ruik je de seks nog, so what.Vind dat altijd wel wat hebben, een vorm van nagenieten.. (Nee bedoel niet de geur van verschraald zaad oid, hahaha, maar dat onbeschrijfelijke 'sex-geurtje').
Hangt er een beetje vanaf hoe hevig de seks was. Als we allebei nat zijn van het zweet gaan we dus echt wel (al dan niet samen) douchen. Anders is het gewoon snel naar het toilet en even opfrissen met een doekje. Vervolgens weer lekker tegen elkaar aankruipen en samen in slaap vallen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven