Gelijk douchen na de seks?

19-06-2012 15:08 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelijk douchen na de seks? 

Hier op het forum lees ik regelmatig dat mensen na de seks direct onder de douche duiken om zich te gaan wassen. Nu doe ik dat eigenlijk nooit. Het lijkt mij juist een afknapper als mijn partner na de seks direct uit bed zou springen zou springen om zich te gaan wassen. Zou het idee krijgen dat hij vies van me is ofzo. Ik blijf liever in bed liggen (knuffelen) en douche dan wel de volgende ochtend. Ben ik nou zo'n viezerik of zijn er meer mensen zoals ik?
Nog even over die lakens. Een tijdje terug heb ik donkere onderlakens gekocht ipv de witte die ik normaal heb en het viel me wel op dat je de "sportvlekken" op donkere lakens na  afloop duidelijker kan zien dan op je witte lakens. Het wil de laatste tijd dus nog wel eens gebeuren dat ik tussendoor nog even het onderlaken verschoon omdat het dus gewoon ook meer opvalt denk ik. Maar met tussendoor bedoel ik dan natuurlijk niet tussen de seks door maar gewoon ergens halverwege de week;)
...
anoniem_154123 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 21:32
96.97% gewijzigd
Soms gaan we achteraf even douchen ja. Samen, dat dan weer wel! Als we 's ochtends sex hebben altijd erna douchen. Maar vaak als we 's avonds sex hebben gaan we daarna gewoon lekker slapen.

Beddegoed verschonen doen we gewoon 1x per week. Als we dat elke x na de sex moesten doen...zoveel beddengoed hebben we nieteens
quote:geheimtaal schreef op 19 juni 2012 @ 15:13:

[...]

Hooguit eens per maand. Anders moet ik het bed zo vaak verschonen. Als het er dreigt van te komen even uit bed springen en een handdoekje in bed leggen waar je man/vriend op moet blijven?
quote:Bammetjebam schreef op 19 juni 2012 @ 15:21:

Voor vrouwen wordt het wel aangeraden om te plassen en de boel schoon te maken na de seks, ter voorkoming van een blaasontsteking.

Jep doen we hier beide

Maareh verder gewoon douchen na de ochtendseks en 's avonds niet hoor, evt doekje om alles af te vegen en dan lekker kroelen/slapen/nog een keertje
nee wij douchen niet meteen 's avonds, maar gewoon de volgende ochtend. En voor het druppen en plakken heb ik de volgende oplossing: even een slipje aan met een maandverbandje daarin. Niks geen vlekken op de lakens.
quote:geheimtaal, 11 minuten geleden

Ik snap niet dat jullie dat niet vies vinden. Opgedroogd sperma op je laken, lekker fris om dat een halve week of week te laten zitten. En ik denk dat je zelf ook niet zo fris ruikt als je opstaat en je plakt van de seks.

Wij doen t niet vaak in bed.

Onder de douche is fijn. Eigenlijk overal. Maar bed echt t minst.

En ja, daarna samen douchen (en daar weer verder gaan)
Opgedroogd sperma in de lakens? Hmm nou, bij ons komt er nooit sperma in de lakens.
Ja ok Ruza, als we 's ochtends seks hebben gehad, gaan we wel douchen maar dat lijkt me logisch.

Ook heb ik voor lekkages down under altijd een doos tissues in mn nachtkastje staan hoor.
quote:Xander68 schreef op 19 juni 2012 @ 15:12:

[...]

Wow! Wat een romantiek! Mijn ex legde er daarom altijd een handdoekje onder, ook zo romantisch. Momentje schat, even een handdoekje pakken. Bij gebrek aan handdoekjes haalde het hoeslaken niet af, maar ging wel met een vochtig doekje in de weer. Hij vond dat een service naar mij toe :-/
quote:geheimtaal schreef op 19 juni 2012 @ 15:18:

Ik snap niet dat jullie dat niet vies vinden. Opgedroogd sperma op je laken, lekker fris om dat een halve week of week te laten zitten. En ik denk dat je zelf ook niet zo fris ruikt als je opstaat en je plakt van de seks.

Meestal lekt er niks (rol wc papier naast het bed, en voorzichtig uit elkaar gaan dan gaat alle sperma gewoon het prullenbakje in) en als er al wat lekt is het echt 1 drupje. Daar ga ik het bed niet voor verschonen hoor. Je zweet en kwijlt en laat ook ruften in bed, dat is niet veel schoner dan sperma.

En als ik bijna elke dag het bed moest gaan verschonen zou ik spontaan geen zin meer hebben in seks. En plakken doe ik ook niet na seks en fris ruik je toch al niet als je 's ochtends opstaat

quote:Bammetjebam schreef op 19 juni 2012 @ 15:21:

Voor vrouwen wordt het wel aangeraden om te plassen en de boel schoon te maken na de seks, ter voorkoming van een blaasontsteking.Dat doe ik dan weer wel. Niet alleen omdat het beter is maar na seks moet ik vaak ook gewoon plassen.
Mijn bed zit na de seks niet onder de sperma, hij komt namelijk vrijwel altijd in mij klaar. Ik ga daarna altijd wel naar de wc om het er een beetje uit te laten lekker en meestal moet ik ook nog plassen. Wordt inderdaad aangeraden ten voorkoming van blaasontsteking.

Waar de lakens viezer van worden, dat zijn mijn lichaamssappen. Ik vind het eigenlijk altijd wel lekker om daarna tegen hem in slaap vallen als we allebei naar seks ruiken. Dat douchen we er de volgende dag gewoon weer af.
quote:-yazz- schreef op 19 juni 2012 @ 15:34:

[...]

Mijn ex legde er daarom altijd een handdoekje onder, ook zo romantisch. Momentje schat, even een handdoekje pakken. Bij gebrek aan handdoekjes haalde het hoeslaken niet af, maar ging wel met een vochtig doekje in de weer. Hij vond dat een service naar mij toe :-/Haddoekje kan ook, maar dat verschuift vaak.
Pff, ik moet er niet aan denken om midden in de nacht te gaan douchen en mijn bed te moeten verschonen. Ik ga even naar het toilet, en als er veel sperma lekt wassen we dat even weg met een washandje bij de wasbak.

's Ochtends ga ik dan wel weer meestal meteen na de seks onder de douche, maar dat doe ik ook als ik ervoor geen seks heb gehad.
Ik ga altijd plassen en maakt het dan even schoon met vochtig toiletpapier.

Mijn man gooi ik terwijl ik naar de wc loop een handdoek toe voor zichzelf.

S'ochtends douche ik sowieso altijd.
Follow your heart, but take your brain with you....
quote:Ruza schreef op 19 juni 2012 @ 15:35:

[...]

Meestal lekt er niks (rol wc papier naast het bed, en voorzichtig uit elkaar gaan dan gaat alle sperma gewoon het prullenbakje in) en als er al wat lekt is het echt 1 drupje. Daar ga ik het bed niet voor verschonen hoor. Je zweet en kwijlt en laat ook ruften in bed, dat is niet veel schoner dan sperma.

En als ik bijna elke dag het bed moest gaan verschonen zou ik spontaan geen zin meer hebben in seks. En plakken doe ik ook niet na seks en fris ruik je toch al niet als je 's ochtends opstaat

Jouw vagina plakt niet nadat jouw man in jou is klaargekomen?
quote:geheimtaal schreef op 19 juni 2012 @ 15:37:

[...]

Jouw vagina plakt niet nadat jouw man in jou is klaargekomen?Niet als je tissues of toiletpapier naast het bed hebt staan en het even wegveegt.
Ik heb echt geen tijd om rustig naar de WC te lopen, dan heb ik al lekkage tot aan de enkels, dus als we 'uit elkaar gaan' pakken we even een handdoekje (standaard naast bed) tegen het lekken.
Hoe komt het toch dat bij sommigen van jullie de lakens zo onder de sperma zitten na een potje seks, dat je je bed moet verschonen?? Hebben jullie allemaal mannen die voor het zingen de kerk uitgaan en hun kwakje over het bed sprayen ofzo?
quote:tamara1234 schreef op 19 juni 2012 @ 15:39:

Hoe komt het toch dat bij sommigen van jullie de lakens zo onder de sperma zitten na een potje seks, dat je je bed moet verschonen?? Hebben jullie allemaal mannen die voor het zingen de kerk uitgaan en hun kwakje over het bed sprayen ofzo?

Nee hoor. Maar vind het gewoon een fris idee.

Sowieso verschoon ik het bed vaak, en een onderlaken verschonen is 1 minuut werk, dus zo gedaan.
@geheimtaal Nee mijn vagina plakt niet echt na de seks (vagina's zijn meestal wel wat vochtig toch?) het zijn meer mijn dijen die plakken als er iets (lees: sperma) uitdruipt. Vandaar het handdoekje.
quote:tamara1234 schreef op 19 juni 2012 @ 15:39:

Hoe komt het toch dat bij sommigen van jullie de lakens zo onder de sperma zitten na een potje seks, dat je je bed moet verschonen?? Hebben jullie allemaal mannen die voor het zingen de kerk uitgaan en hun kwakje over het bed sprayen ofzo?Dat is eruit gaan zonder beleid. Dan zit het op het bed ja.
quote:geheimtaal schreef op 19 juni 2012 @ 15:37:

[...]

Jouw vagina plakt niet nadat jouw man in jou is klaargekomen

Dat kun je toch gewoon wegvegen met wc-papier of een oude handdoek ofzo? Het lijkt me zo'n domper om daarna te gaan douchen en het bed verschonen helemaal.

Ik heb na de seks altijd heel behoefte om nog even na te genieten en een beetje te knuffelen.
Meestal wel maar niet omdat ik hem/sex vies vind.

Heeft er meer mee te maken dat je niet mag bidden etc als je 'onrein' bent.

Soms zijn we wel wat laks er mee maar ik doe het liever wel.

Niet alleen ff douchen maar op een speciale manier wassen enz.
Ligt eraan wat voor seks we gehad hebben

De ene keer hebben we veelvuldig gebruik gemaakt van glijmiddel/massageolie enz. Dan spoelen we ons wel even af onder de douche (maar altijd samen) en verschonen indien nodig het bed. Anders inderdaad een handdoekje en een babydoekje tegen het plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven