Gestopt met de pil....en horny as hell....

06-07-2010 15:50 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden...

Onlangs (ongeveer 2 maanden) ben ik gestopt met de pil na 17 jaar (poe he..) Was het spuugzat die hormonen slikken..en ook een kindje is welkom..dus halleluja..die zooi de deur uit...So far..so good..maar nu komt het...

Sinds 2 maanden ben ik veranderd in een soort non-stop geil geval...het is echt te erg voor woorden... Voor m'n vriend wel leuk natuurlijk..maar ik vind het zelf nogal vervelend worden..kan werkelijk aan niets anders meer denken dan seks...Voel me continue geprikkeld en opgewonden en ben in staat om elke leuke man die ik zie zo ongeveer te bespringen (niet dat ik dat doe..maar oow...)

Eh..weet iemand of dit van tijdelijke aard is?? Zijn er meiden die hetzelfde hebben gehad..of nog hebben..?

Hellup?
Kut zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben al twee jaar gestopt en ja, het wordt wel iets minder, maar niet heel veel, vooral rond mijn eisprong denk ik maar aan 1 ding....
Nee, niet herkenbaar, maar ben met pil ook zeer gemotiveerd zeg maar

Maar, ik zou zeggen geniet er van, en maak er flink gebruik van, en misbruik van je vriend, door hem elke dag te bespringen. Hahahahha.
Stoppen met pil en single zijn is in dit geval nog lastiger.............
Heb hetzelfde gehad maar dan juist tijdens het gebruik van hormonen. Moest voor IVF behandeling hormonen spuiten die hetzelfde doen als de pil (de hele boel stilleggen dus), en had er gigantisch 'last' van in die zin. Maar dat werd wel beter, heb de hormonen twee maanden moeten spuiten en merkte in die twee maanden wel dat het minder werd... Je lichaam moet denk ik gewoon even wennen aan de wisseling van hormoonspiegels. In de tussentijd idd lekker van genieten (net als van al het mannelijk schoon wat buiten op straat loopt, hahaha! Zo lang je kunt wachten met iemand bespringen totdat je weer thuis bent geen probleem toch? )
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Heb ik ook gehad. En ik was single, dus ik wilde elke man bespringen die ik tegenkwam. Na een paar maanden werd het minder, maar was het nog steeds meer dan toen ik nog de pil slikte. Ik weet nu ook ongeveer wanneer mijn vruchtbare periode is.
Liever elitair dan een pauper!
Thanks voor de reacties :-) Ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben...hahaha...

Eigenlijk ben ik ook wel beduust van wat voor invloed die hormonen met je doen als je de pil slikt..Was echt niet frigide..maar 1 / 2 keer per week..mwah vond ik echt wel prima hoor...er gaat nu echt een wereld voor me open!

Mijn vriend is er idd wel blij mee..die kan zich weer heerlijk uitleven..hihi..hoop alleen dat hij op den duur niet wegrent "oh help..daar heb je haar weer"...grijns...

Plien28 en Kalliope...da's minder..als je dan single bent..Konden jullie je beheersen ;)
Fijn toch, Daredevil! Ik heb het ook hoor. Ben met 24 gestopt, na 12 jaar pil en ben nu 5 jaar pilloos en mijn libido is nog onverminderd hoog. Ik kan het alleen niet zo kwijt ergens, maar da's weer een andere discussie

Geniet er van zo lang je vent het ook nog leuk vindt
Oh! Dat is zo fijn als je helemaal hormoonvrij bent! 't Is dat mijn man dus ook lekker meedeed en we wel eens een condoom vergaten en daardoor net iets te veel zenuwachtigen momenten rond een zwangerschapstest hadden, want het was niet echt de bedoeling om weer zwanger te worden.

Helaas heeft een Mirena ook een beetje hormonen en is het helaas verdwenen. Al zit ik wel weer te denken om het te laten verwijderen.
@ Daredevil: ik beheers me nogsteeds Nooit geweten dat de pil zoveel met je kan doen. Had op het laatst met pil veel weg van een ijs en nu dus het tegenovergestelde......

Hallo leuke vrijgezelle mannen?
ik ben volledig ingesteld op de prikpil en ben echt horny as hell.. denk dat als ik zou stoppen mijn vriend gek van me zou worden als ik dit zo lees..
is allemaal leuk en aardig hoor ik was toen ook gestopt met de pil had hetzelfde...

Maarja steeds condooms is echt niks hoor als je niet op een kindje zit te wachten...

dus ben maar weer begonnen
quote:supershiva schreef op 06 juli 2010 @ 19:12:

is allemaal leuk en aardig hoor ik was toen ook gestopt met de pil had hetzelfde...

Maarja steeds condooms is echt niks hoor als je niet op een kindje zit te wachten...

dus ben maar weer begonnenTja. Hier hetzelfde, maar echt no way dat ik weer aan de pil ga. Nooit niet meer. Dus totdat man zich eindelijk eens naar het ziekenhuis sleept worden er hier toch echt condooms gebruikt.
Apart is dat he. Hoeveel hormonen met je doen.

Mocht ik ooit minder zin krijgen dan ga ik ook stoppen.

Maar ik wil geen kinderen, dus eigenlijk ook niet zoveel zin om met condooms te kloten. Zou de Nuvaring dan beter zijn?
Ik had dat ook maar tot groot verdriet van (ex)man was het naar een paar maanden een stuk minder (de geiligheid)

Maar ja toen was ik ook zwanger en heb je weer last van andere hormonen he.

Nu soon-to-be ex weg is heb ik zeker geen zin om non te worden maar never nooit meer dat ik aan de pil ga.

Dus ik heb maar een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog om de boel op slot te gooien.

Rubbers zijn dan nog steeds wel een noodzakelijk kwaad maar geen hormonen meer in mijn lichaam en geen angst meer voor een eventuele zwangerschap. Heerlijk !!!!!
Ha, hier is het verschil ook heel groot! Ben nu ook continu horny, maar we genieten er volop van! Condooms is niet altijd even leuk, vaak doen we het dan zonder, ik kom toch altijd vlugger klaar dan hij, en daarna trekt hij zich dan terug en komt op mijn buik of billen, afhankelijk van standje dat we deden...
Voor het zingen de kerk uit is niet echt een goede anticonceptiemethode Veerleberg
quote:Plien28 schreef op 06 juli 2010 @ 16:00:

Stoppen met pil en single zijn is in dit geval nog lastiger............. Ideaal toch?.. dan kun je juist doen wat je wilt en elke leuke man bespringen die je tegenkomt!
Het heeft niet bij elke vrouw hetzelfde effect trouwens.. Heb een vriendin gehad die na het stoppen niet meer van me af kon blijven, maar andersom ook een vriendin die na het stoppen veranderde in een ijskonijn..

Inderdaad wel apart om te zien ontzettend vrouwen "gestuurd" worden door hun hormonen..
quote:boogje schreef op 07 juli 2010 @ 11:00:

Inderdaad wel apart om te zien ontzettend vrouwen "gestuurd" worden door hun hormonen..Ik denk dat mannen net zo gestuurd worden, alleen bji vrouwen zijn er meer veranderingen in hormoongebeuren; wel/geen pil, overgang et cetera. Maar dat is een aanname, niet gebaseerd op exacte wetenschap natuurlijk
Ik denk dat vrouwen hier toch enigszins meer geremd in zijn... niet zozeer om het "slet" imago, maar meer om de risico's waar vrouwen mee moeten lopen. Stel dat je zwanger wordt... Lichamelijk niet echt een pretje als je er niet op zit te wachten!
quote:Meiske_90 schreef op 07 juli 2010 @ 11:07:

Ik denk dat vrouwen hier toch enigszins meer geremd in zijn... niet zozeer om het "slet" imago, maar meer om de risico's waar vrouwen mee moeten lopen. Stel dat je zwanger wordt... Lichamelijk niet echt een pretje als je er niet op zit te wachten!tuurlijk zijn er bij vrouwen remmingen, maar dat gaat alleen over de uitvoering.. .. Op fantasie zitten geen remmingen.. Dus het wel of niet continue horny zijn, heeft niks te maken met remmingen lijkt me..
quote:Poeszie schreef op 07 juli 2010 @ 11:06:

Ik denk dat mannen net zo gestuurd worden, alleen bji vrouwen zijn er meer veranderingen in hormoongebeuren; wel/geen pil, overgang et cetera. Maar dat is een aanname, niet gebaseerd op exacte wetenschap natuurlijk

Tuurlijk worden mannen ook gestuurd door hormonen, maar bij mannen is dat min of meer een constante factor.. vandaar dat 'wij' ook altijd het verwijt krijgen maar aan 1 ding te denken..

terwijl dat totaal niet waar is... want mannen kunnen niet multitasken, dus als dat zo was, zou er nu geen fatsoenlijke zin uit m'n vingers..
@boogje: Ben het wel eens met meiske_90. Daarbij is elke leuke man bespringen niet echt mijn ding. En ik moet zeggen ook de definitie van leuke man wordt anders hoor..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven