Gestopt met de pil....en horny as hell....

06-07-2010 15:50 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden...

Onlangs (ongeveer 2 maanden) ben ik gestopt met de pil na 17 jaar (poe he..) Was het spuugzat die hormonen slikken..en ook een kindje is welkom..dus halleluja..die zooi de deur uit...So far..so good..maar nu komt het...

Sinds 2 maanden ben ik veranderd in een soort non-stop geil geval...het is echt te erg voor woorden... Voor m'n vriend wel leuk natuurlijk..maar ik vind het zelf nogal vervelend worden..kan werkelijk aan niets anders meer denken dan seks...Voel me continue geprikkeld en opgewonden en ben in staat om elke leuke man die ik zie zo ongeveer te bespringen (niet dat ik dat doe..maar oow...)

Eh..weet iemand of dit van tijdelijke aard is?? Zijn er meiden die hetzelfde hebben gehad..of nog hebben..?

Hellup?
Dus jullie ervaren dat niet als een last?

Ik dus wel, mijn leven wordt door dat gevoel bepaald.

Dit is niet leuk meer, ik wil er vanaf! En het ergste is, terug aan de pil werkt niet, want dat heb ik gedaan en het gevoel werd niet minder helaas..

Ik hoop maar dat het weer af neemt want dit is verschrikkelijk...
ik hou me aanbevolen om jullie verlangens op te botvieren hoor, ik bedoel, ik ben de beroerdste niet! :P haha, grapje.

nee er zijn meer vrouwen die daar last van hebben. er schijnt iets nieuws te zijn, hoe het pcies heet weet ik niet, maar dat is een soort pilletje/medicijn, weet niet hoe je t moet zien dat dat gevoel onderdrukt. maar zou zoiets alleen doen als het echt een negatieve invloed heeft op je leven bijv. echt goed lijkt het me namelijk niet.
Ik ben in oktober gestopt en snap nu ook mijn constante hornyness en haaruitval (wat een combi ook trouwens!).

Fijn dat ik niet de enige ben!

Maar helaas, ook hier niemand om het op te botvieren
quote:Fearless schreef op 26 februari 2012 @ 22:34:

Ik ben in oktober gestopt en snap nu ook mijn constante hornyness en haaruitval (wat een combi ook trouwens!).

Fijn dat ik niet de enige ben!

Maar helaas, ook hier niemand om het op te botvieren

Maarre jongeman28, weet je toevallig niet meer welk pilletje hier tegen helpt??

Wil ik graag weten, want mijn leven wordt er zeker negatief door beinvloed...
Eindelijk vrouwen die een man begrijpen.

@Froestaloepie: er is een remedie tegen geilheid bij vrouwen...

Ze noemen het HUWELIJK.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Wat je nodig hebt ie een pilletje met Progesteron. Dat vermindert namelijk de prikkeling van de spieren rondom de baarmoeder. Als dat de oorzaak van je onderbuikgevoel is, zal het door Progesteron verminderen.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
In de pil zit ook progesteron toch? Ik heb geprobeerd om terug aan de pil te gaan maar dat heeft helaas niet geholpen.

De klachten die ik heb lijken sterk op psas. Dat is een aandoening van de zenuw die naar de clitoris loopt, die wordt dan continue geprikkeld.

Hoop zo dat het over gaat, want kwaliteit van leven is sterk verminderd hierdoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven