Gestopt met de pil....en horny as hell....
dinsdag 6 juli 2010 om 15:50
Lieve meiden...
Onlangs (ongeveer 2 maanden) ben ik gestopt met de pil na 17 jaar (poe he..) Was het spuugzat die hormonen slikken..en ook een kindje is welkom..dus halleluja..die zooi de deur uit...So far..so good..maar nu komt het...
Sinds 2 maanden ben ik veranderd in een soort non-stop geil geval...het is echt te erg voor woorden... Voor m'n vriend wel leuk natuurlijk..maar ik vind het zelf nogal vervelend worden..kan werkelijk aan niets anders meer denken dan seks...Voel me continue geprikkeld en opgewonden en ben in staat om elke leuke man die ik zie zo ongeveer te bespringen (niet dat ik dat doe..maar oow...)
Eh..weet iemand of dit van tijdelijke aard is?? Zijn er meiden die hetzelfde hebben gehad..of nog hebben..?
Hellup?
Onlangs (ongeveer 2 maanden) ben ik gestopt met de pil na 17 jaar (poe he..) Was het spuugzat die hormonen slikken..en ook een kindje is welkom..dus halleluja..die zooi de deur uit...So far..so good..maar nu komt het...
Sinds 2 maanden ben ik veranderd in een soort non-stop geil geval...het is echt te erg voor woorden... Voor m'n vriend wel leuk natuurlijk..maar ik vind het zelf nogal vervelend worden..kan werkelijk aan niets anders meer denken dan seks...Voel me continue geprikkeld en opgewonden en ben in staat om elke leuke man die ik zie zo ongeveer te bespringen (niet dat ik dat doe..maar oow...)
Eh..weet iemand of dit van tijdelijke aard is?? Zijn er meiden die hetzelfde hebben gehad..of nog hebben..?
Hellup?
donderdag 26 augustus 2010 om 22:19
vrijdag 27 augustus 2010 om 08:49
quote:daredevil schreef op 06 juli 2010 @ 15:50:
Lieve meiden...
Hellup?
Is dat vooral rondom je vruchtbare pereode????
Ik zelf heb nog nooit de pil gebruikt, ben eingelijk ook altijd wel geil, maar wanneer mijn pereode er weer aan komt dan ben ik echt boter geil en kan ik wel elke lekkere meid pakken om te sexen, en Eva mn vriendin heb eingelijk het zelfde ook zij heeft nog nooit de pil gebruikt.
Lieve meiden...
Hellup?
Is dat vooral rondom je vruchtbare pereode????
Ik zelf heb nog nooit de pil gebruikt, ben eingelijk ook altijd wel geil, maar wanneer mijn pereode er weer aan komt dan ben ik echt boter geil en kan ik wel elke lekkere meid pakken om te sexen, en Eva mn vriendin heb eingelijk het zelfde ook zij heeft nog nooit de pil gebruikt.
dinsdag 21 februari 2012 om 10:08
Hoi,
Ik ben helemaal nieuw hier dus weet nog niet zo goed hoe het werkt...maar heb wel een vraagje over dit onderwerp....
Ik ben ook een ruime maand geleden gestopt met de pil, en word helemaal gek van dat geil gevoel. Ik vind het helemaal niet fijn om 24 uur per dag met dat gevoel in mijn kruis rond te lopen, ik wil er vanaf!
Aangezien deze discussie al van ruim een jaar geleden is:
zijn de gevoelens bij jullie weer spontaan over gegaan?
Want ik word er horendol van!
Ik ben helemaal nieuw hier dus weet nog niet zo goed hoe het werkt...maar heb wel een vraagje over dit onderwerp....
Ik ben ook een ruime maand geleden gestopt met de pil, en word helemaal gek van dat geil gevoel. Ik vind het helemaal niet fijn om 24 uur per dag met dat gevoel in mijn kruis rond te lopen, ik wil er vanaf!
Aangezien deze discussie al van ruim een jaar geleden is:
zijn de gevoelens bij jullie weer spontaan over gegaan?
Want ik word er horendol van!
dinsdag 21 februari 2012 om 11:04
dinsdag 21 februari 2012 om 13:25
dinsdag 21 februari 2012 om 16:18
Hiero hetzelfde. was ook gestopt met de pil omdat de kinderwens er was. Probleem is/was alleen dat mijn vriend veel meer zin in sex heeft als ik.Hij wil als het aan hem ligt elke dag en soms zelfs meerdere keren per dag. Toen ik gestopt was met de pil, wilde ik dit ook. waarop hij dacht dat ik alleen zijn sperma wilde. maar echt, ik had door het stoppen gewoon echt veel meer zin, en durfde ook verder te gaan met de sex. Inmiddels heb ik 2 kindjes en ben ik weer begonnen met de pil. Nu de kids er zijn en ze zoveel zorg nodig hebben, heb ik door de pil minder zin in sex maar ook door de hele dag druk met de kids te zijn, oftewel door chronisch slaap te kort, ook minder zin in sex. En als ik dan n keer zin heb dan ligt mijn man onder op de bank tv te kijken, en moet ik het maar weer zelf doen. Denk dat als we n jaar of 2 verder zijn en we zeker weten dat we niet nog n kindje erbij zouden willen, mijn man zich maar moet laten helpen, zodat ik kan stoppen met de pil. Condooms vinden we beide niks, dus dat is geen tijdelijke oplossing. Raar eigenlijk wat zo'n pil met n vrouwenlichaam doet.
dinsdag 21 februari 2012 om 18:21
dinsdag 21 februari 2012 om 19:42
Ik werd zelfs van het kleine beetje hormonen in de nuvaring al een ijskonijn...Dat beetje hormonen nam bij mij elke zin in sex weg..Nu ik er een jaartje mee gestopt ben, wil ik hoe dan ook geen hormonen meer in m'n lichaam. Dus: volgende week koperspiraaltje laten plaatsen. Wat ik stiekem best wel eng vind, maar alles beter dan het geklooi met condooms en weer een ijskonijn worden...
dinsdag 21 februari 2012 om 23:16
quote:Verreckje schreef op 06 juli 2010 @ 15:58:
Ik ben al twee jaar gestopt en ja, het wordt wel iets minder, maar niet heel veel, vooral rond mijn eisprong denk ik maar aan 1 ding....Ja dat is normaal he rond de eisprong. Heb ik ook. Heel erg. Ben dan net een vent wat seks betreft. De rest van de maand is het iets rustiger.
Ik ben al twee jaar gestopt en ja, het wordt wel iets minder, maar niet heel veel, vooral rond mijn eisprong denk ik maar aan 1 ding....Ja dat is normaal he rond de eisprong. Heb ik ook. Heel erg. Ben dan net een vent wat seks betreft. De rest van de maand is het iets rustiger.
dinsdag 21 februari 2012 om 23:20
quote:boogje schreef op 07 juli 2010 @ 11:43:
[...]
Tuurlijk worden mannen ook gestuurd door hormonen, maar bij mannen is dat min of meer een constante factor.. vandaar dat 'wij' ook altijd het verwijt krijgen maar aan 1 ding te denken..
terwijl dat totaal niet waar is... want mannen kunnen niet multitasken, dus als dat zo was, zou er nu geen fatsoenlijke zin uit m'n vingers..Ja, volgens mij voelen mannen zich altijd zoals een vrouw zich rond haar ovulatie voelt. Ik zou best een man willen zijn hoor, lijkt me erg leuk.
[...]
Tuurlijk worden mannen ook gestuurd door hormonen, maar bij mannen is dat min of meer een constante factor.. vandaar dat 'wij' ook altijd het verwijt krijgen maar aan 1 ding te denken..
terwijl dat totaal niet waar is... want mannen kunnen niet multitasken, dus als dat zo was, zou er nu geen fatsoenlijke zin uit m'n vingers..Ja, volgens mij voelen mannen zich altijd zoals een vrouw zich rond haar ovulatie voelt. Ik zou best een man willen zijn hoor, lijkt me erg leuk.
woensdag 22 februari 2012 om 12:58
kan mee praten ben nu 1 jaar gestopt met hormonen heb van pil tot spiraaltje geprobeerd maar had echt geen zin meer in sex, nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Hoop dat dit altijd zo blijft vind het heerlijk en mijn man ook. Het begon bij mij nadat ik 4 maanden gestopt was dus het is nu al 8 maanden en het wordt hier niet minder die lekkere kriebels in mijn buik.
woensdag 22 februari 2012 om 21:32
quote:jongstel2629 schreef op 22 februari 2012 @ 12:58:
kan mee praten ben nu 1 jaar gestopt met hormonen heb van pil tot spiraaltje geprobeerd maar had echt geen zin meer in sex, nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Hoop dat dit altijd zo blijft vind het heerlijk en mijn man ook. Het begon bij mij nadat ik 4 maanden gestopt was dus het is nu al 8 maanden en het wordt hier niet minder die lekkere kriebels in mijn buik.Mag ik vragen wat voor voorbehoedsmiddelen jullie dan wel gebruiken?
kan mee praten ben nu 1 jaar gestopt met hormonen heb van pil tot spiraaltje geprobeerd maar had echt geen zin meer in sex, nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Hoop dat dit altijd zo blijft vind het heerlijk en mijn man ook. Het begon bij mij nadat ik 4 maanden gestopt was dus het is nu al 8 maanden en het wordt hier niet minder die lekkere kriebels in mijn buik.Mag ik vragen wat voor voorbehoedsmiddelen jullie dan wel gebruiken?
vrijdag 24 februari 2012 om 12:50
Maar heeft iemand er ervaring mee dat je na het stoppen met de pil, alleen maar opgewonden bent, de gehele dag? Dat je onderlijf alleen maar sex wil, terwijl je er zelf helemaal niet mee bezig bent? Dat je na het vrijen dat opgewonden gevoel ook meteen weer terug hebt?
Want daar heb ik last van, en ik vind het echt verschrikkelijk. Kan me moeilijk ergens anders op concentreren en ik hoop heel erg dat dit weer over gaat, want dit is niet leuk meer..
Want daar heb ik last van, en ik vind het echt verschrikkelijk. Kan me moeilijk ergens anders op concentreren en ik hoop heel erg dat dit weer over gaat, want dit is niet leuk meer..
vrijdag 24 februari 2012 om 18:57
Hahahaha, wat een grappige verhalen allemaal.
Ik durf dus nooit te stoppen met de pil he? Heb al een vrij hoog libido zonder, haha! Een paar aanrakingen zijn eigenlijk altijd wel genoeg om me in de stemming te krijgen, (tenzij ik echt met mijn hoofd bij iets totaaaaaal anders) zit en soms is het gewoon onhoudbaar
Nou ja, vrij regelmatig eigenlijk.
Ik durf dus nooit te stoppen met de pil he? Heb al een vrij hoog libido zonder, haha! Een paar aanrakingen zijn eigenlijk altijd wel genoeg om me in de stemming te krijgen, (tenzij ik echt met mijn hoofd bij iets totaaaaaal anders) zit en soms is het gewoon onhoudbaar
vrijdag 24 februari 2012 om 21:46
zaterdag 25 februari 2012 om 16:50
In november 2011 heb ik me laten steriliseren d.m.v. de essure methode (veertjes in de eileiders) en sinds vorige week na de nacontrole mocht ik stoppen met de pil.
Jezus, mijn man weet niet wat hem overkomt. Ik wil zowat ieder uur van de dag. Heb na de bevalling nog 7 jaar de pil geslikt en heb lang getwijfeld of ik me wilde laten helpen. Ben superblij dat ik het gedaan heb, want ook ik was veranderd in een ijkonijn en voldeed aan het verplichte nummertje omdat het "erbij hoort".
Jezus, mijn man weet niet wat hem overkomt. Ik wil zowat ieder uur van de dag. Heb na de bevalling nog 7 jaar de pil geslikt en heb lang getwijfeld of ik me wilde laten helpen. Ben superblij dat ik het gedaan heb, want ook ik was veranderd in een ijkonijn en voldeed aan het verplichte nummertje omdat het "erbij hoort".
Pluk de dag!