Gestopt met de pil....en horny as hell....

06-07-2010 15:50 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden...

Onlangs (ongeveer 2 maanden) ben ik gestopt met de pil na 17 jaar (poe he..) Was het spuugzat die hormonen slikken..en ook een kindje is welkom..dus halleluja..die zooi de deur uit...So far..so good..maar nu komt het...

Sinds 2 maanden ben ik veranderd in een soort non-stop geil geval...het is echt te erg voor woorden... Voor m'n vriend wel leuk natuurlijk..maar ik vind het zelf nogal vervelend worden..kan werkelijk aan niets anders meer denken dan seks...Voel me continue geprikkeld en opgewonden en ben in staat om elke leuke man die ik zie zo ongeveer te bespringen (niet dat ik dat doe..maar oow...)

Eh..weet iemand of dit van tijdelijke aard is?? Zijn er meiden die hetzelfde hebben gehad..of nog hebben..?

Hellup?
quote:izalinia schreef op 23 augustus 2010 @ 17:59:

Mijn vriendje gaat in oktober er een knoop in leggen.

Ik neem aan in totaal TWEE knopen...

Zonder fratsen: slimme zet!

Hij zal wel even het gevoel hebben dat hij een oei-oei-vogeltje is...
quote:daredevil schreef op 06 juli 2010 @ 15:50:

Lieve meiden...

Onlangs (ongeveer 2 maanden) ben ik gestopt met de pil na 17 jaar (poe he..) Was het spuugzat die hormonen slikken..en ook een kindje is welkom..dus halleluja..die zooi de deur uit...So far..so good..maar nu komt het...

Sinds 2 maanden ben ik veranderd in een soort non-stop geil geval...het is echt te erg voor woorden... Voor m'n vriend wel leuk natuurlijk..maar ik vind het zelf nogal vervelend worden..kan werkelijk aan niets anders meer denken dan seks...Voel me continue geprikkeld en opgewonden en ben in staat om elke leuke man die ik zie zo ongeveer te bespringen (niet dat ik dat doe..maar oow...)

Eh..weet iemand of dit van tijdelijke aard is?? Zijn er meiden die hetzelfde hebben gehad..of nog hebben..?

Hellup?

Is dat vooral rondom je vruchtbare pereode????

Ik zelf heb nog nooit de pil gebruikt, ben eingelijk ook altijd wel geil, maar wanneer mijn pereode er weer aan komt dan ben ik echt boter geil en kan ik wel elke lekkere meid pakken om te sexen, en Eva mn vriendin heb eingelijk het zelfde ook zij heeft nog nooit de pil gebruikt.
Hoi,

Ik ben helemaal nieuw hier dus weet nog niet zo goed hoe het werkt...maar heb wel een vraagje over dit onderwerp....

Ik ben ook een ruime maand geleden gestopt met de pil, en word helemaal gek van dat geil gevoel. Ik vind het helemaal niet fijn om 24 uur per dag met dat gevoel in mijn kruis rond te lopen, ik wil er vanaf!

Aangezien deze discussie al van ruim een jaar geleden is:

zijn de gevoelens bij jullie weer spontaan over gegaan?

Want ik word er horendol van!
Ben jaloers, lijkt mij wel lekker een hoger libido. Ben ookk gestopt met de pil, en ik merkte totaal geen verschil. Had echt niet het gevoel dat ik de hele tijd zin had. Ben nu maar weer begonnen met de pil. Vind het toch wel een goed voorbehoedsmiddel,en voor mij dus geen verschil.
hier ook nog eentje die helaas geen verschil merkte,

ben juist gestopt met de pil, nu 1.5 maand omdat ik juist een ijskonijn was.

Maar ook na het stoppen helaas geen verbetering,

weet niet eens meer hoe het voelt om geil te zijn.

Iemand tips om het gevoel terug te brengen?
Hiero hetzelfde. was ook gestopt met de pil omdat de kinderwens er was. Probleem is/was alleen dat mijn vriend veel meer zin in sex heeft als ik.Hij wil als het aan hem ligt elke dag en soms zelfs meerdere keren per dag. Toen ik gestopt was met de pil, wilde ik dit ook. waarop hij dacht dat ik alleen zijn sperma wilde. maar echt, ik had door het stoppen gewoon echt veel meer zin, en durfde ook verder te gaan met de sex. Inmiddels heb ik 2 kindjes en ben ik weer begonnen met de pil. Nu de kids er zijn en ze zoveel zorg nodig hebben, heb ik door de pil minder zin in sex maar ook door de hele dag druk met de kids te zijn, oftewel door chronisch slaap te kort, ook minder zin in sex. En als ik dan n keer zin heb dan ligt mijn man onder op de bank tv te kijken, en moet ik het maar weer zelf doen. Denk dat als we n jaar of 2 verder zijn en we zeker weten dat we niet nog n kindje erbij zouden willen, mijn man zich maar moet laten helpen, zodat ik kan stoppen met de pil. Condooms vinden we beide niks, dus dat is geen tijdelijke oplossing. Raar eigenlijk wat zo'n pil met n vrouwenlichaam doet.
Tjeez, als ik dat zo lees, wat een troep die pil! Ik slik nu meer dan 1,5 jaar de pil. Maar aangezien ik de laatste tijd wat chagrijniger ben en moe ben wil ik ook wel kijken naar andere voorbehoedsmiddelen. Hebben jullie een tip? Een spiraaltje lijkt me dus echt niets en alleen condoom ook niet.
Heb even op internet rondgekeken maar ik kom eigenlijk op niets uit ..dan toch maar aan de pil blijven ben ik bang :(
Ik werd zelfs van het kleine beetje hormonen in de nuvaring al een ijskonijn...Dat beetje hormonen nam bij mij elke zin in sex weg..Nu ik er een jaartje mee gestopt ben, wil ik hoe dan ook geen hormonen meer in m'n lichaam. Dus: volgende week koperspiraaltje laten plaatsen. Wat ik stiekem best wel eng vind, maar alles beter dan het geklooi met condooms en weer een ijskonijn worden...
quote:Verreckje schreef op 06 juli 2010 @ 15:58:

Ik ben al twee jaar gestopt en ja, het wordt wel iets minder, maar niet heel veel, vooral rond mijn eisprong denk ik maar aan 1 ding....Ja dat is normaal he rond de eisprong. Heb ik ook. Heel erg. Ben dan net een vent wat seks betreft. De rest van de maand is het iets rustiger.
quote:boogje schreef op 07 juli 2010 @ 11:43:

[...]

Tuurlijk worden mannen ook gestuurd door hormonen, maar bij mannen is dat min of meer een constante factor.. vandaar dat 'wij' ook altijd het verwijt krijgen maar aan 1 ding te denken..

terwijl dat totaal niet waar is... want mannen kunnen niet multitasken, dus als dat zo was, zou er nu geen fatsoenlijke zin uit m'n vingers..Ja, volgens mij voelen mannen zich altijd zoals een vrouw zich rond haar ovulatie voelt. Ik zou best een man willen zijn hoor, lijkt me erg leuk.
kan mee praten ben nu 1 jaar gestopt met hormonen heb van pil tot spiraaltje geprobeerd maar had echt geen zin meer in sex, nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Hoop dat dit altijd zo blijft vind het heerlijk en mijn man ook. Het begon bij mij nadat ik 4 maanden gestopt was dus het is nu al 8 maanden en het wordt hier niet minder die lekkere kriebels in mijn buik.
quote:jongstel2629 schreef op 22 februari 2012 @ 12:58:

kan mee praten ben nu 1 jaar gestopt met hormonen heb van pil tot spiraaltje geprobeerd maar had echt geen zin meer in sex, nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Hoop dat dit altijd zo blijft vind het heerlijk en mijn man ook. Het begon bij mij nadat ik 4 maanden gestopt was dus het is nu al 8 maanden en het wordt hier niet minder die lekkere kriebels in mijn buik.Mag ik vragen wat voor voorbehoedsmiddelen jullie dan wel gebruiken?
ellen1990 mijn vent heeft zich laten helpen dus niks meer zo lekker. Zijn misschien beetje jong maar hebben al dochtertje dus voor ons was dit super uitkomst.
Maar heeft iemand er ervaring mee dat je na het stoppen met de pil, alleen maar opgewonden bent, de gehele dag? Dat je onderlijf alleen maar sex wil, terwijl je er zelf helemaal niet mee bezig bent? Dat je na het vrijen dat opgewonden gevoel ook meteen weer terug hebt?

Want daar heb ik last van, en ik vind het echt verschrikkelijk. Kan me moeilijk ergens anders op concentreren en ik hoop heel erg dat dit weer over gaat, want dit is niet leuk meer..
Ja dat heb ik precies zo gehad froesta. Na een maand of 3 was dat over. Nu alleen nog maar rond mijn ovulatie, maar dat is heerlijk...
*Meldt zich*

Ik herken het zeker, maar geen IDEE of het overgaat en wat je er tegen kunt doen. Sterkte allemaal
Hahahaha, wat een grappige verhalen allemaal.

Ik durf dus nooit te stoppen met de pil he? Heb al een vrij hoog libido zonder, haha! Een paar aanrakingen zijn eigenlijk altijd wel genoeg om me in de stemming te krijgen, (tenzij ik echt met mijn hoofd bij iets totaaaaaal anders) zit en soms is het gewoon onhoudbaar ;) Nou ja, vrij regelmatig eigenlijk.
Oh dan hoop ik maar dat dit bij mij ook weer verdwijnt!

Ik ben zelfs weer gestart met de pil omdat ik van het gevoel af wilde komen, maar ben nu een gehele pilstrip verder en de klachten namen niet af..

Hoe lang duurt het dit jou dan al inanna?
Tja, heel herkenbaar. Duurt bij mij nu al vijf maanden en rond mn eisprong is het helemaal erg. Begin zelfs sommige vrouwen aantrekkelijk te vinden.....En dat heb ik nooit eerder meergemaakt.
Wat heerlijk dames..... waarom kom ik jullie nooit tegen :-)
Hou niet van baarden....
Aaahhh, dat is het! Maar ik niet van snorren

Die pil is echt wel rommel, kun je ook heel veel stemmingswisselingen door krijgen.
In november 2011 heb ik me laten steriliseren d.m.v. de essure methode (veertjes in de eileiders) en sinds vorige week na de nacontrole mocht ik stoppen met de pil.

Jezus, mijn man weet niet wat hem overkomt. Ik wil zowat ieder uur van de dag. Heb na de bevalling nog 7 jaar de pil geslikt en heb lang getwijfeld of ik me wilde laten helpen. Ben superblij dat ik het gedaan heb, want ook ik was veranderd in een ijkonijn en voldeed aan het verplichte nummertje omdat het "erbij hoort".
Pluk de dag!
O wat grappig ik dacht dat het kwam doordat we het wat gezelliger hebben de laatste tijd maar verrek, dat komt

Gewoon doordat die pil weggegooid is! Ik ben er blij om!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven