Grenzen stellen voor jezelf en assertief zijn voor je eigen.

09-04-2019 16:30 131 berichten
Hebben jullie wel eens gehad dat je liever geen sex had met een man maar dat die van het type was van: "de aanhouder wint" en dat het er toch van kwam?
In dat geval was je dus letterlijk van het zwakke geslacht en dacht je zacht gekookt ei die ik ben waarom liet ik me overhalen. En zeker als de sex bij nader inzien ook al niet lekker was. Wie heeft zoiets meegemaakt?
:sherlock: :sherlock:
waarom ben ik niet verbaasd :facepalm:
ouwewijsneus schreef:
09-04-2019 16:31
:sherlock: :sherlock:
waarom ben ik niet verbaasd :facepalm:
:rofl:
Oh leuk. Ff kijkeh :mrgreen:
ouwewijsneus schreef:
09-04-2019 16:31
:sherlock: :sherlock:
waarom ben ik niet verbaasd :facepalm:
Had je met je glazen bol en met je detectivewerk op het forum al een dergelijke vraag van mij verwacht? :blabla: :blabla:
ouwewijsneus schreef:
09-04-2019 16:31
:sherlock: :sherlock:
waarom ben ik niet verbaasd :facepalm:
:rofl:
Tess1981 schreef:
09-04-2019 16:37
:rofl:
Je bent niet verbaasd want je vermoed dat ik het spreekwoordelijke lelijke eendje ben? :idea: :idea:
cynthiao schreef:
09-04-2019 16:47
Je bent niet verbaasd want je vermoed dat ik het spreekwoordelijke lelijke eendje ben? :idea: :idea:
zou zou ik nooit iemand noemen
ik ben niet verbaasd om wat je allemaal schrijft op dit forum :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Je eigen wat?
...
cynthiao schreef:
09-04-2019 16:37
Had je met je glazen bol en met je detectivewerk op het forum al een dergelijke vraag van mij verwacht? :blabla: :blabla:
niet deze vraag in het bijzonder, maar allerlei vragen waaruit blijkt dat het niet goed met je gaat Cynthia
iedereen raad je met klem aan hulp te zoeken en als dat niet werkt andere hulp te zoeken
maar je neemt niets aan van forummers die het goed met je voor hebben
ouwewijsneus schreef:
09-04-2019 17:01
niet deze vraag in het bijzonder, maar allerlei vragen waaruit blijkt dat het niet goed met je gaat Cynthia
iedereen raad je met klem aan hulp te zoeken en als dat niet werkt andere hulp te zoeken
maar je neemt niets aan van forummers die het goed met je voor hebben
Ik beschouw andere vrouwen als lotgenoten en dus in zekere zin als hulpverleners. Daarom vertel ik mijn hele hebben en houwen op het forum. De computer is de canapé waar ik op lig, mijn het forum de kamer van de psycholoog en de forummers beschouw ik als een team psychologen die uit eerste hand weten van de hoed en de rand.
Rooss4.0 schreef:
09-04-2019 17:00
Je eigen wat?
Mijn eigen ik. Mijn eigen voorkeuren, mijn eigen wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens een ONS gehad die een paar x dronken uit mijn bed viel 10-15 jaar terug...was iets meer nuchter wel wat leuker geweest maar ik heb er wel erg om kunnen lachen. Er bestaat geen garantie op goede seks...gewoon achteraf niet zo miepen. Dat is risico van een ONS..als je iets anders wil neem dan de moeite om iemand beter te leren kennen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
09-04-2019 17:06
Ik beschouw andere vrouwen als lotgenoten en dus in zekere zin als hulpverleners. Daarom vertel ik mijn hele hebben en houwen op het forum. De computer is de canapé waar ik op lig, mijn het forum de kamer van de psycholoog en de forummers beschouw ik als een team psychologen die uit eerste hand weten van de hoed en de rand.


:HA:
Alle reacties Link kopieren
Verder: mensen deze forummer is niet serieus :)
viva-amber schreef:
09-04-2019 17:10
Ik heb weleens een ONS gehad die een paar x dronken uit mijn bed viel 10-15 jaar terug...was iets meer nuchter wel wat leuker geweest maar ik heb er wel erg om kunnen lachen. Er bestaat geen garantie op goede seks...gewoon achteraf niet zo miepen. Dat is risico van een ONS..als je iets anders wil neem dan de moeite om iemand beter te leren kennen.
Nee, als de sex niet goed is dan moet liefdeslessen gaan geven heeft iemand wel eens tegen me gezegd toen ik me beklaagde.
Maar daar heb ik het niet over. Soms weet je gewoon dat iemand je type niet is en wil je die niet als minnaar. Maar de man in kwestie drukt door en weet je gewoon zijn bed in te lullen. Dat is niet oke vind ik.
Alle reacties Link kopieren
cynthiao schreef:
09-04-2019 17:22
Maar de man in kwestie drukt door en weet je gewoon zijn bed in te lullen. Dat is niet oke vind ik.
Nou, dan doe je het niet. Wat is je punt?
Heb je dit nou meegemaakt of niet?
...
Pergamon schreef:
09-04-2019 17:12
Verder: mensen deze forummer is niet serieus :)
Waarom neem je mij niet serieus?
Rooss4.0 schreef:
09-04-2019 17:24
Nou, dan doe je het niet. Wat is je punt?
Heb je dit nou meegemaakt of niet?
Punt is. Ik WILDE geen sex. Pun is. HIJ kreeg me toch zover. Ik voel me bedonderd daarover en vind dat ik geen sterke wil heb en dat zit me behoorlijk dwars. Dat is het punt.
cynthiao schreef:
09-04-2019 17:30
Punt is. Ik WILDE geen sex. Pun is. HIJ kreeg me toch zover. Ik voel me bedonderd daarover en vind dat ik geen sterke wil heb en dat zit me behoorlijk dwars. Dat is het punt.
en de vrouwelijke forummers gaan er voor zorgen dat jij steviger in je schoenen komt te staan?
cynthiao schreef:
09-04-2019 16:47
Je bent niet verbaasd want je vermoed dat ik het spreekwoordelijke lelijke eendje ben? :idea: :idea:
Nee hoor dat maak jij ervan. Ik heb je nooit gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Ik moet lachen omdat dit bericht echt weer in het rijtje van jkuw berichten past.
ouwewijsneus schreef:
09-04-2019 17:40
en de vrouwelijke forummers gaan er voor zorgen dat jij steviger in je schoenen komt te staan?
Is dat geen optie dan?
cynthiao schreef:
09-04-2019 17:43
Is dat geen optie dan?
is de beste optie die er maar is!!
ik voel een heleboel vooruitgang in de 8 jaar dat je op dit forum in behandeling bent!
cynthiao schreef:
09-04-2019 17:43
Is dat geen optie dan?
Heb je eerder wel naar alle adviezen geluisterd?
ouwewijsneus schreef:
09-04-2019 17:46
is de beste optie die er maar is!!
ik voel een heleboel vooruitgang in de 8 jaar dat je op dit forum in behandeling bent!
Ik voel het al: jij bent een man die geconstateerd heeft dat ik opeens ook topics open en of reageer op topics in de sex sectie. Typical male.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven