Heeft iedereen een prijs?

12-01-2019 15:07 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend (of eigenlijk meer iemand die ik vaak zie bij het stappen) is al heel lang gek op mij. Ik vind hem niet aantrekkelijk, dus ben er nooit op in gegaan. Nu bood hij me 3 weken terug EUR 200 als ik met hem naar bed zou gaan. Heb er over nagedacht en de week erop besloten het te doen (wat ook is gebeurt). Hij blij en ik ook blij met het extra zakcentje (en ik moet eerlijk zeggen hij heeft zijn belofte gehouden om het stil te houden).

Nu ben ik eigenlijk benieuwd hebben jullie een prijs waarbij je zou zeggen, ik zou daarvoor wel met iemand naar bed gaan die ik niet aantrekkelijk vind. En wat zou in dat geval de prijs voor jezelf zijn? Ik geloof namelijk dat iedereen een prijs heeft en dat zelfs de grootste moraalridder het zou doen als die er bijvoorbeeld een miljoen voor kreeg.

Ik zoek dus EXPLICIET geen adviezen, waardeoordelen of commentaren dat ik me daarmee tot hoer heb gemaakt. Ik weet dat velen dat denken en staan te springen om hun mening daarover te geven (en misschien terecht) maar daar gaat dit topic niet over, dus laat dat achterwege. Ben gewoon benieuwd wat de prijs van forumleden zou zijn.

Voor welk bedrag zou je intiem met iemand gaan die je niet aantrekkelijk vind

Totaal aantal stemmen: 81

100 (11%)
250 (9%)
500 (2%)
1000 (9%)
5000 (11%)
10000 (15%)
50000 (9%)
100000 (11%)
500000 (4%)
1000000 (20%)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-01-2019 10:26
Vind het altijd wel interessant te zien dat lichamelijke integriteit een hogere waarde lijkt te kennen dan geestelijke integriteit.
Dit inderdaad. Ik heb zelf wel eens voor een bedrijf gewerkt dat niet zulke koshere praktijken erop nahield. En toch bleef ik er werken. Voor het geld. En ik verdiende zeker geen tonnen daar.
lady_day wijzigde dit bericht op 13-01-2019 10:48
Reden: toevoeging
5.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf vind het geen punt, als je samen er over eens bent.
Zelf heb ik een tijd een minnares gehad die in de bijstand zat toen. Ik heb toen bij elk bezoek bij haar thuis 50 euro aan haar gegeven. Maar dat was ook omdat het voor haar heel handig was, we hebben het er nooit over gehad het ging vanzelf.
Ik zou liever in armoede leven en honger hebben dan mijn lichaam verkopen. Ik heb niet gestemd want ik mis ook de optie dat ik niet te koop ben. Ik begrijp ook echt niet dat je je voor een bedrag van maar 200 euro zo hebt laten verlagen.
200 euro vind ik veel te weinig om met iemand het bed in te duikelen die je schijnbaar seksueel niet eens aantrekkelijk vindt. Had een bijbaantje erbij genomen dan had je dat geld ook binnen no time bij elkaar kunnen harken denk ik dan.
Voor een miljoen zou ik het wel doen.
Tenzij het een verlepte oude knar is.
Daar zou ik te erg van gruwelen en een trauma aan overhouden.
Dat is het mij allemaal ook weer niet waard.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-01-2019 10:48
Ik zou liever in armoede leven en honger hebben dan mijn lichaam verkopen. Ik heb niet gestemd want ik mis ook de optie dat ik niet te koop ben. Ik begrijp ook echt niet dat je je voor een bedrag van maar 200 euro zo hebt laten verlagen.
Maar jij wilde wel afhankelijk zijn van een ander
En dat vind ik nou weer 'mezelf verlagen'
lilalinda schreef:
13-01-2019 10:45
Ja, opvallend he, mensen laten zich tot aan hun pensioen vastzetten in een dom baantje.
En willen niet financieel onafhankelijk worden, door twee uurtjes seks.
Voor drie tientjes moet je het niet doen, maar voor een half miljoen? Snel verdiende onafhankelijkheid
Ja, dit dus.
Rare post. Niet zozeer wat betreft de denigratie van seks (moet men zelf weten) maar meer de oproep je mening te geven binnen een door TO gesteld kader... Bang voor confrontatie?

Verder, ik ben niet te koop. Enerzijds wilskracht en zelfrespect en anderzijds rampetamp ik niet met mensen die ik niet aantrekkelijk vindt...
Alle reacties Link kopieren
Als ik TO was zou ik me meer zorgen maken om het feit dat de man een vriend/bekende van haar is. Hij houd nu nog zijn mond dicht.. maar wat als hij het 'om wat voor reden dan ook' gaat rondvertellen? Dat hij TO mocht neuken tegen betaling?
Ze verkeren in dezelfde kennisen/vriendengroep.. dan staat TO er gekleurd op!
Is ze de Hoer! En die man zal er waarschijnlijk mee wegkomen dat hij het deed uit verliefdheid.
pindakaasjes wijzigde dit bericht op 13-01-2019 10:58
1.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-01-2019 10:48
Ik zou liever in armoede leven en honger hebben dan mijn lichaam verkopen. Ik heb niet gestemd want ik mis ook de optie dat ik niet te koop ben. Ik begrijp ook echt niet dat je je voor een bedrag van maar 200 euro zo hebt laten verlagen.
Waarom is seks voor geld jezelf verlagen?
Mits het vrijwillig gebeurt, is het toch ook weer niet zo'n enorm gebeuren?
lilalinda schreef:
13-01-2019 10:50
Maar jij wilde wel afhankelijk zijn van een ander
En dat vind ik nou weer 'mezelf verlagen'
Misselijke opmerking maar ik zie dat heel anders. Mijn man en ik hadden een taakverdeling waarbij wij ons allebei gelukkig voelden.
koko67 schreef:
13-01-2019 10:57
Waarom is seks voor geld jezelf verlagen?
Mits het vrijwillig gebeurt, is het toch ook weer niet zo'n enorm gebeuren?
Dat moet ieder voor zichzelf weten maar ik zeg hoe ik me zelf daarbij zou voelen. Ik ben niet te koop.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-01-2019 10:58
Misselijke opmerking maar ik zie dat heel anders. Mijn man en ik hadden een taakverdeling waarbij wij ons allebei gelukkig voelden.
Seks voor een bepaalde prijs kun je ook zien als een taakverdeling waar twee mensen zich allebei heel gelukkig bij voelen.
Alle reacties Link kopieren
In de gegeven omstandigheden ben je tot meer in staat dan je ooit van jezelf had verwacht..
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriend bood ooit 500 gulden om met mij naar bed te mogen. Hell no. Voor geen geld. Ik zou me zo vreselijk smerig voelen als ik met iemand moet neuken die ik niet aantrekkelijk vind.
MargjeM schreef:
13-01-2019 11:03
Seks voor een bepaalde prijs kun je ook zien als een taakverdeling waar twee mensen zich allebei heel gelukkig bij voelen.
Ja ik heb het getroffen. Ik hoefde mijn bed niet uit om te gaan werken en kreeg nog gratis goede seks op de koop toe.
beetjegek schreef:
13-01-2019 11:05
Mijn beste vriend bood ooit 500 gulden om met mij naar bed te mogen. Hell no. Voor geen geld. Ik zou me zo vreselijk smerig voelen als ik met iemand moet neuken die ik niet aantrekkelijk vind.
Daar zou ik geen vrienden meer mee zijn na zo een voorstel.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-01-2019 11:00
Dat moet ieder voor zichzelf weten maar ik zeg hoe ik me zelf daarbij zou voelen. Ik ben niet te koop.
Nou, je schreef dat je niet begreep hoe iemand zich kon verlagen.
Dat vind ik niet echt schrijven hoe jij je daarbij zou voelen, ik lees het als een veroordeling naar diegene die dat wel zou doen.
Ik zou never nooit kiezen voor een bestaan waarin mijn man de centjes binnen brengt en ik thuis blijk, maar ik vind dat wel jouw keus.
Zo vind ik ook niet dat je jezelf verlaagt om voor geld seks te hebben, zolang het maar je eigen keuze is.
Toch denk ik wel dat iedereen zo zijn prijs heeft. Al hoeft dat helemaal niet te gaan om geld. Voor de veiligheid van je geliefden bijvoorbeeld gaan mensen denk ik verder dan wat je zo in een druilerig weekend in januari zou verzinnen.
Ik heb gekozen voor 1 miljoen. Het ligt er ook aan met wie je het zou doen maar ik denk dat het als misbruik/verkrachting zou voelen voor mij. Weet niet of ik me dan nog goed over mezelf zou voelen achteraf.
koko67 schreef:
13-01-2019 11:15
Nou, je schreef dat je niet begreep hoe iemand zich kon verlagen.
Dat vind ik niet echt schrijven hoe jij je daarbij zou voelen, ik lees het als een veroordeling naar diegene die dat wel zou doen.
Ik zou never nooit kiezen voor een bestaan waarin mijn man de centjes binnen brengt en ik thuis blijk, maar ik vind dat wel jouw keus.
Zo vind ik ook niet dat je jezelf verlaagt om voor geld seks te hebben, zolang het maar je eigen keuze is.
Als ik geld zou vragen voor seks zou ik dat zelf wel zien als mezelf verlagen. Mocht ik geld nodig hebben dan zou seks wel het allerlaatste zijn wat ik zou doen voor geld. Dan zou ik zelf eerder kiezen voor een armoedig leven.
Alle reacties Link kopieren
Bij een heel onaantrekkelijk persoon is dat echt wel lastig. Iemand van wie je echt walgt. Daar heb je eerder geld voor over om niet mee te hoeven seksen.

Maar een niet-walgelijk-persoon, maar gewoon een 'niet erg aantrekkelijke man', dat doe ik wel voor 1000. Misschien zelfs al 500.
lilalinda schreef:
13-01-2019 10:50
Maar jij wilde wel afhankelijk zijn van een ander
En dat vind ik nou weer 'mezelf verlagen'

Scherp.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
13-01-2019 11:10
Ja ik heb het getroffen. Ik hoefde mijn bed niet uit om te gaan werken en kreeg nog gratis goede seks op de koop toe.
En iemand betaalde voor die luxe van jou
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-01-2019 11:39
En iemand betaalde voor die luxe van jou
Flauw zeg om iemand zo neer te halen om keuzes die twee mensen maken.
kopjechino schreef:
13-01-2019 11:19
Ik heb gekozen voor 1 miljoen. Het ligt er ook aan met wie je het zou doen maar ik denk dat het als misbruik/verkrachting zou voelen voor mij. Weet niet of ik me dan nog goed over mezelf zou voelen achteraf.
Dat je je dagelijks naar kantoor (of ander bedrijf) sleept om jezelf mentaal uit te laten putten voor 'n schamper dagloon, voelt niet als misbruik/verkrachting?
Als ik dat met 1-2 keer per jaar weg kon neuken zou ik het niet laten!
En dan hou ik niet eens van lichamelijke aanraking en al helemaal niet van lichaamssappen. '
Maar mentaal dag in dag uit jezelf laten gebruiken omdat je nu eenmaal in je onderhoud dient te voorzien, vind ik evengoed een vorm van hoerengedrag.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 11:49
0.86% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven