help me!!!!

03-04-2012 21:35 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en heren )

Mijn dilemma speelt al jaren..Ik heb sinds 7 jaar een vriend en we wonen 5 jaar samen met twee kleine kindertjes!

Nu ben ik best fysiek en voor deze relatie had ik een vriend die sex ook erg belagrijk vond en het was heel gemakkelijk hem op te winden. Als we bij elkaar logeerden kocht ik iets leuks om aan te doen en dat kon hij altijd erg waarderen;) We deden het 5 jaar lang iedere dag.

Bij deze relatie is het anders en daar ligt nu mijn probleem, we zijn een beetje ouder(25 en hij 31), maar dat mag niet zo'n verschil maken lijkt me?

Hij is namelijk helemaal niet sexueel ingesteld en eigenlijk kan hij niks opnoemen wat hij prikkelend vind.

Ik heb getwijfeld of hij homo is, maar hij garandeert me keer op keer dat hij er absoluut niet aan moet denken sex te hebben met een man.

Ik kan hem dus nooit eens uitdagen met sexy lingerie, plagerige woorden, sexueel getinte smsjes, want hij vind het vervelend, omdat ik nu toch wel moet weten hoe hij is..

Op de dag dat we 6 jaar samen waren heb ik een liefdes/sex spel gekocht, en das inmiddeld een jaar geleden, het zit nog in de verpakking..

Dit doet me verdriet, want naast dat ik me niet meer echt sexy voel, verlang ik er nog wel ontzettend naar en heb ik zelfs overwogen een affaire te beginnen om hem niet met m,ijn 'geile' gevoelens op te schepen.

Alleen hou ik van hem, heel veel en hij is verder een prima partner die veel voor me over heeft en me op handen draagt..

Niet zeuren dus? heb ik geprobeerd(het van me afzetten) maar net als dat hij niet sexueel ingesteld is, ben ik het juist wel!

daarbij wil ik zonder enige arrogantie zeggen dat ik er goed uitzie en van andere mannen veel aandacht krijg. hij zegt me ook nog steeds aantrekkelijk te vinden..ik weet t niet meer!!!

Advies alsjeblieft! ik weet t niet meer:(
Hij zegt dus dat jij moet accepteren dat jullie geen seks hebben, omdat je intussen wel moet weten hoe hij is. Mooie boel is dat en lekker constructief ook, daar komen jullie toch geen stap mee verder? En het gaat niet alleen om hem, het gaat om jou en om jullie.

Jij bent niet zo en ervaart dit wel als probleem. Hoe reageert hij dan als jij zegt hier heel verdrietig van te worden?
quote:Fame schreef op 03 april 2012 @ 21:52:

Nou ja, je schrijft zelf 5 jaar lang iedere dag. Gek he dat je daar vragen over krijgt. Pfffff.Maak je niet druk
waarom kijk jij eigenlijk rond op een forum over sex als je het advies geeft om naar een sexuoloog te gaan? dat geld dan voor iedereen en op het gebied van een persoonlijk probleem een psychiater? wat heeft het forum dan nog voor nut?
Haai Ster!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
jammer dat je "kinky" behoefte groter lijkt dan je oprechte liefde

misschien klapt hij wel n beetje dicht juist door je ervarendheid uitdagendheid en eisen

je teleurstelling is voor hem natuurlijk ook voelbaar

dan word de sex die er nog wel is mechanisch en plicht matig

gemiste kansen

beheers je zelf en hou eens van die man
quote:_lupine_ schreef op 03 april 2012 @ 21:54:

Hij zegt dus dat jij moet accepteren dat jullie geen seks hebben, omdat je intussen wel moet weten hoe hij is. Mooie boel is dat en lekker constructief ook, daar komen jullie toch geen stap mee verder? En het gaat niet alleen om hem, het gaat om jou en om jullie.

Jij bent niet zo en ervaart dit wel als probleem. Hoe reageert hij dan als jij zegt hier heel verdrietig van te worden?Dat hij zichzelf niet kan veranderen, dat hij gewoon niet zo is..
quote:Fame schreef op 03 april 2012 @ 21:55:

Haai Ster! mijn jurkje is aangemeld bij DHL
quote:gunstig schreef op 03 april 2012 @ 21:56:

jammer dat je "kinky" behoefte groter lijkt dan je oprechte liefde

misschien klapt hij wel n beetje dicht juist door je ervarendheid uitdagendheid en eisen

je teleurstelling is voor hem natuurlijk ook voelbaar

dan word de sex die er nog wel is mechanisch en plicht matig

gemiste kansen

beheers je zelf en hou eens van die man

dat vind ik wel erg zwart wit.

Als dat het geval was geweest had ik het niet zoveel jaren kunnen accepteren. Ik heb gewoon een hoog libido, tja voor velen een heel leuke eigenschap:)
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 21:58:

[...]

dat vind ik wel erg zwart wit.

Als dat het geval was geweest had ik het niet zoveel jaren kunnen accepteren. Ik heb gewoon een hoog libido, tja voor velen een heel leuke eigenschap:)je kan je toch ook behelpen met fantasieen en n tarzan of moet er per se een stud bij aanwezig zijn
Nuevenanoniem, een forum is geen vervanging voor een sexuoloog, dokter. En nee, wij zijn ook niet in het bezit van een sexuoloog.

Probleem is dat je je zin wilt hebben en dat krijg je niet van Fame.
ik heb het idee dat mensen hier liever niet inhoudelijk ingaan op een topic? Dit lijkt me een plek om advies te krijgen.

Ik kan het niet helpen een beetje het gevoel te krijgen dat het de verveling is onder de huisvrouwen?
Niet iedereen houdt evenveel van seks. Niet iedereen vind kinky stuff belangrijk. Als hij nou eenmaal zo is dan gaat dat niet veranderen.
Ikbedoel in het bezit van een glazen bol haha...
Wij zijn niet verveeld, TO: dat ben jij!
oh jullie hebben hier al kleikjes vorming? haha genier ervan dames! Ik denk dat jullie partners wat graag een dame als mij zouden ontmoeten;)
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 22:03:

oh jullie hebben hier al kleikjes vorming? haha genier ervan dames! Ik denk dat jullie partners wat graag een dame als mij zouden ontmoeten;)Wie weet, maar helaas moeten ze het doen met oma onderbroeken en één keer seks in de maand.
t is natuurlijk ook wel erg bedreigend he..een mooie vrouw met een hoge sex drive! Daar moet je ff tegen aan trappen dan! bedankt voor het kundige advies en een fijne bevredigende avond op het forum!
quote:ster89 schreef op 03 april 2012 @ 22:05:

[...]

Wie weet, maar helaas moeten ze het doen met oma onderbroeken en één keer seks in de maand.dat is wat jij denkt uiteraard;)
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 22:06:

t is natuurlijk ook wel erg bedreigend he..een mooie vrouw met een hoge sex drive! Daar moet je ff tegen aan trappen dan! bedankt voor het kundige advies en een fijne bevredigende avond op het forum!Tsja.. En toch ben jij degene die zonder seks zit
Opgedroogde grond verzuurd!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Ik begrijp 't wel hoor dat je man/vriend/whatever geen sex wil: niets is zo onaantrekkelijk dan een onsympathieke verwaande vrouw!
Nee, dat is niet waar. Zoals ik al eerder schreef bestaan hier al heel topics over met nog meer tips en inzichten. Lees die eens.

Ik snap ook niet waarom je zo lullig wordt behandelt. Misschien zijn de forummers een beetje melig ofzo.

Het idee dat je je maar moet behelpen met je fantasieën en een vibo slaat natuurlijk ook nergens op.

Het kan inderdaad zo zijn dat hij echt niet van seks houdt en een heel laag libido heeft en daar kun je weinig aan veranderen. De vraag is alleen of jij dat kunt accepteren.

Ik denk dat de eerste stap moet zijn dat je vriend erkent dat jullie een probleem hebben en dat hij jou tekort doet, want dat doet hij wel. Ik vind wel dat seks het cement van een relatie is.

Door te blijven stellen dat jij je maar aan hem moet aanpassen, neemt hij jou gewoon niet serieus en dat vind ik een kwalijke zaak. Het lijkt hem gewoon niks te interesseren hoe jij je hierbij voelt.
quote:ster89 schreef op 03 april 2012 @ 22:06:

[...]

Tsja.. En toch ben jij degene die zonder seks zit jij ook geloof ik!
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 22:06:

t is natuurlijk ook wel erg bedreigend he..een mooie vrouw met een hoge sex drive! Daar moet je ff tegen aan trappen dan! bedankt voor het kundige advies en een fijne bevredigende avond op het forum!Kom op, laat je niet opfokken en verlaag je niet tot dit soort opmerkingen. Of was je minder waard geweest als je niet zo knap was dan?
Jammer voor je dat er geen 'Blijf aan mijn lijf huizen' bestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven