help me!!!!

03-04-2012 21:35 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en heren )

Mijn dilemma speelt al jaren..Ik heb sinds 7 jaar een vriend en we wonen 5 jaar samen met twee kleine kindertjes!

Nu ben ik best fysiek en voor deze relatie had ik een vriend die sex ook erg belagrijk vond en het was heel gemakkelijk hem op te winden. Als we bij elkaar logeerden kocht ik iets leuks om aan te doen en dat kon hij altijd erg waarderen;) We deden het 5 jaar lang iedere dag.

Bij deze relatie is het anders en daar ligt nu mijn probleem, we zijn een beetje ouder(25 en hij 31), maar dat mag niet zo'n verschil maken lijkt me?

Hij is namelijk helemaal niet sexueel ingesteld en eigenlijk kan hij niks opnoemen wat hij prikkelend vind.

Ik heb getwijfeld of hij homo is, maar hij garandeert me keer op keer dat hij er absoluut niet aan moet denken sex te hebben met een man.

Ik kan hem dus nooit eens uitdagen met sexy lingerie, plagerige woorden, sexueel getinte smsjes, want hij vind het vervelend, omdat ik nu toch wel moet weten hoe hij is..

Op de dag dat we 6 jaar samen waren heb ik een liefdes/sex spel gekocht, en das inmiddeld een jaar geleden, het zit nog in de verpakking..

Dit doet me verdriet, want naast dat ik me niet meer echt sexy voel, verlang ik er nog wel ontzettend naar en heb ik zelfs overwogen een affaire te beginnen om hem niet met m,ijn 'geile' gevoelens op te schepen.

Alleen hou ik van hem, heel veel en hij is verder een prima partner die veel voor me over heeft en me op handen draagt..

Niet zeuren dus? heb ik geprobeerd(het van me afzetten) maar net als dat hij niet sexueel ingesteld is, ben ik het juist wel!

daarbij wil ik zonder enige arrogantie zeggen dat ik er goed uitzie en van andere mannen veel aandacht krijg. hij zegt me ook nog steeds aantrekkelijk te vinden..ik weet t niet meer!!!

Advies alsjeblieft! ik weet t niet meer:(
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 22:10:

[...]

jij ook geloof ik!Tuurlijk. Als je toch een glazen bol hebt, waarom dan raad vragen op een forum?
[quote]louisavuitton schreef op 03 april 2012 @ 22:08:

Ik begrijp 't wel hoor dat je man/vriend/whatever geen sex wil: niets is zo onaantrekkelijk dan een onsympathieke verwaande vrouw![/quo

Volgens mij is het nog veel onsympathieker om zo te reageren als iemand advies vraagt en verwaand/ nee ook weinig empatisch vermogen dus..
En FYI, ik word nog elke dag tegen het plafond gespoten heur
Jee, doe ff relaxed Nuevenanoniem!
Oei oei, wat wordt het moeilijk dan he!

Iemand een klapstoeltje voor me?
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 22:03:

oh jullie hebben hier al kleikjes vorming? haha genier ervan dames! Ik denk dat jullie partners wat graag een dame als mij zouden ontmoeten;)Tuurlijk
Ja en?
quote:_lupine_ schreef op 03 april 2012 @ 22:09:

Nee, dat is niet waar. Zoals ik al eerder schreef bestaan hier al heel topics over met nog meer tips en inzichten. Lees die eens.

Ik snap ook niet waarom je zo lullig wordt behandelt. Misschien zijn de forummers een beetje melig ofzo.

Het idee dat je je maar moet behelpen met je fantasieën en een vibo slaat natuurlijk ook nergens op.

Het kan inderdaad zo zijn dat hij echt niet van seks houdt en een heel laag libido heeft en daar kun je weinig aan veranderen. De vraag is alleen of jij dat kunt accepteren.

Ik denk dat de eerste stap moet zijn dat je vriend erkent dat jullie een probleem hebben en dat hij jou tekort doet, want dat doet hij wel. Ik vind wel dat seks het cement van een relatie is.

Door te blijven stellen dat jij je maar aan hem moet aanpassen, neemt hij jou gewoon niet serieus en dat vind ik een kwalijke zaak. Het lijkt hem gewoon niks te interesseren hoe jij je hierbij voelt.

dankjewel voor je reactie.

Ik denk er precies zo over en ik zal het er nog eens met hem over hebben, misschien is een sexuoloog geen slecht idee..dat zal ook effect hebben op de rest van onze relatie!
Chips en cola.......
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 03 april 2012 @ 22:15:

[...]

Tuurlijk Geef me 24 uur:)
Nueveanoniem, ik betaal je met eigen munt terug. Jij begint....

Heb je al eens aangegeven bij je man dat je het zo niet uithoudt, dat je het daarom buiten de deur wil gaan zoeken.

Ik begrijp je frustratie naar je man, maar je antwoorden/opmerkingen vind ik verre van prettig.
quote:louisavuitton schreef op 03 april 2012 @ 22:11:

Jammer voor je dat er geen 'Blijf aan mijn lijf huizen' bestaan.zeker weten dat er al genoeg ehm... potentieel personeel daarvoor staat te trappelen
quote:snoopylynn schreef op 03 april 2012 @ 22:17:

Chips en cola.......Liever een wijntje of is dat te spannend voor jullie?
quote:gunstig schreef op 03 april 2012 @ 22:17:

[...]

zeker weten dat er al genoeg ehm... potentieel personeel daarvoor staat te trappelenDit was scherp, gelukkig nog een beetje humor!
quote:louisavuitton schreef op 03 april 2012 @ 22:17:

Nueveanoniem, ik betaal je met eigen munt terug. Jij begint....

Heb je al eens aangegeven bij je man dat je het zo niet uithoudt, dat je het daarom buiten de deur wil gaan zoeken.

Ik begrijp je frustratie naar je man, maar je antwoorden/opmerkingen vind ik verre van prettig.Ik geloof niet dat ik begon, maar ik heb eigenlijk in zo een discussie niet zoveel zin!
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 22:18:

[...]

Dit was scherp, gelukkig nog een beetje humor!echt meid we zijn de beroerdste niet
Nou en 1 ding hebben jullie goed gedaan, vanavond heeft mijn vriend geen last van me, want mn libido is vanavond even compleet verdwenen:)
quote:ster89 schreef op 03 april 2012 @ 21:56:

[...]

mijn jurkje is aangemeld bij DHL Hopen dat het past!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:nuevenanoniem schreef op 03 april 2012 @ 22:22:

Nou en 1 ding hebben jullie goed gedaan, vanavond heeft mijn vriend geen last van me, want mn libido is vanavond even compleet verdwenen:)Komt vast door die shitload aan zeer sexy dames die wel weten hoe ze hun man moeten opgeilen
Dus toch die seksuoloog. (Geeft wel degelijk advies!)
Alle begrip voor je situatie maar niet voor je reacties naar de anderen toe. Pik de goede adviezen (en die zijn je zeker gegeven) eruit en negeer de in jouw ogen vervelende reacties. Laat je niet op de kast jagen en focus je op het probleem tussen je man en jezelf. Je moet hem echt goed duidelijk proberen te maken hoe je je voelt. Zo weinig aandacht en intimiteit is ontzettend moeilijk.
quote:ster89 schreef op 03 april 2012 @ 22:24:

[...]

Komt vast door die shitload aan zeer sexy dames die wel weten hoe ze hun man moeten opgeilen To valt ook op seksie dames.

[...]

Komt vast door die shitload aan zeer sexy dames die wel weten hoe ze hun man moeten opgeilen Hahahaha, inderdaad mij lukt het wel. Lekker puh!
Ja en?
Als je vanavond toch geen zin hebt, dan zou ik eens aan hem vragen waarom hij deze houding aanneemt. Vertel hem over je frustraties, dat je gevoelig wordt voor geflirt van andere mannen.
Zoek anders even het topic "laag libido" op, volgens mij heet het zo. Daar vind je meer lotgenoten, en wordt je niet zomaar afgebrand. Succes!

[...]

Komt vast door die shitload aan zeer sexy dames die wel weten hoe ze hun man moeten opgeilen Ohooo, vals secreet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven