HELP! Vriend ruimt niet op.

07-01-2014 22:12 42 berichten
Hebben jullie tips? Mijn vriend is nogal een traditioneel typetje. Hij vindt opruimen vrouwenwerk. Zelfs zijn creampie moet ik zelf opruimen van hem. Is dit normaal???
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 07 januari 2014 @ 22:24:

Ja, voor alles doekjes...

Doekje voor de mond en doekje voor de kont. Doekjes, doekjes doekjes..... Zal ik nu een doekjestopic openen?

De huishoudvraag van deze week is:

Enn, hoe weet je welk doekje voor wat is?
Je bent zelf een theepot
't is toch ook van de zotte dat die wijven steeds maar denken dat ze niet verantwoordelijk zijn voor alles. Gewoon slikken die handel. Het is jouw plicht!!! En een jurkje aan morgen om het weer goed te maken, ik neem aan dat je niet zo brutaal bent geweest om hierover amok te maken.
Ik wilde dat ik nooit had gedacht dat `mijn creampie` op de etenpijler zou staan. Brrrrr
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 januari 2014 @ 23:31:

Ik wilde dat ik nooit had gedacht dat `mijn creampie` op de etenpijler zou staan. Brrrrr

Soms moet je niet teveel denken MV

Koken doe je toch ook op gevoel?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 08 januari 2014 @ 00:03:

[...]

Soms moet je niet teveel denken MV

Koken doe je toch ook op gevoel? Vind je het goed dat ik het maar bij eten hou?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
'Tuurlijk
Je bent zelf een theepot
Ik ruim ook nooit op. Klaagt mijn vriend ook altijd over.
quote:sim33 schreef op 08 januari 2014 @ 23:39:

Ik ruim ook nooit op. Klaagt mijn vriend ook altijd over.Da's die vent die zoveel topics opent op het stofzuigerpijler op vief?
Ja...en op ikmoetaltijdstrijken!
quote:spraakwaterval schreef op 08 januari 2014 @ 23:49:

[...]

Da's die vent die zoveel topics opent op het stofzuigerpijler op vief?Trouwens... Heette dat topic niet mijnvrouwzuigtnooit?
Dat zal jij wel weten.
Ja
quote:catacarax schreef op 07 januari 2014 @ 23:26:

't is toch ook van de zotte dat die wijven steeds maar denken dat ze niet verantwoordelijk zijn voor alles. Gewoon slikken die handel. Het is jouw plicht!!! En een jurkje aan morgen om het weer goed te maken, ik neem aan dat je niet zo brutaal bent geweest om hierover amok te maken.Behold, Nagini, our work is done
En als je een jurkje aantrekt ben je een hoer en verdien je het!
Veegt hij wel zijn eigen kont af?
TO is angstvallig weg...
Dat creampie opruimen is nog niks vergeleken met het hele huishouden je zelf altijd moet doen.

Ik ben weggegaan bij mijn vriend na 5 jaar ik het beu was altijd alles zelf te doen in huishouden en hij nooit iets deed.

Hangt er natuurlijk vanaf op wat manier het gebeurd je zijn creampie moet opkuisen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven