Hoe begin ik weer?
donderdag 16 januari 2014 om 22:09
Sinds augustus ben ik weer single, na een intense maar ingewikkelde relatie van 3.5 jaar.
Ik merk aan mezelf dat ik langzaam weer zin heb om me in het datingcircuit te begeven, maar er is toch iets dat me tegenhoudt.
Zie er tegelijkertijd heel erg naar uit maar ook tegenop om weer intiem te zijn met iemand. Alsof ik gewoon niet durf ofzo, al weet ik van mezelf dat ik makkelijk aan de praat raak en al heel wat bedpartners heb gehad en daar eigenlijk niet moeilijk in ben..
Is er iemand die dit herkent of tips heeft?
Ik merk aan mezelf dat ik langzaam weer zin heb om me in het datingcircuit te begeven, maar er is toch iets dat me tegenhoudt.
Zie er tegelijkertijd heel erg naar uit maar ook tegenop om weer intiem te zijn met iemand. Alsof ik gewoon niet durf ofzo, al weet ik van mezelf dat ik makkelijk aan de praat raak en al heel wat bedpartners heb gehad en daar eigenlijk niet moeilijk in ben..
Is er iemand die dit herkent of tips heeft?
music is my life
donderdag 16 januari 2014 om 23:02
Als een inmiddels doorgewinterde single heb ik wel een paar tips
* NMLK: Nieuwe Mensen Leren Kennen, ben er zelf twee keer geweest en vond het erg gezellig.
* Niemand is er fan van volgens mij, maar het schijnt te werken: internetdaten.
* Verder hoop ik nog steeds dé gouden tip te vinden die het single bestaan opzegt.
Veel succes en sterkte!!
* NMLK: Nieuwe Mensen Leren Kennen, ben er zelf twee keer geweest en vond het erg gezellig.
* Niemand is er fan van volgens mij, maar het schijnt te werken: internetdaten.
* Verder hoop ik nog steeds dé gouden tip te vinden die het single bestaan opzegt.
Veel succes en sterkte!!
donderdag 16 januari 2014 om 23:35
Nadat mjn relatie uitging had ik ook zo'n periode.
Ik had me wel ingeschreven op een datingsite, maar ik betrapte mezelf er op dat ik alleen maar mannen aansprak die heel ver weg woonden. Lekker veilig.
Mannen die dichterbij waren benaderde ik zeker niet zelf, en als ze mij een berichtje stuurden, dan werden ze steevast genegeerd, want te dik, te dun, te lang, te kort, rare wenkbrauwen, foto met hun auto of ex.... Of wat voor reden dan ook.
Tot ik op een avond, gewoon in de kroeg, een ons oppikte.
Daarna was het over.
Gewoon koudwatervrees dus.
Ik had me wel ingeschreven op een datingsite, maar ik betrapte mezelf er op dat ik alleen maar mannen aansprak die heel ver weg woonden. Lekker veilig.
Mannen die dichterbij waren benaderde ik zeker niet zelf, en als ze mij een berichtje stuurden, dan werden ze steevast genegeerd, want te dik, te dun, te lang, te kort, rare wenkbrauwen, foto met hun auto of ex.... Of wat voor reden dan ook.
Tot ik op een avond, gewoon in de kroeg, een ons oppikte.
Daarna was het over.
Gewoon koudwatervrees dus.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.