Hoe lekker (of niet?) is de geur van 'de' vagina?

18-04-2008 10:08 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, heb zo hier en daar wat meegelezen en trek nu ook maar eens de stoute schoenen aan om een ‘eigen’ topic te openen, over iets wat me nogal bezig houdt, namelijk de geur van een/de/mijn vagina. Lastig hoor, via een forum, ik kan geen geursample meesturen :-p



De geur van je vagina is natuurlijk op een forum niet te omschrijven en persoonlijk ken ik alleen de geur van mijn eigen. Toch maar een poging wagen: ruikt een vagina ‘lekker’? Hebben verschillende vrouwen verschillende geuren? En een vagina ruikt toch niet naar roosjes en anemoontjes? En wordt de geur sterker/anders naarmate de opwinding stijgt en er meer sappen vrij beginnen te komen (vaginaal en voorvocht)? Ik heb dat altijd beschouwd als de opwindende geur van goeie seks



De aanleiding:

Nieuwe vriend, maand geleden leren kennen, helemaal hoteldebotel, voelt goed. Afgelopen weekend vertelde hij me, zomaar plompverloren, vlak voordat we het bed indoken, dat hij mijn vagina niet lekker vindt ruiken en of ik daar vaker klachten over had gehad. Ik reageerde nogal gepikeerd. Ik heb daar nog nooit klachten over gehad. Mijn ex was er dol op. In de afgelopen drie vrijgezelle jaren af en toe een korte ‘relatie’ gehad en heel af en toe een one night stand. Nooit gemerkt dat de ‘lover’ in kwestie het vervelend vond mij te beffen. Integendeel.

En ik ruik niet anders dan ik de afgelopen jaren deed, heb zelf geen veranderingen daarin gemerkt.



Ik heb hem gezegd dat dat gewoon mijn geur is, dat daar niks mis mee is. Dat ik daar nooit klachten over heb gehad. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij zijn ex-vriendin ook niet lekker vond ruiken. Ik heb hem gevraagd wat hij dan verwacht, dat een vagina naar bloemetjes ruikt ofzo? Heb er nog een beetje kattig achteraan gezegd dat puur objectief bezien sperma toch ook niet lekker ruikt.



Het houdt me bezig en ik voel me eigenlijk behoorlijk beledigd, maarja, ik kan hem moeilijk dwingen om mijn geur opeens liefdevol en genietend op te snuiven.



Pffff, voor mijn allereerste eigen topic was dit een lastige zeg. Ik had misschien beter kunnen beginnen met een vraag over onbespoten sla bij het onderwerp Eten ofzo, om er een beetje in te komen ;-)

En nu nog een titel bedenken die de lading dekt...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een vagina meestal (heb er nog maar een paar geroken in mijn leven) erg prettig ruiken. Ook na een dagje zweten (dagje uit, avondje stappen, sporten, etc.). Lijkt me vooral persoonlijk. In jouw geval met een vriendje die zijn ex ook niet lekker vond ruiken kan het zijn dat het gewoon niet zijn ding is. Is toch niets mis mee (wel jammer voor je). Vraag hem eens of hij beffen verder wel lekker vindt?



Succes
Have fun!
Alle reacties Link kopieren
heb de laatste tijd na dat ik het spiraaltje had laten plaatsen zo 6 maanden tot 4 maanden geleden in eens een geur die er bovenuit kwam.

heel onprettig , heb me laten onderzoeken niks wees er op dat in inwendige of vaginale infecties had, geen kanker niks wat een geur kan oproepen.

wat dit dan wel kan zijn ik douche 2x per dag voor -en-na het werk, mijn vagina uiteraard zonder zeep.

dus hoe het in eens is ontstaan ik heb echt geen idee.

misschien kan het omen omdat ik ook veel ben aangekomen en dus veel zweet. maar het lijkt me dat het niet daar door zou moeten komen want dan had ik het al eerder moeten ruiken.

mijn vriend die vroeg alleen of we misschien niet naar een dokter moesten gaan, dus hij is eerder een steun dan een wegdrukkertje,.

ben ik blij mee, maar dat je je zo naar voelt is gewoon vreselijk niet te omschrijven.

zou ook neit weten hoe ik dit kan oplossen misschien iemand tips en kom maar neit aanzetten met speciale gels want heb alles al geprobeerd.
Partygirl, simpel: spiraal laten verwijderen. Ik heb hetzelfde gehad na plaatsing van een Mirena. Ik rook mezelf opeens, ook door kleding heen. Na alles geprobeerd te hebben heb ik de spiraal laten verwijderen. Een paar dagen later was het over en nooit meer teruggekomen. Voor mij weer de pil!
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik eigenlijk niks aan een vagina. Zelfs niet als ik met mijn neus er bijna inzit. De vrouwen in kwestie wassen zich vlak van tevoren. Als de vrouw enigszins opgewonden is, proef/ruik ik wel wat, maar dat is dan niet vies.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Bacteriele vaginose wil ook nog weleens voorkomen.



Hoeft niet het spiraaltje te zijn in die zin dat het het spiraaltje is dat een nare geur veroorzaakt. Wel eventuele bacterieen die meegelift zijn bij het inbrengen.



Bij een schimmelinfectie-check komt dit eigenlijk niet naar voren. Er zijn ook geen echt fysieke klachten als; branderig gevoel, roodheid ed.

Daarom moeilijk te traceren.



Het is heel makkelijk te herkennen (helaas) een zurige vis-achtige geur.



Heb je dat?



Kuurtje Flagyl en het probleem is weg.
Hi Treezie,



Maak je geen zorgen over je geurtje, er zinj genoeg mensen die dat erg opwindend vinden. Zie ook de discussie die er gisteren op het forum plaats vond:

String verkopen...?



Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook aan de periode in je cyclus liggen. Het is heel normaal als je na je eisprong iets sterker ruikt.

Grappig, want ik had er net toevallig nog met mijn vriend over. Die vindt het juist lekker als het een beetje ruikt. Het kan verschillen van neutraal, zoet tot wat zurig (afhankelijk van mijn cyclus). Hij is gelukkig volwassen genoeg om te weten dat dit gewoon bij een menselijk lichaam hoort, dus voor mij geen enkel probleem of iets om me ongemakkelijk bij te voelen:)



To, het klinkt alsof je vriend toch een onrealistisch beeld heeft van hoe het ´hoort´ te ruiken. Je kan nou eenmaal niet altijd fris en gewassen sex hebben. Tenminste, dat kan wel... maar lijkt me een beetje voorspelbare sex dan
quote:Treezie schreef op 18 april 2008 @ 10:44:

[...]





Ik ben hygienisch en als het effe kan douche/was ik me voordat we het bed induiken. Ik hou van schoon.

Maar ehmm, wat is dan 'heerlijk'? Een vagina heeft toch een bepaalde geur die je, als je hem in een potje zou stoppen, niet achter je oren zou deppen? Maar die, net als sperma, in the heat of the moment niet te versmaden is?



Haha, ik moest meteen aan een tip denken die ik ooit gelezen heb. Als je mannen wilt verleiden, in de kroeg bvb., dan werd dit toch als tip gegeven: een beetje deppen achter je oren. Er zit een muskusgeur aan en dat is blijkbaar onweerstaanbaar. :-)



Iets anders: Mannen maken onderling vaak het zogenaamde visgrapje. Dat hoorde ik ook eens waar mijn toenmalige vriend bij stond. Hij zei me later: "Ik begrijp maar niet dat zoveel mannen de vagina naar vis vinden ruiken, ik heb dat nog nooit geroken." Was ik even blij! Dus ik begrijp jouw irritatie wel hoor, richting je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind je vriend de geur van vagina's in het algemeen gewoon niet zo geweldig en is hij dus een beetje een 'zeur', ik denk dat je toch wel blij moet zijn dat hij zijn 'probleem' aankaart. Voor het zelfde geld, ging hij je nooit meer beffen o.i.d. en zei hij 'dat hij daar gewoon niet van houdt'. Van tevoren even snel onder de douche en alle geurtjes zijn eraf voor deze 'zeur'. Lijkt me verder niet zo'n probleem, tenzij je een keer spontane buitenseks wilt o.i.d.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlek schreef op 18 april 2008 @ 10:43:

ik hoorde wel eens van een man dat die de vagina altijd naar haring vind ruikenBij een programma genaamd "neuken doe je zo" hebben ze gezegd dat de vagina naar rote vis ruikt. Nou, lekker is dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kutten (of geslachtsdelen for that matter) dus echt niet lekker ruiken en snap niet wat mensen er zo heerlijk aan vinden. Doe mij maar gewassen en dan min of meer geurloos. Mja sommigen worden ook wild van het zweet van hun partner, daar kan ik me ook nix bij voorstellen. Kwestie van smaak denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Een ex van mij vond mijn geur ook niet lekker. Hij had het ook tegen mij gezegd, meerdere keren. Daardoor ben ik heel omzeker geworden, en heb ik alle keren dat mij orale seks is aangeboden het ook afgewezen.



Ongeveer 9 maanden daarna kreeg ik een vriend, hij vond het wél lekker ruiken.

Elke keer als hij mij orale seks gaf kon ik r wel van genieten, maar bleef in mijn achterhoofd toch dat mijn vagina zou "stinken."



Later ben ik gaan nadenken.

Mijn ex vond het stinken na een paar weken dat ik met hem had.

Wij hadden allebei ons laten nakijken, dus hadden wij ook onveilige seks.

Alle keren is hij in mij klaargekomen.

Ja, ik wastte mijzelf daarna ook goed.

Maar toch denk ik dat door alle keren dat hij in mij is gekomen, de geur toch een tikje veranderde, want tussen die 2 mannen heb ik geen seks meer gehad..

En de laatste man vond het daarna wél lekker ruiken.



Of ligt het aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen, dus sowieso zal geen enkele beffende sekspartner precies hetzelfde zeggen.



Maar ik merk ook dat mijn eigen partner verschillend smaakt. Geen idee waar het van afhangt, maar soms wat zoeter, soms wat zuurder, een enkele keer beetje bitter... Maakt mij weinig uit, ik vind het allemaal prima.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Het schijn te smaken en ruiken als verse sushi.



Misschien houdt hij niet van sushi 😊
Ik vind een vagina wel lekker ruiken.

Natuurlijk ga ik er wel van uit dat ze lekker gewassen is maar van mijn eigen vriendin kan ik het tijdens een spontane vrijpartij ook goed hebben als er nog geen washandje langs is geweest.

Ze verzorgt zich sowieso goed zodat haar vagina altijd wel lekker ruikt. Daarbij komt ook nog dat ze heerlijk squirt en dat geeft een zoete geur.

Als ik erg opgewonden ben maakt het mij ook niet zoveel uit. De geur van seks is super en ik kan niet zeggen dat ik echt slechte ervaringen heb met de geur van een vagina.

Ik denk dat het ook veel tussen de oren zit maar hygiene doet veel.
Alle reacties Link kopieren
In je OP schreef je:



Op een gegeven moment vertelde hij dat hij zijn ex-vriendin ook niet lekker vond ruiken.



Dat is gelijk het antwoord. Het ligt aan hem. Ik vind een kutje wel lekker ruiken (en smaken). En ja, niet iedere vrouw smaakt en ruikt hetzelfde. Er zijn zeker verschillen. Maar volgens mij heeft dat aparte geurtje een aantrekkingskracht op mannen. Net zoals ieder mens een bepaalde geur heeft ruikt een kutje ook.



Je hebt gewoon een vent getroffen die op dit gebied afwijkt van andere mannen. Je hebt het dus gewoon slecht getroffen.



Maar laat je niet onzeker maken. Als jou kutje schoon is en gewoon zo ruikt dan hoef je jezelf nergens voor te schamen. Je hebt gewoon een verkeerde man getroffen.
Alle reacties Link kopieren
Nou...ik heb een theorie....de geur is doorslaggevend..... Voor de gevoelens dan...

Ik heb mannen gehad die aantrekkelijk waren, lief, goed in bed maar de geur matchte niet helemaal... Werd nooit wat



Andere mannen kon ik wel opvreten...qua geur en vooral juist niet 5 min geleden gedoucht aub....met die werd het dus wel wat....





Sorry tp, hoop voor jou dat mn theorie niet klopt.... Zou eea wel op de voet volgen....
--
Alle reacties Link kopieren
Het verschilt! Ik vind de vriendin van de vagina van m'n vriendin heerlijk en geil, maar ik ben bij een keer bijna over mijn nek gegaan van de geur bij een ander dame (ik overdrijf niet, bijna aan het kokhalsen).
-
Ik vind dat we een panel moeten vormen, van connaisseurs, waarbij dan als bij een wijn proeverij een keur aan kutten te ruiken krijgen en onze bevindingen in het geurboek mogen noteren. En dan achteraf de geurnotities met elkaar delen en bespreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:tinnifin schreef op 07 december 2015 @ 21:39:

Nou...ik heb een theorie....de geur is doorslaggevend..... Voor de gevoelens dan...

Ik heb mannen gehad die aantrekkelijk waren, lief, goed in bed maar de geur matchte niet helemaal... Werd nooit wat



Andere mannen kon ik wel opvreten...qua geur en vooral juist niet 5 min geleden gedoucht aub....met die werd het dus wel wat....





Sorry tp, hoop voor jou dat mn theorie niet klopt.... Zou eea wel op de voet volgen....Feromonen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Wat maf, een topic uit 2008, wordt in 2011 weer opgepakt en nu weer in 2015.
Alle reacties Link kopieren
Tja zo gaat dat.

ik neus ook wel eens tussen oude topics. Maar denk dan idd: raar om nog op te reageren. Maar misschien wel leuk om dat onderwerp weer eens de revue te laten paseren
de wereld wacht om ontdekt te worden
2008+3=2011+4=2015+5=2020 komt de volgende update.
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 08 december 2015 @ 21:09:

[...]



Feromonen?



ja, zou kunnen, voor mij is het in ieder geval een doorslaggevend selectiemiddel

en dat ontdek je meestal al bij het zoenen......
--
Had niet eens door dat dit een oud topic is... Nou ja, maakt ook niet uit.



Dé tip, van Filemon Wesselink in Spuiten en slikken, om een kut lekker te laten ruiken: cola erover.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven