Hoe lekker (of niet?) is de geur van 'de' vagina?

18-04-2008 10:08 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, heb zo hier en daar wat meegelezen en trek nu ook maar eens de stoute schoenen aan om een ‘eigen’ topic te openen, over iets wat me nogal bezig houdt, namelijk de geur van een/de/mijn vagina. Lastig hoor, via een forum, ik kan geen geursample meesturen :-p



De geur van je vagina is natuurlijk op een forum niet te omschrijven en persoonlijk ken ik alleen de geur van mijn eigen. Toch maar een poging wagen: ruikt een vagina ‘lekker’? Hebben verschillende vrouwen verschillende geuren? En een vagina ruikt toch niet naar roosjes en anemoontjes? En wordt de geur sterker/anders naarmate de opwinding stijgt en er meer sappen vrij beginnen te komen (vaginaal en voorvocht)? Ik heb dat altijd beschouwd als de opwindende geur van goeie seks



De aanleiding:

Nieuwe vriend, maand geleden leren kennen, helemaal hoteldebotel, voelt goed. Afgelopen weekend vertelde hij me, zomaar plompverloren, vlak voordat we het bed indoken, dat hij mijn vagina niet lekker vindt ruiken en of ik daar vaker klachten over had gehad. Ik reageerde nogal gepikeerd. Ik heb daar nog nooit klachten over gehad. Mijn ex was er dol op. In de afgelopen drie vrijgezelle jaren af en toe een korte ‘relatie’ gehad en heel af en toe een one night stand. Nooit gemerkt dat de ‘lover’ in kwestie het vervelend vond mij te beffen. Integendeel.

En ik ruik niet anders dan ik de afgelopen jaren deed, heb zelf geen veranderingen daarin gemerkt.



Ik heb hem gezegd dat dat gewoon mijn geur is, dat daar niks mis mee is. Dat ik daar nooit klachten over heb gehad. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij zijn ex-vriendin ook niet lekker vond ruiken. Ik heb hem gevraagd wat hij dan verwacht, dat een vagina naar bloemetjes ruikt ofzo? Heb er nog een beetje kattig achteraan gezegd dat puur objectief bezien sperma toch ook niet lekker ruikt.



Het houdt me bezig en ik voel me eigenlijk behoorlijk beledigd, maarja, ik kan hem moeilijk dwingen om mijn geur opeens liefdevol en genietend op te snuiven.



Pffff, voor mijn allereerste eigen topic was dit een lastige zeg. Ik had misschien beter kunnen beginnen met een vraag over onbespoten sla bij het onderwerp Eten ofzo, om er een beetje in te komen ;-)

En nu nog een titel bedenken die de lading dekt...
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit Scheveningen en ben dus wel wat gewend.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje off topic, of gewoon een gevalletje van pech:

In het verleden heb ik 3x een lat / sv gehad die rookte. En bij alle drie proefde ik een hele nare bittere smaak bij het beffen.

Ben nu toch nieuwsgierig, hebben meer mensen deze ervaring?
Alle reacties Link kopieren
tja rokers zijn zowiezo smerig
De vagina: mijn schooljongensfantasie was lekkerder dan de realiteit.
Alle reacties Link kopieren
FritsvanEgters schreef op 23 april 2008 @ 15:52:

De vagina: mijn schooljongensfantasie was lekkerder dan de realiteit.
Beetje dom dan, want je was er immers al een keer door heengegaan, je had dus kunnen weten wat die keiharde realiteit was
meds schreef op 24 april 2008 @ 01:48:

[...]





Beetje dom dan, want je was er immers al een keer door heengegaan, je had dus kunnen weten wat die keiharde realiteit was
Die had ik verdrongen.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere kutlucht :



http://smellmeand.com/index_2.html





Het wordt gewoon gebotteld !!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.




:rofl: 't moet niet gekker worden....zou het ook verkrijgbaar zijn in de mannelijke variant?



En owww...'t spul kost nog ¤ 20,00 ook ;-)
Alle reacties Link kopieren
met de geur en smaak (is toch één ervaring) van een vagina niks mis, hoe natter hoe beter vaak zelfs...

maar of ik nou ook aan zo'n flesje zou willen sabbelen..:-s
Alle reacties Link kopieren
Tis ook niet de bedoeling dat je aan het flesje gaat sabbelen, je gaat ervan aan je hand likken!!
Alle reacties Link kopieren
Oww... maar dan is Nutella een veel goedkoper alternatief ;-)
Alle reacties Link kopieren
Of Duo Genotti...
Alle reacties Link kopieren
Als redelijke ervaringsdeskundige kan ik u mededelen dat er een groot verschil is tussen geur en smaak van de verschillende vagina's.



So far heb ik 2 echt onaangename gevalletjes gehad.... beetje bitter smakend en verdomd, JW34, dat waren zware rooksters nu ik er over nadenk..



Van al mijn sexpartners de 2 zwaarste rooksters..



De andere vagina's waren verschillend, maar geen van allen onaangenaam.



Ik vind het trouwens NIET kunnen om daar een opmerking over te maken.. heb ik nooit naar enige vrouw gedaan, ook niet naar de 2 'vieze vagina's'

Je schiet er niks mee op en ze kunnen er ook niks aan veranderen.

De geur is de geur.. met wassen met zeepachtige zooi maskeer je tijdelijk de geur, maar bij een beetje opwinding komt ie er toch wel doorheen.



Dus boodschap aan vriendje: accepteren en niet over zeuren.

En boodschap aan Treez, volgens mijn vindt je vriendje gewoon de smaak/geur van vagina's in het algemeen niet lekker....

Niets van aantrekken dus...

Lekker nat worden en laat gaan die geur :)
Alle reacties Link kopieren
Maf, heb 's een date gehad met een toen nog redelijk zware rookster maar haar vagina was toch echt met afstand de lekkerste, beetje zoet zelfs. Dus of dat nou alles zegt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
"Dit kan ik u aanbevelen", zeg ik nadat ik eerst even van mezelf geproefd heb ... Weten ze meteen wat er op de kaart staat.
Alle reacties Link kopieren
van jezelf proeven...

Vinger er door en die in je mond steken geeft toch niet zelfde smaak en geursensatie als letterlijk neus en mond er in:)



dus je moet het toch even door een vent laten checken.
Alle reacties Link kopieren
Goede wijn wordt ook altijd voorgeproefd ... en dat is ook niet hetzelfde dan hem drinken.



En dan ... hoe meer hoe liever.
Alle reacties Link kopieren
als ie goed is natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
het zal je maar gezegd worden..... kan me voorstellen dat je dan even raar op je neus kijkt....Je zal mij er in ieder geval niet over horen....ik vind het heerlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
slimlief schreef op 04 mei 2008 @ 11:48:

als ie goed is natuurlijk
Franse wijnen ... ik kan er u een paar aanbevelen.
Alle reacties Link kopieren
Belgenmoppie schreef op 04 mei 2008 @ 11:39:

"Dit kan ik u aanbevelen", zeg ik nadat ik eerst even van mezelf geproefd heb ...
Of is u zo lenig??
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Ondergetekende is zeer lenig maar (gelukkig) nét niet lenig genoeg ... ik zeg gelukkig want anders had ik helemaal geen vent meer nodig, ook al wegens mijn gedreven vingerkunde waardoor ik mezelf meerdere malen mocht trakteren op ultiem genot...
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen lenig maar ook nog eens vingervlug, goh ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Alle reacties Link kopieren
Ik reken mezelf toch ook wel bij de zwaardere rokers met mijn pakje per dag maar heb nog nooit gehoord dat ik niet lekker zou smaken. Integendeel zelfs, alleen maar complimenten over mijn smaak en geur.Dus volgens mij heeft dat roken er niks mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
ok :-) dan was het toeval..



het waren allebei ook zware sherrydrinkers (die 2 die wat minder smaakten), zou dat het dan wezen?

Heb ook wel eens gehoord dat sperma minder lekker is als de man veel gedronken heeft...



en zo niet.. dan pech :-)

Overigens was het niet zo erg dat ik 'mn tanden er niet in durfde zetten'

:-)



En een lekkere zoete smaak werkt verslavend.. dan moet mn sv me weer de hele tijd aan mn haren tussen haar benen vandaan trekken... dus zo hep elk voordeel toch weer ze nadeel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven