Hoe lekker (of niet?) is de geur van 'de' vagina?

18-04-2008 10:08 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, heb zo hier en daar wat meegelezen en trek nu ook maar eens de stoute schoenen aan om een ‘eigen’ topic te openen, over iets wat me nogal bezig houdt, namelijk de geur van een/de/mijn vagina. Lastig hoor, via een forum, ik kan geen geursample meesturen :-p



De geur van je vagina is natuurlijk op een forum niet te omschrijven en persoonlijk ken ik alleen de geur van mijn eigen. Toch maar een poging wagen: ruikt een vagina ‘lekker’? Hebben verschillende vrouwen verschillende geuren? En een vagina ruikt toch niet naar roosjes en anemoontjes? En wordt de geur sterker/anders naarmate de opwinding stijgt en er meer sappen vrij beginnen te komen (vaginaal en voorvocht)? Ik heb dat altijd beschouwd als de opwindende geur van goeie seks



De aanleiding:

Nieuwe vriend, maand geleden leren kennen, helemaal hoteldebotel, voelt goed. Afgelopen weekend vertelde hij me, zomaar plompverloren, vlak voordat we het bed indoken, dat hij mijn vagina niet lekker vindt ruiken en of ik daar vaker klachten over had gehad. Ik reageerde nogal gepikeerd. Ik heb daar nog nooit klachten over gehad. Mijn ex was er dol op. In de afgelopen drie vrijgezelle jaren af en toe een korte ‘relatie’ gehad en heel af en toe een one night stand. Nooit gemerkt dat de ‘lover’ in kwestie het vervelend vond mij te beffen. Integendeel.

En ik ruik niet anders dan ik de afgelopen jaren deed, heb zelf geen veranderingen daarin gemerkt.



Ik heb hem gezegd dat dat gewoon mijn geur is, dat daar niks mis mee is. Dat ik daar nooit klachten over heb gehad. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij zijn ex-vriendin ook niet lekker vond ruiken. Ik heb hem gevraagd wat hij dan verwacht, dat een vagina naar bloemetjes ruikt ofzo? Heb er nog een beetje kattig achteraan gezegd dat puur objectief bezien sperma toch ook niet lekker ruikt.



Het houdt me bezig en ik voel me eigenlijk behoorlijk beledigd, maarja, ik kan hem moeilijk dwingen om mijn geur opeens liefdevol en genietend op te snuiven.



Pffff, voor mijn allereerste eigen topic was dit een lastige zeg. Ik had misschien beter kunnen beginnen met een vraag over onbespoten sla bij het onderwerp Eten ofzo, om er een beetje in te komen ;-)

En nu nog een titel bedenken die de lading dekt...
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik uitzondering, maar ik heb ook wel dames meegemaakt waarbij ik de geur niet lekker vond. Na een aantal opeenvolgende mindere ervaringen heb ik zelfs een tijdje gedacht dat een goede geur en smaak een toevalstreffer was. Inmiddels ben ik daar wel weer van teruggekomen overigens.

Wat mij betreft verschilt het dus van persoon tot persoon. Ik zou dus inderdaad eerder zoiets hebben dat hij de geur niet zo geweldig vindt (jammer voor hem) en daar niet direct een uitleg aan geven dat hij geen orale seks wenst te geven.
Alle reacties Link kopieren
Kan natuurlijjk ook altijd nog een hele rottige (sorry TO, niet zo bedoelde) manier zijn om het uit te willen maken.

Want sorry, maar dat deze relatie nog een lang leven heeft?????

Geloof er niet echt in.
Alle reacties Link kopieren
We kennen elkaar nog maar heel kort. Dus ik weet niet of hij in het algemeen niks heeft met de geur of juist alleen bij mij en zijn laatste ex. En het gesprek aangaan, tja, ik wil er zeker op terugkomen, maar eigenlijk heb ik ook het romantische idee dat seks als je verliefd bent allemaal vanzelf moet gaan. Een gesprek aangaan maakt het weer helemaal zo beladen.



Schuldgevoel is trouwens niet het goede woord. Onzekerheid is een beter woord en dat vind ik eigenlijk erg vervelend. Ik zie mezelf niet als een onzeker tiepje. En toch merk ik dat dit me wel onzeker heeft gemaakt.



Vandaar ook dit topic. Misschien had ik moeten vragen: zijn er meer mannen die 'de' geur van 'de' vagina onaangenaam vinden?



Belgenmoppie: griekse sla, haha, komen we toch weer uit op die onbespoten sla??
Alle reacties Link kopieren
1. Wat een eikel zeg! Als je dat al vindt breng je het tactischer, en hij heeft wel lef zeg na 1 maand.



2. Misschien houdt hij gewoon niet zo van orale seks/ smaak van vagina. Kan me haast niet voorstellen dat de 'jouwe' vies zou smaken, als je gewoon lekker schoon bent op jezelf en niet alleen maar knoflook en uien eet. Dusss... ik zou nog even overwegen of hij de moeite waard is. Persoonlijk zou ik me er niet snel overheen kunnen zetten denk ik als iemand iets negatiefs zegt over mijn poezie!



3. praat met hem... is beter dan je alleen ellendig voelen.. Dan weet je ook wat hij denkt. En kun je hem meteen vertellen dat hij niet zo bot hoeft te doen.



Succes! En nou geeeeen minderwaardigheidsgevoelens kweken he! Vergeet die anderen die van jou lichaamsdeel genoten niet!
Alle reacties Link kopieren
Even een kleine toevoeging toch ter verdediging van mijn vriendje. Hij is italiaan, woont en werkt sinds anderhalf jaar in nederland en beheerst de nederlandse taal nog lang niet perfect, dus hij had het misschien tactischer gebracht in het italiaans, maarja, dat versta ik dan weer niet ;-)



En linza, ik ben zeker niet van plan een minderwaardigheidscomplex op te lopen. Ik ben ervan overtuigd dat er niks mis is met mijn poezie (hihi, leuk), maar ik merk dat het me toch bezig houdt. En tja, dan is een forum toch een handige plek om eens wat meningen te horen over iets wat je toch niet maarzo met iedereen bespreekt. Leuk trouwens dat er zo snel al zoveel gereageerd wordt op mij en mijn poezie ;-)
Alle reacties Link kopieren
Figa non il tuo gusto molto bene ?
Alle reacties Link kopieren
en misschien ruiken italiaanse vrouwen anders ;-)

Naar olijven en basilicum ofzo?
Alle reacties Link kopieren
tja, geen fijne opmerking, taalbarriere of niet (alosf het bovenstaande je niet beledigd had, klinkt alleen wel lekkerder in het italiaans). Ik persoonlijk kan echt niet tegen de geur van sperma, chloor met verrotte asperges.... Ik ben blij dat dat pas op het laatste eruit komt. Een gezonde vagina in opgewonden toestand ruikt, volgens mijn vriendje, een beetje weeig en zoetig. Ikzellf heb nooit mijn neus tussen mijn benen gestoken, ik vraag me af of me dat wel zou lukken. Ik vind het wat minder lekker ruiken als ik in je periode zit. Anyway, ik zou me ook best vervelend voelen na zo'n opmerking. Misschien wat biodermal wasgel proberen speciaal voor de vagina, voordat je tussen de lakens stapt. Als meneer dan nog klachten heeft, stronzo!
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het nou een lul van een vent als hij háár sappen niet lekker vindt ? Ik kan me voorstellen dat hij liever zou hebben dat hij ze wel lekker vond , maakt het allemaal toch net wel effe wat makkelijker en gezelliger .



Ik vind je vriendje in ieder geval erg dapper . Wees ook zo dapper en zoek samen naar een oplossing ; beflapjes, nat washandje ernaast om net ervoor nog een natte lap erover te halen , olie , lactacyddoekjes , pepermuntje , etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Treezie, geen advies of antwoord, maar ik vind dat je erg leuk reageert ondanks het onderwerp. :D
Alle reacties Link kopieren
Waarom ruikt een kutje?

Heel simpel om een lul beroerd te maken.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 18 april 2008 @ 12:31:

Waarom is het nou een lul van een vent als hij háár sappen niet lekker vindt ? Ik kan me voorstellen dat hij liever zou hebben dat hij ze wel lekker vond , maakt het allemaal toch net wel effe wat makkelijker en gezelliger .



Ik vind je vriendje in ieder geval erg dapper . Wees ook zo dapper en zoek samen naar een oplossing ; beflapjes, nat washandje ernaast om net ervoor nog een natte lap erover te halen , olie , lactacyddoekjes , pepermuntje , etc.




tja, ik weet het niet hoor, ik ga het er zeker over hebben met hem, maar nogmaals, mijn idee van verliefd zijn en seks is (was?) toch altijd dat dat dan maar vanzelf gaat. En om nou in zo'n prille 'relatie' te gaan praten over 'ons seksleven' en hoe dat beter/anders kan, hmmm, tsjaaa, ik wéét het niet.



En om nou koste wat het kost gebeft te worden met een hele berg hulpmiddelen binnen handbereik, tja, ik wéét het niet, maar bedankt voor de tips! Ehmmm, waar laat ik dan dat pepermuntje? ;-)
Alle reacties Link kopieren
blumpke schreef op 18 april 2008 @ 12:34:

Treezie, geen advies of antwoord, maar ik vind dat je erg leuk reageert ondanks het onderwerp. :D
Dankjewel! Ik doe mijn best ;-)
Het zou kunnen zijn, dat je veel bepaalde voedingsstoffen eet/drinkt waardoor je zweet, vocht etc. anders smaakt, ruikt. Het schijnt zo te zijn dat daarom bep. culturen elkaar niet "lekker" vinden. Geur doet veel.

Wij, als kaaskoppen schijnen erg naar zuivel te ruiken dat schijnen sommige culturen dus echt heel vies te vinden, net zoals wij sommige culturen weer niet welriekend vinden.

Dus Treezie, ga even bij je zelf na of je misschien veel melk/kaas gebruikt, meer dan je vriend. Over het alg. zijn mensen uit Middel. zee gebied niet van die zuivelliefhebbers.
Alle reacties Link kopieren
zeurniet schreef op 18 april 2008 @ 12:42:

Waarom ruikt een kutje?

Heel simpel om een lul beroerd te maken.
En dat is niet alles, juist gelezen (dus het komt zeker niet van mij) : De gemiddelde lengte van een penis is 15 cm; de gemiddelde diepte van een kut is 20 cm.Dit wil zeggen dat er in Nederland 3000 km kut teveel is!
Alle reacties Link kopieren
Fijn trouwens Treezie dat je de humor meevolgt, 't is gewoon soms te sterk...



* Herpakt zich in haar Belgische nuchterheid *



"Probeer" toch maar met je vriend te praten want als jij je elke keer opnieuw gaat afvragen of hij je wel lekker smaken vindt, ga je gefrustreerd geraken en dat willen we niet ...
Alle reacties Link kopieren
toch nóg maar even een toevoeging en verduidelijking: als het maar even kan douche ik voordat we seks hebben (en ja, ik douche me dagelijks, maar voor de seks een keertje extra vind ik niet vervelend). En anders heb ik altijd wel iets achter de hand (lactacyddoekje) om fris aan seks te beginnen omdat ik mezelf daar ook prettig bij voel en het ook prettig vind als mijn bedpartner schoon en fris is. Maarrrrrr, gaandeweg komen er bij beiden toch sappen vrij die bij beiden niet naar rozen ruiken. Toch? En ik noem dat de 'geur van seks'. Die volgens mij niet aangenaam ruikt als die geur opeens voorbij zweeft als je bijvoorbeeld net aan een ontbijtje zit met een duf hoofd, maar die voor mij wel opwindend is in the heat of the moment.



Met andere woorden, je kan toch niet voorkomen dat er gaandeweg vocht en de daarbij behorende geur vrijkomt? Bij beiden? Of zie ik dat verkeerd? En het is toch ook niet wat om bij elk opkomend druppeltje vocht het lactacyddoekje weer tevoorschijn te halen?

Ehmm, ik geloof dat ik nu ook wel een beetje begin door te draven in mijn postings. Gelukkig heb ik nu geen tijd meer, moet mijn computer afsluiten, maar ik kom zeker terug!
Alle reacties Link kopieren
muzze schreef op 18 april 2008 @ 12:53:

Het zou kunnen zijn, dat je veel bepaalde voedingsstoffen eet/drinkt waardoor je zweet, vocht etc. anders smaakt, ruikt. Het schijnt zo te zijn dat daarom bep. culturen elkaar niet "lekker" vinden. Geur doet veel.

Wij, als kaaskoppen schijnen erg naar zuivel te ruiken dat schijnen sommige culturen dus echt heel vies te vinden, net zoals wij sommige culturen weer niet welriekend vinden.

Dus Treezie, ga even bij je zelf na of je misschien veel melk/kaas gebruikt, meer dan je vriend. Over het alg. zijn mensen uit Middel. zee gebied niet van die zuivelliefhebbers.




Ja, ik kan het toch niet laten, hierna ga ik echt even iets anders doen hoor!

Maar dit is wel heel herkenbaar eigenlijk! Ik ben een echte hollandsche kaaskop, en dus gek op boterhammetjes met kaas, groot glas melk erbij, blokjes kaas bij een goed glas wijn (ojeeee en het liefst van die hele ouwe stinkkaas). Hij eet bijna geen kaas en drinkt al helemaal geen zuivelproducten.



Dussss, óf ik schrap de kaas uit mijn menu óf ik ga hem leren kaas eten?



Nu ben ik echt weg.



Leuk al die reacties en tot kijk!
Alle reacties Link kopieren
de geur van de vagina verschilt per dag dat ligt eraan wat je hebt gegeten (knoflook ruik je, net als uien of zoute haring)

maar het ligt ook aan je hormoonbalans, tegen de eisprong aan ruik je zoeter dan vlak voor de menstruatie.

Verder verpesten veel vrouwen hun natuurlijke odeur door lactacyd prut en vaginale douches, daardoor kan je minder fris ruiken omdat je de natuurlijke zuurgraad en het zelfreinigingende principe van de vagina aantast.

Inlegkruisjes kunnen ook de geur verpesten. net als synthetisch ondergoed en strakke broeken.

Ik vind sperma trouwens volstrekt geurloos dus daar geen klachten over.
Alle reacties Link kopieren
hm ik lees daar de beruchte lactacyd alweer. Stop daar maar eens mee, en mijn ervaring leert me dat de lactacyd dames ook bijna allemaal dagelijks inlegkruisjes gebruiken. Door de broei en aangetaste weerstand krijgen zo bacterieen en schimmels meer kans

en dat ruik je...
Alle reacties Link kopieren
,
Alle reacties Link kopieren
Aha hij is Italiaans..... zou gewoon wat vaker knoflook, basilicum enzo eten...... dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat je anders ruikt (en dus in zijn ogen minder lekker)



En ach als je verliefd op iemand bent, dan zou het niet uit moeten maken. Je zegt zelf dat je je goed wast, dus schoner kan niet.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
hallo dat wassen is juist het probleem
Alle reacties Link kopieren
[quote]Treezie schreef op 18 april 2008 @ 13:06:

[i]. Maarrrrrr, gaandeweg komen er bij beiden toch sappen vrij die bij beiden niet naar rozen ruiken. Toch? En ik noem dat de 'geur van seks'. [/i][/i]





_____________________________________________________





Origin of funk

Look up funk in Wiktionary, the free dictionary.



The word "funk", once defined in dictionaries as body odor or the smell of sexual intercourse, commonly was regarded as coarse or indecent. African-American musicians originally applied "funk" to music with a slow, mellow groove, then later with a hard-driving, insistent rhythm because of the word's association with sexual intercourse. This early form of the music set the pattern for later musicians.[1]



The music was slow, sexy, loose, riff-oriented and danceable. Funky typically described these qualities



------------------------------------------------------------------



Is daar ook een Nederlands woord voor?
Alle reacties Link kopieren
[quote]extrahalo schreef op 18 april 2008 @ 13:18:

ik zou ook niet blij worden van zo'n opmerking.



Maar je kunt de geur en smaak van je vagina ietwat beinvloeden door, net zoals mannen hun sperma zoeter kunnen maken, veel zoet fruit te eten en knoflook en uien te minderen. Maar pas je vooral niet teveel aan!![/quote]





Waarom niet? Het is toch een kleine moeite?



*trekt weer een blikje ananas open*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven