Hoe lekker (of niet?) is de geur van 'de' vagina?

18-04-2008 10:08 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, heb zo hier en daar wat meegelezen en trek nu ook maar eens de stoute schoenen aan om een ‘eigen’ topic te openen, over iets wat me nogal bezig houdt, namelijk de geur van een/de/mijn vagina. Lastig hoor, via een forum, ik kan geen geursample meesturen :-p



De geur van je vagina is natuurlijk op een forum niet te omschrijven en persoonlijk ken ik alleen de geur van mijn eigen. Toch maar een poging wagen: ruikt een vagina ‘lekker’? Hebben verschillende vrouwen verschillende geuren? En een vagina ruikt toch niet naar roosjes en anemoontjes? En wordt de geur sterker/anders naarmate de opwinding stijgt en er meer sappen vrij beginnen te komen (vaginaal en voorvocht)? Ik heb dat altijd beschouwd als de opwindende geur van goeie seks



De aanleiding:

Nieuwe vriend, maand geleden leren kennen, helemaal hoteldebotel, voelt goed. Afgelopen weekend vertelde hij me, zomaar plompverloren, vlak voordat we het bed indoken, dat hij mijn vagina niet lekker vindt ruiken en of ik daar vaker klachten over had gehad. Ik reageerde nogal gepikeerd. Ik heb daar nog nooit klachten over gehad. Mijn ex was er dol op. In de afgelopen drie vrijgezelle jaren af en toe een korte ‘relatie’ gehad en heel af en toe een one night stand. Nooit gemerkt dat de ‘lover’ in kwestie het vervelend vond mij te beffen. Integendeel.

En ik ruik niet anders dan ik de afgelopen jaren deed, heb zelf geen veranderingen daarin gemerkt.



Ik heb hem gezegd dat dat gewoon mijn geur is, dat daar niks mis mee is. Dat ik daar nooit klachten over heb gehad. Op een gegeven moment vertelde hij dat hij zijn ex-vriendin ook niet lekker vond ruiken. Ik heb hem gevraagd wat hij dan verwacht, dat een vagina naar bloemetjes ruikt ofzo? Heb er nog een beetje kattig achteraan gezegd dat puur objectief bezien sperma toch ook niet lekker ruikt.



Het houdt me bezig en ik voel me eigenlijk behoorlijk beledigd, maarja, ik kan hem moeilijk dwingen om mijn geur opeens liefdevol en genietend op te snuiven.



Pffff, voor mijn allereerste eigen topic was dit een lastige zeg. Ik had misschien beter kunnen beginnen met een vraag over onbespoten sla bij het onderwerp Eten ofzo, om er een beetje in te komen ;-)

En nu nog een titel bedenken die de lading dekt...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op de vagina van mijn vriendin. Deze ruikt en smaakt doorgaans heerlijk. Eens in de zoveel weken zijn er een paar dagen dat de geur anders is. Het is niet onhoudbaar, maar het is geen erg lekkere geur. Komt misschien omdat ze een spiraaltje heeft, geen idee. Kan het zijn dat de geur van jouw vagina ook eens in de zoveel tijd anders is?



Volgens mij kun je niet zoveel doen aan de geur van je geslachtsdeel, mits je dagelijks (zonder zeep) wast. Hij heeft het dus te accepteren :-) Zijn penis zal ook lang niet altijd naar lavendel ruiken...
Ik ben man
Alle reacties Link kopieren
De geur verandert in de loop van je cyclus. Als het goed is ruik je het lekkerst rond en na je eisprong als je het vruchtbaarste bent.
Altijd goed wassen met alleen water. Ook geen intiemwash!
Als je lief je niet lekker vind ruiken is het je lief niet. Volgens mij hoort hij zich biologisch juist tot je meisjesgeur aangetrokken voelen.
Ik heb veel vriendinnen gehad en je merkt echt de vrouwen die schoon zijn op zichzelf en die dat niet zijn. Sommigen hebben ook gewoon een sterkere geur.
Alle reacties Link kopieren
...de aanblik...de geur...de smaak van het geslachtsdeel van je partner is een deel van het geheel...als t goed zit windt het je op...en afwijkende indrukken halen de focus op het intieme niet weg hoor...
Bimzarellio...what else
Wat je eet kan ook van invloed zijn. Roken is ook een factor.

Ik word over algemeen wel geil van de smaak en de geur. Ik ben maar zelden een onwelriekend doosje tegengekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven