Hoe vaak klaarkomen normaal?
maandag 23 december 2013 om 20:02
Hoi,
Ik date sinds kort weer na een lange relatie gehad te hebben. In mijn vorige relatie kwam ik ongeveer 1x klaar of helemaal niet tijdens de seks. Nu heb ik een date waarbij ik zaterdagavond en ochtend weer seks mee heb gehad en makkelijk 4 keer ofzo klaarkom. De seks is echt geweldig, terwijl hij minder groot is dan mijn ex.
Nu vraag ik mij af hoe vaak andere vrouwen dan klaarkomen tijdens de seks? Dit is voor mij ineens een hele openbaring dat seks dus ook gewoon zo kan zijn en wordt nu ook gewoon geil van een man terwijl dit eerder nooit zo als nu was.
Ik date sinds kort weer na een lange relatie gehad te hebben. In mijn vorige relatie kwam ik ongeveer 1x klaar of helemaal niet tijdens de seks. Nu heb ik een date waarbij ik zaterdagavond en ochtend weer seks mee heb gehad en makkelijk 4 keer ofzo klaarkom. De seks is echt geweldig, terwijl hij minder groot is dan mijn ex.
Nu vraag ik mij af hoe vaak andere vrouwen dan klaarkomen tijdens de seks? Dit is voor mij ineens een hele openbaring dat seks dus ook gewoon zo kan zijn en wordt nu ook gewoon geil van een man terwijl dit eerder nooit zo als nu was.
maandag 23 december 2013 om 20:13
Bedoel je met 'de seks' neuken? Dan hangt het maar net van de man af inderdaad. De ene man 'past' beter dan de andere, en dat heeft niet zo veel met afmetingen te maken. En de manier waarop hij beweegt is ook een belangrijke factor. Oh ja, en laat ik de Klik niet vergeten .
Verders eensch met pokkewijf, en veel plezier!
Verders eensch met pokkewijf, en veel plezier!
maandag 23 december 2013 om 20:37
maandag 23 december 2013 om 20:43
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2013 @ 20:35:
Naja, beffen en vingeren en zo vind ik toch ook wel vallen onder de afdeling seks . En daar is trouwens ook niet iedere man even getalenteerd in.Die beffen heb ik nog niet ontmoet of zover ben ik nog niet met deze date Maar heb zelf ook angst om te pijpen dus mag niet klagen eigenlijk.
Naja, beffen en vingeren en zo vind ik toch ook wel vallen onder de afdeling seks . En daar is trouwens ook niet iedere man even getalenteerd in.Die beffen heb ik nog niet ontmoet of zover ben ik nog niet met deze date Maar heb zelf ook angst om te pijpen dus mag niet klagen eigenlijk.
maandag 23 december 2013 om 21:14
Fijn dat je dat dit nu ook een keer meemaakt. Ik kan me voorstellen dat je verbaasd was als je het totaal anders gewend bent.
Bij mij is 1 of 2 x normaal. Rond de menstruatie eerder 1 x dan 2 x, want dan staan mijn hormonen er niet zo naar. En 3x komt ook vaak voor, maar niet rond de menstruatie, zo vaak lukt alleen in de andere weken. Bij uitzondering 4 x, maar dat gebeurt hoogstens twee keer per jaar.
Bij mij is 1 of 2 x normaal. Rond de menstruatie eerder 1 x dan 2 x, want dan staan mijn hormonen er niet zo naar. En 3x komt ook vaak voor, maar niet rond de menstruatie, zo vaak lukt alleen in de andere weken. Bij uitzondering 4 x, maar dat gebeurt hoogstens twee keer per jaar.
dinsdag 24 december 2013 om 01:18
dinsdag 24 december 2013 om 10:01
Voor de penetratie kom ik meestal al een paar keer (met vingers, tong of vibo) en dan als hij in me zit meestal nog een of twee keer. Die orgasmes zijn wel het sterkst: ik kan klaarkomen door penetratie (met soms een beetje hulp door mijn clitoris te stimuleren) en het is het meest opwindend als ik de penis van mijn vriend in me voel - ik kom dan harder klaar dan alleen door clitorale stimulatie.