Hoe vaak klaarkomen normaal?

23-12-2013 20:02 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik date sinds kort weer na een lange relatie gehad te hebben. In mijn vorige relatie kwam ik ongeveer 1x klaar of helemaal niet tijdens de seks. Nu heb ik een date waarbij ik zaterdagavond en ochtend weer seks mee heb gehad en makkelijk 4 keer ofzo klaarkom. De seks is echt geweldig, terwijl hij minder groot is dan mijn ex.

Nu vraag ik mij af hoe vaak andere vrouwen dan klaarkomen tijdens de seks? Dit is voor mij ineens een hele openbaring dat seks dus ook gewoon zo kan zijn en wordt nu ook gewoon geil van een man terwijl dit eerder nooit zo als nu was.
Vroeger had je een winkel (ben even vergeten welke), die had als slogan: "Vraag niet hoe het kan maar profiteer er van."
Alles tussen de 0 en 10 keer is normaal wat mij betreft
Vier keer maar? Wat een prutser!!
One life, live it!
Bedoel je met 'de seks' neuken? Dan hangt het maar net van de man af inderdaad. De ene man 'past' beter dan de andere, en dat heeft niet zo veel met afmetingen te maken. En de manier waarop hij beweegt is ook een belangrijke factor. Oh ja, en laat ik de Klik niet vergeten .

Verders eensch met pokkewijf, en veel plezier!
Heeft seks meerdere definities dan? Ik bedoel neuken ja haha.
Naja, beffen en vingeren en zo vind ik toch ook wel vallen onder de afdeling seks . En daar is trouwens ook niet iedere man even getalenteerd in.
quote:chica_1982 schreef op 23 december 2013 @ 20:11:

Vier keer maar? Wat een prutser!! Haha, nou vergeleken met een ex die altijd na 3 minuten moe is of al klaargekomen is en dan ineens een man die net begint hehe en me gek maakt... Dan is dit een hele openbaring
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2013 @ 20:35:

Naja, beffen en vingeren en zo vind ik toch ook wel vallen onder de afdeling seks . En daar is trouwens ook niet iedere man even getalenteerd in.Die beffen heb ik nog niet ontmoet of zover ben ik nog niet met deze date Maar heb zelf ook angst om te pijpen dus mag niet klagen eigenlijk.
loodgieter zal je niet worden dan
Hangt helemaal van de partner af.

Ik geloof wel in chemie trouwens.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat ontzettend oninteressant
Fijn dat je dat dit nu ook een keer meemaakt. Ik kan me voorstellen dat je verbaasd was als je het totaal anders gewend bent.

Bij mij is 1 of 2 x normaal. Rond de menstruatie eerder 1 x dan 2 x, want dan staan mijn hormonen er niet zo naar. En 3x komt ook vaak voor, maar niet rond de menstruatie, zo vaak lukt alleen in de andere weken. Bij uitzondering 4 x, maar dat gebeurt hoogstens twee keer per jaar.
Bij degene waarbij dit gebeurde ben ik meteen gebleven! 😃
Totaal off topic, maar lady voldemort, ik vind je avatar echt geweldig
If we don't get lost, we'll never find a new route
Tsja ik weet niet wat normaal is maar ik kom toch wel tussen de 10-20 keer bij een lekkere vrijpartij met m'n vriend...

Ik denk dat het niet aan de afmeting ligt, maar meer wat de man (en jij ook) ermee doet!
Ligt het aan mij of is 10-20 keer klaarkomen nogal ongeloofwaardig?
quote:mademoisellef schreef op 24 december 2013 @ 01:08:

Ligt het aan mij of is 10-20 keer klaarkomen nogal ongeloofwaardig?Dat is echt niet ongeloofwaardig, een man met een beetje uithoudingsvermogen, een vrouw die makkelijk komt, en voila!
Wat maakt dat uit? Geniet van elkaar en tel je geld i.p.v je orgasmes. Lekker belangrijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of is er een ook orgasme kampioenschap te winnen? Dan zou ik vooral door trainen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
1 keer ben ik zo'n 30 keer klaargekomen, echt iedere minuut gewoon.

Was een combinatie van alcohol, wiet, man met de juiste penis en het juiste ritme.

Soms kom ik helemaal niet klaar en soms een keer of 3.

Ligt aan de man/penis/stijl.
Voor de penetratie kom ik meestal al een paar keer (met vingers, tong of vibo) en dan als hij in me zit meestal nog een of twee keer. Die orgasmes zijn wel het sterkst: ik kan klaarkomen door penetratie (met soms een beetje hulp door mijn clitoris te stimuleren) en het is het meest opwindend als ik de penis van mijn vriend in me voel - ik kom dan harder klaar dan alleen door clitorale stimulatie.
Ik ben jaloers want ik kom niet klaar door penetratie en ook niet door beffen. Het lukt me alleen zelf om mezelf te laten komen
Ik kom juist harder klaar door clitorale orgasmes, maar die gebeuren alleen als ik een relatie heb, en dan pas na een paar maanden. Daarvoor moet ik mij blijkbaar geheel op mijn gemak voelen.
quote:mademoisellef schreef op 24 december 2013 @ 10:05:

Ik ben jaloers want ik kom niet klaar door penetratie en ook niet door beffen. Het lukt me alleen zelf om mezelf te laten komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven