Is dit erg fout???

06-03-2021 18:02 56 berichten
Eyy,
Ik heb een vriend en hij is erg kinky
Dat is leuk we proberen van alles
Via reddit heeft hij stiekem een vrouw gevonden en op Telegram toegevoegd
Deze vrouw zegt op film sex te hebben met haar zoon van 25
Mij vriend zeg dat ik er niks moet achter zoeken
Hij kijkt heel veel van dit soort filmpjes zegt hij

Is dat een kink?
Normaal?
Ik ben kapot geschrokkenn!!!!
Vieffoor schreef:
06-03-2021 21:28

Ma psies

Jouw obsessie met jouw moeder is echt wel bijzonder.
Lees mee hoor
Reddit is geen probleem is gwn een forum zoals deze
Vlivlovla thnxxx hij voegde haar toe omdat zij op een subreddit zei dat ze filmpjes had van haar en haar zoon = grens geweest
Suusje ook thnxxx hij voegt en kijkt en pakt maar wat hij wil als het maar niet schadelijk is of buiten de lijntjes
Ma het was een scam die vrouw
Shifty ha ha ha wat lollig tuurlijk is me ma belangrijk zij kan dit echt oplossen voor ons

We zijn er uit ma thnx voor advies
Hij heeft voorlopig huisarrest slaapt zonder deken op de grond en gaat me maar op handen dragen en gruwelijk aanbidden :whip:
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
09-03-2021 12:45
Lees mee hoor
Reddit is geen probleem is gwn een forum zoals deze
Vlivlovla thnxxx hij voegde haar toe omdat zij op een subreddit zei dat ze filmpjes had van haar en haar zoon = grens geweest
Suusje ook thnxxx hij voegt en kijkt en pakt maar wat hij wil als het maar niet schadelijk is of buiten de lijntjes
Ma het was een scam die vrouw
Shifty ha ha ha wat lollig tuurlijk is me ma belangrijk zij kan dit echt oplossen voor ons

We zijn er uit ma thnx voor advies
Hij heeft voorlopig huisarrest slaapt zonder deken op de grond en gaat me maar op handen dragen en gruwelijk aanbidden :whip:
Duizenden van die filmpjes op de welbekende sites te vinden maar hij wil ze via privéberichten. 'T was mijn type man niet geweest.....
Jah psies, dat zoeken en hopen op echtheid zo onaantrekkelijk als er een hele wereld is
Baal der van
Ma zal zorgen dat het niet meer gebeurt
Privacy op tel is hier een privilege, die is afgepakt
Hij leert wel
Alle reacties Link kopieren
Dump die gast. Er zit een steekje bij hem los als ie op dit soort incest filmpjes kickt. Als ie hier op kickt dan kickt ie ook op andere ranzigheden waar jij nog achter moet komen.
Alle reacties Link kopieren
Vieffoor schreef:
09-03-2021 13:09
Jah psies, dat zoeken en hopen op echtheid zo onaantrekkelijk als er een hele wereld is
Baal der van
Ma zal zorgen dat het niet meer gebeurt
Privacy op tel is hier een privilege, die is afgepakt
Hij leert wel
Ben je twaalf? Je kunt normaal Nederlands typen hier. Het is geen snapchat of zoiets.....
Bijzonder hoe jullie met elkaar omgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven