Kale mannen zijn potent.
maandag 31 oktober 2011 om 12:38
maandag 31 oktober 2011 om 13:35
maandag 31 oktober 2011 om 14:28
maandag 31 oktober 2011 om 15:50
quote:amand1969 schreef op 31 oktober 2011 @ 15:34:
[...]
Ik stel me hiervoor geheel belangeloos ter beschikking van de wetenschap.
Geef eens wat meer informatie dan.
Rook je? Heb je mannen in de familie die kaal zijn? Heb je een volle bos haar op je hoofd? Ben je geil?
Indien u de eerste 2 vragen met ja heeft beantwoord en de laatste 2 met nee, komt u helaas niet in aanmerking voor dit wetenschappelijk onderzoek...
[...]
Ik stel me hiervoor geheel belangeloos ter beschikking van de wetenschap.
Geef eens wat meer informatie dan.
Rook je? Heb je mannen in de familie die kaal zijn? Heb je een volle bos haar op je hoofd? Ben je geil?
Indien u de eerste 2 vragen met ja heeft beantwoord en de laatste 2 met nee, komt u helaas niet in aanmerking voor dit wetenschappelijk onderzoek...
maandag 31 oktober 2011 om 21:03
quote:Substanza_ schreef op 31 oktober 2011 @ 09:27:
Er zou een verband zijn tussen kaalheid en veel testosteron bij de man. Zou het waar zijn?
Bijwerking van een aantal soorten anabole steroiden is idd kaalheid.
Haarverlies kan ook (andere) genetische oorzaken hebben, naast een relatief hoog testosterongehalte?
Er zou een verband zijn tussen kaalheid en veel testosteron bij de man. Zou het waar zijn?
Bijwerking van een aantal soorten anabole steroiden is idd kaalheid.
Haarverlies kan ook (andere) genetische oorzaken hebben, naast een relatief hoog testosterongehalte?
maandag 31 oktober 2011 om 21:30
quote:Substanza_ schreef op 31 oktober 2011 @ 09:27:
Dit heb ik ooit ergens gelezen.
Sinds een tijdje heb ik een kaal vriendje, en ja hoor!
BINGO in bed! Zijn er meer mensen die dit ervaren?
De reden voor deze typische haaruitval is genetisch,
namelijk gevoeligheid voor dihydrotestosteron (DHT) en
5-alpha-reductase. Het enzyme 5-alpha-reductase zet het
mannelijk hormoon testosteron om in DHT. Dit is meteen de
reden waarom mannen zo'n typisch haaruitvalpatroon
vertonen: vrouwen hebben veel minder testosteron in het
lichaam dan mannen.
bron: http://mannen-gezondheid.com/nieuwsbrie ... itval.html
In de eerste aflevering van het programma "Dit is mijn lijf" werd dit ook uitgelegd. Een jongeman had last van haaruitval en de dokter zei toen dat het inderdaad met testosteron te maken heeft. Een overmaat aan testosteron waardoor er dus ook een overmaat DHT is. DHT is verantwoordelijk voor haargroei en als er hier teveel van is leidt het tot haaruitval. Zo ging het gesprek ongeveer, maar pin me niet vast op de woorden. Via RTLgemist is dit vast terug te vinden.
Verder heb ik die ervaring niet, want ik heb geen kale exen gehad.
Grappig dat de kale(nde) mannen hier gelijk dit voor waar willen onderstrepen.
Het zou best waar kunnen zijn, maar of het een significant verschil is, is weer een ander verhaal. Bovendien hangt (im)potentie ook van (veel) andere factoren af. Oftewel het hebben van haar (of juist niet) zegt niet in mijn ogen niet zoveel over potentie.
Hoe zat het ook alweer met agressie? Dat komt toch ook vaker voor bij kalende mannen met een hoog testosteron gehalte.
Dit heb ik ooit ergens gelezen.
Sinds een tijdje heb ik een kaal vriendje, en ja hoor!
BINGO in bed! Zijn er meer mensen die dit ervaren?
De reden voor deze typische haaruitval is genetisch,
namelijk gevoeligheid voor dihydrotestosteron (DHT) en
5-alpha-reductase. Het enzyme 5-alpha-reductase zet het
mannelijk hormoon testosteron om in DHT. Dit is meteen de
reden waarom mannen zo'n typisch haaruitvalpatroon
vertonen: vrouwen hebben veel minder testosteron in het
lichaam dan mannen.
bron: http://mannen-gezondheid.com/nieuwsbrie ... itval.html
In de eerste aflevering van het programma "Dit is mijn lijf" werd dit ook uitgelegd. Een jongeman had last van haaruitval en de dokter zei toen dat het inderdaad met testosteron te maken heeft. Een overmaat aan testosteron waardoor er dus ook een overmaat DHT is. DHT is verantwoordelijk voor haargroei en als er hier teveel van is leidt het tot haaruitval. Zo ging het gesprek ongeveer, maar pin me niet vast op de woorden. Via RTLgemist is dit vast terug te vinden.
Verder heb ik die ervaring niet, want ik heb geen kale exen gehad.
Grappig dat de kale(nde) mannen hier gelijk dit voor waar willen onderstrepen.
Het zou best waar kunnen zijn, maar of het een significant verschil is, is weer een ander verhaal. Bovendien hangt (im)potentie ook van (veel) andere factoren af. Oftewel het hebben van haar (of juist niet) zegt niet in mijn ogen niet zoveel over potentie.
Hoe zat het ook alweer met agressie? Dat komt toch ook vaker voor bij kalende mannen met een hoog testosteron gehalte.