Kale mannen zijn potent.

31-10-2011 09:27 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik ooit ergens gelezen.

Er zou een verband zijn tussen kaalheid en veel testosteron bij de man. Zou het waar zijn?

Sinds een tijdje heb ik een kaal vriendje, en ja hoor!

BINGO in bed! Zijn er meer mensen die dit ervaren?
quote:stewardess schreef op 31 oktober 2011 @ 18:56:

Kale mannen zien er gemiddeld ook 15 jaar ouder uit. Daarnaast vind ik dat je een mooie schedel moet hebben, wil kaal je staan. Weinig mannen kunnen dit dus hebben.Er is een subtiel verschil hoor: een kalende man ziet er ouder uit, een kale man juist jonger. Vandaar dat ik mezelf heel lang kaalgeschoren heb. Ook op m'n hoofd ja.
Nou ik vind een kale man van, pak hem beet, 28, er toch zeker veel en veel ouder uit zien.
quote:stewardess schreef op 31 oktober 2011 @ 23:30:

Nou ik vind een kale man van, pak hem beet, 28, er toch zeker veel en veel ouder uit zien.Er is een kantelpunt; ik begon er mee toen ik 40 werd en ik kreeg alleen maar positieve reakties.
mn kale sv is het bewijs
Armand, nu ik daarover nadenk heb je wel gelijk. Veertig is een kantelpunt.ijn ervaring is dat kale mannen onder de veertig er vaak veel ouder uit zien.
Ik ben 36, maar als ik mn hoofd niet kaal scheer ga ik uiteindelijk op professor Zonnebloem van Kuifje lijken.

Die ziet er ook niet jong uit.
Dat klinkt ook niet echt geil, Kater
Jij snapt het Stew.
Zo'n randje haar: :puke:

Gedsie substansa, doe mijn maar gladgeschoren!

Of een mooie volle bos haar.
Zoals autumnrainbow zegt:quote:autumnrainbow schreef op 31 oktober 2011 @ 21:30:

De reden voor deze typische haaruitval is genetisch,

namelijk gevoeligheid voor dihydrotestosteron (DHT) en

5-alpha-reductase.

Dat sommige mannen een genetisch bepaalde gevoeligheid voor bepaalde hormomen (zoals testosteron) hebben, en daardoor kaal worden, zegt dus niet dat mannen zonder terugtrekkende haarlijn per definitie een lager testosteronpeil hebben.

Het zegt alleen iets over die genetisch bepaalde gevoeligheid, en verder niets. Zijn we weer terug bij af!

(stijkt door weeldrige haardos) ;)
Hmmm, ex had veel haar, maar was wel een beetje nerdie, maar zeer fijn en mijn huidige vriend is kaal en doet zeker niet onder voor degene met haar.

Ik zou nog een kale uit kunnen proberen en als ik dan een voorkeur uit mag spreken dan ga ik voor deze :

Ik vind die kale Milow dus wel geil. Kan alleen niet uitsluiten dat het pavlov effect is
1 keer was wel genoeg..
uik heb graag haar op zijn hoofd maar verder nergens. Plaatselijk kaal vind ik wel fijn maar niet op zijnj hoofd!!
Pep Guardiola vind ik dan wel lekker. Ik zou best wel willen onderzoeken hoe potent hij is.
Dat dus.
En toch hè, ook bovenstaande meneer scheert de kop kaal, daar krijg je toch geen hoger libido van/word je toch niet potenter van? Het zal toch pas werken (als het al zo is) als moeder natuur de haartjes eruit laat donderen en niet weder laat keren?
Mwah, die inhammen zijn van nature al behoorlijk groot hoor..
Dus bij elk iets groter wordend inhammetje krijg je steeds een beetje meer beest in bed?

Hoe moet ik dat zien??
Haha!

Geen idee...
Weet ik veel. Ik ken alleen maar mannen die gedeeltelijk kaal zijn (en de rest scheren, ook geil om te zien). Works for me!
Nou zeg, je hoeft niet zo te katten!!

It works for me too maar ik wil gewoon weten hoe het zit. Ik wil ut ik wil ut ik wil ut ik wil ut ik wil ut!!!!
Kat ik? Even naar beneden scrollen, staat best goede uitleg. Geloof niet dat er zo'n 1 op 1 relatie is hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven