Kamer gezocht

13-09-2017 14:26 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen?
Mijn back-up verkering en ik zijn op zoek naar een kamer waar we af en toe kunnen afspreken. We zijn allebei getrouwd dus thuis is geen optie. Dat is wel gebeurd maar is te link dus dat willen we niet meer en Van der Valk begint ook aardig in de papieren te lopen ;-) Weet iemand waar je voor niet al teveel geld een (simpele) kamer kan huren in de omgeving Ede/Wageningen - Arnhem/Nijmegen? Airbnb of een b&b zijn allemaal voor een nacht maar het gaat ons om een paar uur in de ochtend of middag.
Alle reacties Link kopieren
kost vast ook geld, maar TO kan met backuppert samen naar parenclub? (of is dat duurder dan hotel???)
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook cash betalen bij van der valk. Neem aan dat ze niet zo suf zijn om met cc te betalen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-09-2017 12:35
is TO een man??
Oeps je hebt gelijk LilaLinda het kan net zo goed een vrouw zijn die hier om goedkope ruimte vraagt. :)
lilalinda schreef:
14-09-2017 12:42
kost vast ook geld, maar TO kan met backuppert samen naar parenclub? (of is dat duurder dan hotel???)
Volgens mij moest het overdag.
Smiddags of zo.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
14-09-2017 11:42
Vind het allemaal uitermate veroordelend en denigrerend, zoals er gereageerd wordt, maar ja, iedere keer als het onderwerp "vreemdgaan" ter sprake komt blijkt Viva-forum gevuld met nonnen, inwoonsters van Staphorst en bewust-vrijgezelle-vlierefluiters-met-een-SOA.

Hm wat een kort door de bocht reactie


Over vreemd gaan;

Ik ging in het verleden vaak vreemd.
Gewoon, omdat het kon. Het was geil,
ik kreeg de aandacht waarvan ik vond dat ik die verdiende.
het was spannend
en ik zat in een relatie met iemand die me niet bevredigde,
en daarnaast niet bemerkte dat ik vreemd ging.
Kijk hier wat er gebeurt, als je niet gewoon een normaal gesprek kan voeren met je huidige partner.

Ben ik er trots op? Nee. Heb ik er spijt van? Nee. Het was wat het was, en het was lekker.
in plaats van te praten met je toen partner.

Nu heb ik een hele ander type relatie waarom vreemdgaan geen onderwerp meer is. Ik hoop het voor je !! Mocht het toch gebeuren neem ik aan dat je je zelf ook niet gelijk schaart onder mensen uit staphorst, of nonnen gedrag. Jij was immers niet het slachtoffer van vreemdgang.

.
2east schreef:
14-09-2017 11:42
Vind het allemaal uitermate veroordelend en denigrerend, zoals er gereageerd wordt, maar ja, iedere keer als het onderwerp "vreemdgaan" ter sprake komt blijkt Viva-forum gevuld met nonnen, inwoonsters van Staphorst en bewust-vrijgezelle-vlierefluiters-met-een-SOA.

TO vroeg niet om jullie mening over de door hem/haar gekozen relatievorm(en) maar om een kamer om te neuken.

Die heeft niemand, dus reageer dan ook niet.

Over vreemd gaan;

Ik ging in het verleden vaak vreemd. Gewoon, omdat het kon. Het was geil, ik kreeg de aandacht waarvan ik vond dat ik die verdiende, het was spannend, en ik zat in een relatie met iemand die me niet bevredigde, en daarnaast niet bemerkte dat ik vreemd ging.

Ben ik er trots op? Nee. Heb ik er spijt van? Nee. Het was wat het was, en het was lekker.

Nu heb ik een hele ander type relatie waarom vreemdgaan geen onderwerp meer is.

Vreemdgangers kunnen zich niet altijd dure kamers permitteren, niet alleen vanwege het geld, maar vooral omdat het opnemen van grote bedragen contant geld, uiteindelijk tot vragen van de partner zal leiden. Daarnaast willen ze anonimiteit en dat is tegenwoordig ook vrij lastig met online betaling etc.

Ik las maar 1 niet inhoudelijke maar wel terechte vraag; waarom een back-up verkering? Misschien is het wel efficiënter om die vraag te beantwoorden en op basis daarvan je problemen aan te passen. Maar misschien ook niet.

Wil je door blijven gaan op de ingeslagen weg, dan zou je kunnen overwegen ergens iemand in vertrouwen te nemen en zijn/haar woonhuis te gebruiken. goedkoop, hygiënisch en relatief "veilig". Anders ben je overgeleverd aan dubieuze kamerverhuurders.....
Ja hoor, heel veroordelend. Maar wat krom is, kun je niet rechtlullen. Ik snap best dat het geil en spannend is, maar je kunt niet alles hebben. Je kiest voor monogamie, of althans, zo doe je het voorkomen bij je partner. Als je daar niet voor kiest, geef de ander dan de kans daar in mee te gaan of juist niet. Als je de ander gewoon bedriegt, ben je gewoon smerig en enorm egoistisch bezig. Klaar. Dus begrijpen hoe en waarom, ja. Begrip voor een vreemdganger, nee.

Ik ben in mijn vorige relatie ook voor mijn man gevallen. Ik werd mishandeld, maar het is mij zelfs gelukt om de ene relatie te beeindigen voordat ik met de volgende begon. Wat is jouw excuus? Je kunt toch niet verwachten dat wij een TO die er zo nonchalant over doet gaan toejuichen, of wel?
Daar heb je de Van der Valk hotels toch voor?
Anders huur je een woonwagen op een camping en na de wip een lekkere kop oploskoffie maken op het gasstelletje.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 19:26
Reden: voortaan beter de OP lezen
2.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Parenclub, zijn soms ook al in de middag open.
De goedkoopste oplossing voor een "backup-verkering" is inderdaad een bestelbusje, uiteraard zonder ramen. Hoe je dat uitlegt aan de nr1-verkering vergt enige creativiteit maar dan heb je ook iets waar je jaren mee verder kan. Koop een paar 4-seizoens aaneen-ritsbare slaapzakken en je kunt zomer én winter aan de slag. Om de zoveel tijd wel eens (laten) reinigen. Een beetje verlichting is ook nuttig, daarvoor koop je een ledlamp met magneethechting. Je kunt het nog wat comfortabeler maken met bijvoorbeeld een zelfopblaasbare matras maar essentieel is dat niet. Je verbergt dit alles in een "materiaalkoffer" (desnoods met dubbele bodem) die tegelijk dient als steun voor standjes op kniehoogte.
anoniem_64d33a9ef0869 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 22:53
13.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een beetje fatsoenlijke stationcar is een stuk beter uit te leggen, HuLang. Afneembare stoffen blindering (één stuk zwarte stof met haakjes voor in de handgrepen boven de deuren) in combinatie met een paar zorgvuldig gekozen kussentjes is alles wat je nodig hebt.
_Amand schreef:
14-09-2017 22:44
Een beetje fatsoenlijke stationcar is een stuk beter uit te leggen, HuLang. Afneembare stoffen blindering (één stuk zwarte stof met haakjes voor in de handgrepen boven de deuren) in combinatie met een paar zorgvuldig gekozen kussentjes is alles wat je nodig hebt.
Stoot je steeds je kop.
Zet ergens een caravan neer. In sommige gemeentes zijn daar aangewezen plekken voor, mogen ze aan de weg staan. Kost het je ook geen stalling.
Pop up tentje en een luchtbed kan ook.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
14-09-2017 22:49
Pop up tentje en een luchtbed kan ook.
Da's wel een hoop gedoe. En gehorig. En het valt op.
_Amand schreef:
14-09-2017 22:50
Da's wel een hoop gedoe. En gehorig. En het valt op.
Nee joh. Die campings zijn 's winters leeg, niemand die wat hoort. Werp je tent, matje er in en wippen maar. Matje oprollen, tent in elkaar draaien en klaar.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-09-2017 12:35
is TO een man??
Alleen mannen gaan vreemd, weet je toch...


TO, gewoon (3 sterren-)hotelletjes opbellen en vragen of je ook een kamer kunt huren voor overdag, voor een paar uur. En wat dat dan kost. Kun je voor 6 tientjes klaar zijn, lijkt me sterk dat je een kamer gaat vinden die goedkoper is.

Een alternatief is een parenclub, bijv Party Players in Lelystad is ook overdag open, ik geloof voor 50 euro per stel. Het is er dan niet druk en er zijn ook afsluitbare kamers, kun je fijn met z'n 2en zijn (je hoeft echt niets met anderen te doen in een parenclub). Heb je voor dat geld ook nog eten en drinken inclusief. En condooms.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
14-09-2017 22:52
Nee joh. Die campings zijn 's winters leeg, niemand die wat hoort. Werp je tent, matje er in en wippen maar. Matje oprollen, tent in elkaar draaien en klaar.
En in de zomer dan?
Sfeerverlichting erin.

Afbeelding
MoirenPhae schreef:
14-09-2017 22:52
Nee joh. Die campings zijn 's winters leeg, niemand die wat hoort. Werp je tent, matje er in en wippen maar. Matje oprollen, tent in elkaar draaien en klaar.
Ja, tot er iemand bij je tent staat en vraagt wat dit allemaal te betekenen heeft, dan sta je mooi voor lul!
Stap je samen uit een busje en krijg je daarover vragen dan heb je wat anders aangetrokken na, bijvoorbeeld, het hardlopen. :biggrin:
anoniem_64d33a9ef0869 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 22:57
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rood lijkt me beter, Bruise. Valt minder op en in rood licht ziet iedereen er mooier uit.
Parenclubs kunnen een risico zijn, of valt het mee met bekenden tegen het lijf lopen. (ondanks zwijgplicht)
Ik denk ik hou het een beetje neutraal, anders denken ze direct dat het een hoerkast op wielen is. Voor je het weet heb je meerdere back-ups.
_Amand schreef:
14-09-2017 22:54
En in de zomer dan?
Zet je je tent in Groningen. Weet ik veel. Ik heb jaren op andere plekken dan in mijn bed moeten wippen. Ik ging niet vreemd overigens, dus wel makkelijk als je het niet voor je partner hoeft te verbergen :P
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
14-09-2017 22:58
Ik denk ik hou het een beetje neutraal, anders denken ze direct dat het een hoerkast op wielen is. Voor je het weet heb je meerdere back-ups.
Good thinking.
HuLang schreef:
14-09-2017 22:56
Ja, tot er iemand bij je tent staat en vraagt wat dit allemaal te betekenen heeft, dan sta je mooi voor lul!
Stap je samen uit een busje en krijg je daarover vragen dan heb je wat anders aangetrokken na, bijvoorbeeld, het hardlopen. :biggrin:
Wat is er nou raar aan dat je een wippie doet? Diegene weet toch niet dat je stiekem doet?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
14-09-2017 22:58
Zet je je tent in Groningen. Weet ik veel. Ik heb jaren op andere plekken dan in mijn bed moeten wippen. Ik ging niet vreemd overigens, dus wel makkelijk als je het niet voor je partner hoeft te verbergen :P
Da's wel een takke-eind rijden voor de behoeftige buitenechtelijke Rottûhdammers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven