Kamer gezocht

13-09-2017 14:26 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen?
Mijn back-up verkering en ik zijn op zoek naar een kamer waar we af en toe kunnen afspreken. We zijn allebei getrouwd dus thuis is geen optie. Dat is wel gebeurd maar is te link dus dat willen we niet meer en Van der Valk begint ook aardig in de papieren te lopen ;-) Weet iemand waar je voor niet al teveel geld een (simpele) kamer kan huren in de omgeving Ede/Wageningen - Arnhem/Nijmegen? Airbnb of een b&b zijn allemaal voor een nacht maar het gaat ons om een paar uur in de ochtend of middag.
Alle reacties Link kopieren
En op de vraag of je annoniem een kamer kunt huren.
Ja tuurlijk.
Ter plekke contant betalen. Niemand die wat vraagt. Ook het vdv niet. Die maken dat echt wel vaker mee.
Ja jij of de ander moet zich legitimeren. Maar verder geen haan die er naar kraait.

Of bedoel je echt een kamer huren, zoals studeerkamer. Voor vast zeg maar?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Je mag wel bij mij komen voor een uurtje, kost wel 1200 per uur.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook zo'n boot van zandpad Utrecht kopen. Is al vaker gebruikt voor dit soort zaken.
Alle reacties Link kopieren
http://www.casa-blanca.be/

Lees hier maar eens, niet al te ver over de grens
Alle reacties Link kopieren
Sure thing.
Alle reacties Link kopieren
Liefhebber 64 schreef:
13-09-2017 16:22
http://www.casa-blanca.be/

Lees hier maar eens, niet al te ver over de grens
Ik ben zoiets nog niet echt in Nederland tegen gekomen.
Je bent snel aangewezen op hotels, dag hotels, auto/bos... Minder vaak daten en bij goed weer buiten spelen :P
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje schreef:
13-09-2017 16:31
Ik ben zoiets nog niet echt in Nederland tegen gekomen.
Je bent snel aangewezen op hotels, dag hotels, auto/bos... Minder vaak daten en bij goed weer buiten spelen :P

Misschien een gat in de markt in Nederland 😉
Alle reacties Link kopieren
Achter het gordijn.
shake a tail feather
Alle reacties Link kopieren
Vast. Zeker als het voor fijne prijzen verhuurt wordt.
AeonOfWinter schreef:
13-09-2017 14:34
Back-up verkering?

Oh man, ik word oud.
Ik word ook oud.

Ik wist niet dat vreemdgaan gezien wordt als back up verkering.
Je kunt beter het minnaarstopic proberen :-D
Probeer wat seksclubs en of je daar een deal mee kunt maken.
Velen hebben het overdag toch niet druk en dan staan er vast wel een paar kamers leeg die je misschien goedkoop kunt huren?
Alle reacties Link kopieren
Vind het allemaal uitermate veroordelend en denigrerend, zoals er gereageerd wordt, maar ja, iedere keer als het onderwerp "vreemdgaan" ter sprake komt blijkt Viva-forum gevuld met nonnen, inwoonsters van Staphorst en bewust-vrijgezelle-vlierefluiters-met-een-SOA.

TO vroeg niet om jullie mening over de door hem/haar gekozen relatievorm(en) maar om een kamer om te neuken.

Die heeft niemand, dus reageer dan ook niet.

Over vreemd gaan;

Ik ging in het verleden vaak vreemd. Gewoon, omdat het kon. Het was geil, ik kreeg de aandacht waarvan ik vond dat ik die verdiende, het was spannend, en ik zat in een relatie met iemand die me niet bevredigde, en daarnaast niet bemerkte dat ik vreemd ging.

Ben ik er trots op? Nee. Heb ik er spijt van? Nee. Het was wat het was, en het was lekker.

Nu heb ik een hele ander type relatie waarom vreemdgaan geen onderwerp meer is.

Vreemdgangers kunnen zich niet altijd dure kamers permitteren, niet alleen vanwege het geld, maar vooral omdat het opnemen van grote bedragen contant geld, uiteindelijk tot vragen van de partner zal leiden. Daarnaast willen ze anonimiteit en dat is tegenwoordig ook vrij lastig met online betaling etc.

Ik las maar 1 niet inhoudelijke maar wel terechte vraag; waarom een back-up verkering? Misschien is het wel efficiënter om die vraag te beantwoorden en op basis daarvan je problemen aan te passen. Maar misschien ook niet.

Wil je door blijven gaan op de ingeslagen weg, dan zou je kunnen overwegen ergens iemand in vertrouwen te nemen en zijn/haar woonhuis te gebruiken. goedkoop, hygiënisch en relatief "veilig". Anders ben je overgeleverd aan dubieuze kamerverhuurders.....
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
14-09-2017 11:42
Vind het allemaal uitermate veroordelend en denigrerend, zoals er gereageerd wordt, maar ja, iedere keer als het onderwerp "vreemdgaan" ter sprake komt blijkt Viva-forum gevuld met nonnen, inwoonsters van Staphorst en bewust-vrijgezelle-vlierefluiters-met-een-SOA.

TO vroeg niet om jullie mening over de door hem/haar gekozen relatievorm(en) maar om een kamer om te neuken.

Die heeft niemand, dus reageer dan ook niet.

Over vreemd gaan;

Ik ging in het verleden vaak vreemd. Gewoon, omdat het kon. Het was geil, ik kreeg de aandacht waarvan ik vond dat ik die verdiende, het was spannend, en ik zat in een relatie met iemand die me niet bevredigde, en daarnaast niet bemerkte dat ik vreemd ging.

Ben ik er trots op? Nee. Heb ik er spijt van? Nee. Het was wat het was, en het was lekker.

Nu heb ik een hele ander type relatie waarom vreemdgaan geen onderwerp meer is.

Vreemdgangers kunnen zich niet altijd dure kamers permitteren, niet alleen vanwege het geld, maar vooral omdat het opnemen van grote bedragen contant geld, uiteindelijk tot vragen van de partner zal leiden. Daarnaast willen ze anonimiteit en dat is tegenwoordig ook vrij lastig met online betaling etc.

Ik las maar 1 niet inhoudelijke maar wel terechte vraag; waarom een back-up verkering? Misschien is het wel efficiënter om die vraag te beantwoorden en op basis daarvan je problemen aan te passen. Maar misschien ook niet.

Wil je door blijven gaan op de ingeslagen weg, dan zou je kunnen overwegen ergens iemand in vertrouwen te nemen en zijn/haar woonhuis te gebruiken. goedkoop, hygiënisch en relatief "veilig". Anders ben je overgeleverd aan dubieuze kamerverhuurders.....
Maar ook hier vroeg TO niet om
Dan vond ik mijn tip nog zinniger.
Ik gaf trouwens ook geen oordeel.

Bovendien zou iedereen een pb kunnen sturen naar to en dan zijn/haar eigen woonruimte kunnen aanbieden tegen een prikkie.
De reacties zijn dan allemaal nuttig omdat ze aandacht vestigen op dit topic zodat to meer kans maakt omdat meer mensen het lezen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
14-09-2017 11:45
Maar ook hier vroeg TO niet om
Als jij de stijlvorm goed leest zie dat ik mijn reactie dan ook niet op TO richt, maar op de mede-reageerders, maar dat zal taalkundig wel te ingewikkeld zijn voor jou.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
14-09-2017 11:50
Als jij de stijlvorm goed leest zie dat ik mijn reactie dan ook niet op TO richt, maar op de mede-reageerders, maar dat zal taalkundig wel te ingewikkeld zijn voor jou.
ohjeetje, heb jij mij even tuk met je snedige opmerking
Niet ouwehoeren 2east, je doet nu net of we allemaal vreemdgaan maar normaal moeten vinden.
Je liegt en bedriegt. En als je dan een kamer wilt en geen geld hebt, ja dan word je keihard uitgelachen.
Wat zou jij vragen voor 2 uur gebruik van een slaapkamer in jouw huis.
Ik neem aan dat het dan ook jouw beddengoed is waarop geneukt wordt. Dus verwachten ze schone lakens.
Of volstaat een bed met plastic matrashoes zonder extra's ook? Dat scheelt in zuiveren.
Ik denk dat ze beter voor een hotel kunnen gaan, aangezien ik er minimaal 100 euro voor zou vragen.
150 inclusief asbak en 2 sigaretten.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
14-09-2017 11:42
Vind het allemaal uitermate veroordelend en denigrerend, zoals er gereageerd wordt, maar ja, iedere keer als het onderwerp "vreemdgaan" ter sprake komt blijkt Viva-forum gevuld met nonnen, inwoonsters van Staphorst en bewust-vrijgezelle-vlierefluiters-met-een-SOA.
(...)
Zo typisch dit. Willens en wetens je partner besodemieteren = goed, tof en lekker modern. Mensen die dat gedrag veroordelen zijn conservatieve heksen.

En TO weet dondersgoed wat ze zich op haar hals haalt, anders post je dit niet op dit forum.
Ja, minimaal 100 euro inderdaad.
Voor minder zou ik me mijn huis niet uit laten jagen wanneer het hun uitkomt.
Maar misschien zijn er mensen die echt 100 euro tekortkomen elke maand en die juist op zoiets zaten te wachten.
En die dan wel even bij de buren koffie gaan drinken in de tussentijd en dat dan ook de kinderen op school zijn en zo.
Ik zou het niet willen faciliteren, mij te veel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal 2east? dan lees je lekker selectief.
lilalinda schreef:
14-09-2017 11:51
ohjeetje, heb jij mij even tuk met je snedige opmerking

:rofl:

En liever een frigide non dan mijn partner op een walgelijke manier in de maling nemen,
Alle reacties Link kopieren
butterflies2017 schreef:
13-09-2017 14:26
Wie kan me helpen?
Mijn back-up verkering en ik zijn op zoek naar een kamer waar we af en toe kunnen afspreken.
We zijn allebei getrouwd dus thuis is geen optie.
Dat is wel gebeurd maar is te link dus dat willen we niet meer en
Van der Valk begint ook aardig in de papieren te lopen ;-)
Weet iemand waar je voor niet al teveel geld een (simpele) kamer kan huren in de omgeving Ede/Wageningen - Arnhem/Nijmegen? Airbnb of een b&b zijn allemaal voor een nacht maar het gaat ons om een paar uur in de ochtend of middag.
Je schrijft dat van der Valk aardig in de papieren gaat lopen
en jij denkt dat je vrouw/ je man die afschrijvingen niet ziet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ineens van die vreemde gelden die opgenomen worden!!
of een creditcard die je ineens meer gebruikt ???

Je back-up neukertje betaald natuurlijk niets of zo nu en dan.

en dan vraag je aan ons of er ergens een neukhol voor weinig geld te huur is.
Ruil je huidige auto in neem daarvoor in de plaats een bestelbusje. misschien is dat een optie.

Wat denk je nou zelf ????????????

Spanning buitenshuis zoeken ipv eens een goed gesprek te voeren met je vrouw/ je man
( Sorry ) TO ik hoop dat je vrouw/ je man je thuis opwacht slingerend met de afrekeningen en je dan op straat schopt.

BAck-up Alleen het woord al.
anoniem_121993 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 12:48
1.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
leclair schreef:
14-09-2017 12:33
Je schrijft dat van der Valk aardig in de papieren gaat lopen
en jij denkt dat je vrouw die afschrijvingen niet ziet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ineens van die vreemde gelden die opgenomen worden!!
of een creditcard die je ineens meer gebruikt ???

Je back-up neukertje betaald natuurlijk niets.

en dan vraag je aan ons of er ergens een neukhol voor weinig geld te huur is.
Ruil je huidige auto in neem daarvoor in de plaats een bestelbusje. misschien is dat een optie.

Wat denk je nou zelf ????????????

Spanning buitenshuis zoeken ipv eens een goed gesprek te voeren met je vrouw.
( Sorry ) TO ik hoop dat je vrouw je thuis opwacht slingerend met de afrekeningen en je dan op straat schopt.

BAck-up Alleen het woord al.
is TO een man??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven