Kamer gezocht

13-09-2017 14:26 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen?
Mijn back-up verkering en ik zijn op zoek naar een kamer waar we af en toe kunnen afspreken. We zijn allebei getrouwd dus thuis is geen optie. Dat is wel gebeurd maar is te link dus dat willen we niet meer en Van der Valk begint ook aardig in de papieren te lopen ;-) Weet iemand waar je voor niet al teveel geld een (simpele) kamer kan huren in de omgeving Ede/Wageningen - Arnhem/Nijmegen? Airbnb of een b&b zijn allemaal voor een nacht maar het gaat ons om een paar uur in de ochtend of middag.
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
14-09-2017 23:10
Wat is "met regelmaat"? Eéns per maand? Dat valt niet op, nee. Meerdere keren per week wel! En dan gaat het toch alsnog aardig wat kosten. En dan word je vanzelf creatief.
tja, onderdak is nou eenmaal duur, zelfs een simpele kamer.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
een nieuwe forummer die 1x heeft gepost... :wtf:
ik blijf nog even op mijn handen zitten
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Een bedstee is vast goedkoper dan een hele kamer.
Alle reacties Link kopieren
https://www.trouw.nl/home/-vreemdgaan-m ... ~ab021990/
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
13-09-2017 14:34
Back-up verkering?

Oh man, ik word oud.
:rofl:

Letterlijk wat ik dacht!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
HoesjeBoesje schreef:
14-09-2017 12:45

Je kan ook cash betalen bij van der valk.
Klopt. Ik neem voor de neukgelegenheden altijd het Valkie langs de A12 in de buurt van Den Haag. Reken bij binnenkomst direkt cash af, nooit problemen,nooit ID tonen. Ga naar kamer, sms date kamernummer, wacht an op date, dan wat prettige uurtjes en ga gewoon weer weg. Date eerst, ik kwartiertje later. No problem.
Alle reacties Link kopieren
Me rug op lover.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kan je na het Valkie altijd nog even langs de Maccie.
MoirenPhae schreef:
14-09-2017 22:58
Zet je je tent in Groningen. Weet ik veel. Ik heb jaren op andere plekken dan in mijn bed moeten wippen. Ik ging niet vreemd overigens, dus wel makkelijk als je het niet voor je partner hoeft te verbergen :P
Wel opletten dat het tentje niet binnen het epicentrum wordt opgezet.
Jij nog een back-up nodig Bobby?
Bruise schreef:
14-09-2017 23:44
Kan je na het Valkie altijd nog even langs de Maccie.
Precies, daarvan zijn er ook genoeg in die omgeving.
Bruise schreef:
14-09-2017 23:45
Jij nog een back-up nodig Bobby?
Nope, free like a bird :angel:
Ik heb dé oplossing gevonden voor TO, in Friesland en Drenthe ergens in Nederland kun je voor heel goedkoop een Yurt huren.
Ligt precies op de route van Nijmegen naar Ede. Afbeelding
Die van 19 euro? Ik kon 'm niet meer terug vinden op de kaart, misschien wegens overweldigend sucseks.
:proud:
aatjuhh123 schreef:
14-09-2017 23:38
Klopt. Ik neem voor de neukgelegenheden altijd het Valkie langs de A12 in de buurt van Den Haag. Reken bij binnenkomst direkt cash af, nooit problemen,nooit ID tonen. Ga naar kamer, sms date kamernummer, wacht an op date, dan wat prettige uurtjes en ga gewoon weer weg. Date eerst, ik kwartiertje later. No problem.
Waarom niet samen naar binnen en naar buiten dan?
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl: :rofl:

_Amand schreef:
14-09-2017 23:00
Da's wel een takke-eind rijden voor de behoeftige buitenechtelijke Rottûhdammers.
Alle reacties Link kopieren
Op de wc van een tankstation op de snelweg is wel voldoende voor jou
Alle reacties Link kopieren
In België heb je zgn love hotels. Wellicht zijn die hier in Nederland ook te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Genoeg slaapkamers in de Ikea :lightbulb:

Je zou zelfs elke back-up neuk een andere uit kunnen kiezen.

En wil je dat niemand het ziet....
Kies dan een stapelbed
MoirenPhae schreef:
15-09-2017 10:03
Waarom niet samen naar binnen en naar buiten dan?
Wordt een beetje ongemakkelijk als je dan gezien wordt door de buuf.
aatjuhh123 schreef:
16-09-2017 16:02
Wordt een beetje ongemakkelijk als je dan gezien wordt door de buuf.
En als ze je alleen ziet in een hotel, overdag waarvan je dacht dat niemand je ziet denk jij dat er bij haar geen lampje gaat branden?
MoirenPhae schreef:
16-09-2017 21:12
En als ze je alleen ziet in een hotel, overdag waarvan je dacht dat niemand je ziet denk jij dat er bij haar geen lampje gaat branden?
Ach kom, Aatjuh legt het nog netjes uit. Het kan ook dat je niet wil gezien worden met iemand die je dochter of zelfs kleindochter kon zijn.
Ik dacht dat je een retorische vraag stelde. Niet dus, nou dan kan die doorgaan voor de naïefste van het decennium. :devil:
HuLang schreef:
16-09-2017 21:17
Ach kom, Aatjuh legt het nog netjes uit. Het kan ook dat je niet wil gezien worden met iemand die je dochter of zelfs kleindochter kon zijn.
Ik dacht dat je een retorische vraag stelde. Niet dus, nou dan kan die doorgaan voor de naïefste van het decennium. :devil:
Ik heb me nooit zo bezig gehouden met vreemdgaan.
Ik begrijp ook niet waarom je niet met een 20 jarige gezien wil worden. Dat je komt neuken is wel duidelijk en met wie ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven