Kan dit???

22-04-2014 19:17 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan een man in je klaarkomen, zonder dat er later sperma uitloopt/druppelt?

Vraag me namelijk af of hij gefaked heeft

Alvast bedankt.
quote:globe80 schreef op 23 april 2014 @ 11:11:

Misschien was hij kort daarvoor al een of meerdere keren klaargekomen (aftrekken?).

Dan kan de hoeveelheid zaad minimaal zijn.Afgaande op mijn eigen ervaringen, ik heb ook wel meerdere keren ervaren dat ondanks ik klaar kwam geen sperma produceerde, maar het is me ook overkomen dat een vriendin me vijf keer achter elkaar binnen een uur liet klaarkomen door me een bepaald emootje via Skype te zenden en ik de vijfde keer zo mogelijk nog meer produceerde dan de eerste keer. Ze beweerde zelfs dat ze haar ex tien keer achter elkaar had laten klaarkomen en hij ook de tiende keer nog een forse hoeveelheid sperma produceerde. Hoop dat ze haar bewering staaft door mij dat ook een keer te laten doen
Het kan, je kunt als man het volledige orgastische gevoel beleven terwijl er geen druppel sperma wordt verspilt,

dit was de reden waarom tantra werd beoefent, maar kan ook spontaan gebeuren. Meestal juist als je al een lange tijd opgewonden bent en meerdere keren bijna klaar bent gekomen. Dit hoeft dus absoluut niet fake te zijn. Meestal is dan de behoeft om klaar te komen ook verdwenen en heeft de persoon in kwestie een maximaal voldaan gevoel zonder uitgeput te zijn. Inderdaad werd hier door tantristen op geoefend.

Het kan ook zijn dat er iets aan de hand is met de zaadbuizen, het zaad wordt dan bvb in de urinebuis gedeponeerd en later uitgeplast.

Dat van dat vertraagde zaad heb ik nog niet goed begrepen...weet iemand of daar een medische reden voor is? En komt dat zaad er dan zomaar ineens uitlopen? Lijkt me niet handig...
ja dat kan en mannen kunnen ook faken
quote:shisha schreef op 01 mei 2014 @ 22:18:

Het kan, je kunt als man het volledige orgastische gevoel beleven terwijl er geen druppel sperma wordt verspilt,

dit was de reden waarom tantra werd beoefent, maar kan ook spontaan gebeuren. Meestal juist als je al een lange tijd opgewonden bent en meerdere keren bijna klaar bent gekomen. Dit hoeft dus absoluut niet fake te zijn. Meestal is dan de behoeft om klaar te komen ook verdwenen en heeft de persoon in kwestie een maximaal voldaan gevoel zonder uitgeput te zijn. Inderdaad werd hier door tantristen op geoefend.

Het kan ook zijn dat er iets aan de hand is met de zaadbuizen, het zaad wordt dan bvb in de urinebuis gedeponeerd en later uitgeplast.

Dat van dat vertraagde zaad heb ik nog niet goed begrepen...weet iemand of daar een medische reden voor is? En komt dat zaad er dan zomaar ineens uitlopen? Lijkt me niet handig...

Van dat vertraagde zaad begrijp ik ook niet, heb dat zelf ook nog nooit meegemaakt, leek me meer dat het als grapje bedoeld was.

Maar bij mij is de behoefte om klaar te komen ook nooit weg, misschien een afwijking maar zelfs na 5 keer wil ik dat gevoel nog wel weer beleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven