Klaarkomen lukt niet
vrijdag 1 juni 2012 om 14:20
Hoi meiden,
Er zullen ongetwijfeld al heel wat topics over dit onderwerp geopend zijn, toch wil ik mijn probleem graag even aan jullie voorleggen. Ik heb sinds een paar maanden een relatie met een super leuke, lieve jongen. Ik ben erg gelukkig en verliefd.
We hebben vaak seks, heel vaak. Alleen lukt het mij niet om klaar te komen. Ik ben om precies te zijn een keer klaargekomen door clitorale stimulatie (vingeren). Ondanks dat ik niet snel klaarkom geniet ik wel onwijs van de seks met hem, ik ben er ook eigenlijk niet zo heel erg mee bezig dat ik niet klaarkom, heb me er al een beetje bij neergelegd.
Hij is overigens mijn eerste partner waarmee ik seksueel actief ben (ben begin 20). Ik weet dat een vaginaal orgasme sowieso vrij zeldzaam is, maar in mijn geval kom ik dus ook niet klaar door beffen/vingeren.
Ik heb wel een idee wat de oorzaak kan zijn, ik heb namelijk voor zijn tijd altijd gebruik gemaakt van speeltjes. Dan was klaarkomen geen enkel probleem. Ik heb het idee dat zijn vingers/tong niet genoeg stimulatie geven omdat ik die 'speeltjes' gewend ben, deze zijn veel heftiger naar mijn idee. Kan het zijn dat dit de oorzaak is?
En is het dan gewoon een questie van stoppen met deze speeltjes zodat ik na een tijdje ook vingeren/beffen door hem lekker ga vinden. (deze gebruik ik sowieso een stuk minder sinds we samen zijn, maar ik wil natuurlijk ook eens aan mijn trekken komen hihi). En kan het ook gewoon zo zijn dat het wat tijd nodig heeft, dat het gewoon komt als we wat langer samen zijn. Nogmaals, ik geniet enorm van de seks en ik ben ook altijd erg opgewonden.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Er zullen ongetwijfeld al heel wat topics over dit onderwerp geopend zijn, toch wil ik mijn probleem graag even aan jullie voorleggen. Ik heb sinds een paar maanden een relatie met een super leuke, lieve jongen. Ik ben erg gelukkig en verliefd.
We hebben vaak seks, heel vaak. Alleen lukt het mij niet om klaar te komen. Ik ben om precies te zijn een keer klaargekomen door clitorale stimulatie (vingeren). Ondanks dat ik niet snel klaarkom geniet ik wel onwijs van de seks met hem, ik ben er ook eigenlijk niet zo heel erg mee bezig dat ik niet klaarkom, heb me er al een beetje bij neergelegd.
Hij is overigens mijn eerste partner waarmee ik seksueel actief ben (ben begin 20). Ik weet dat een vaginaal orgasme sowieso vrij zeldzaam is, maar in mijn geval kom ik dus ook niet klaar door beffen/vingeren.
Ik heb wel een idee wat de oorzaak kan zijn, ik heb namelijk voor zijn tijd altijd gebruik gemaakt van speeltjes. Dan was klaarkomen geen enkel probleem. Ik heb het idee dat zijn vingers/tong niet genoeg stimulatie geven omdat ik die 'speeltjes' gewend ben, deze zijn veel heftiger naar mijn idee. Kan het zijn dat dit de oorzaak is?
En is het dan gewoon een questie van stoppen met deze speeltjes zodat ik na een tijdje ook vingeren/beffen door hem lekker ga vinden. (deze gebruik ik sowieso een stuk minder sinds we samen zijn, maar ik wil natuurlijk ook eens aan mijn trekken komen hihi). En kan het ook gewoon zo zijn dat het wat tijd nodig heeft, dat het gewoon komt als we wat langer samen zijn. Nogmaals, ik geniet enorm van de seks en ik ben ook altijd erg opgewonden.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
vrijdag 1 juni 2012 om 14:43
Dat kan best ja. Een trilling van een vibrator is veel heftiger dan de streling van een vinger.
En met speeltjes voel je precies wat je lekker vindt, en hou je die ergens waarvan jij weet dat je tot een orgasme komt. Tijdens de seks ga je niet zeggen van 'een beetje naar links.. nu een kléin beetje naar boven en dan snel heen en weer met je vinger.. '.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 juni 2012 om 15:39
je hoeft je speeltjes niet weg te doen, maar ik zou je wel aanraden om jezelf te bevredigen met je vingers tot dat het je wéér lukt om via vingeren klaar te komen. soms kwestie van doorgaan ( bij mij duurde de eerste keer wel 45min voordat het lukte! ) als het jou lukt, dan kan jij het je vriend ook leren.
Ik wissel het zelf ook vaak af als ik het met mijzelf doe
Dan gebruik ik me vingers, en andere keer een viborator.
Hopelijk helpt t je.!
Ik wissel het zelf ook vaak af als ik het met mijzelf doe
Dan gebruik ik me vingers, en andere keer een viborator.
Hopelijk helpt t je.!
vrijdag 1 juni 2012 om 15:48
Tussen niets zeggen en heel gedetailleerde aanwijzingen geven zit nog een behoorlijk verschil. Als het zo gedetailleerd gebeurt heb ik meer het idee bezig te zijn met een ingewikkeld wiskundig vraagstuk, waardoor het spontane plezier wel een beetje minder wordt 
Natuurlijk geef ik wel aan wat/waar het wel/niet lekker is, maar met een vibrator die je zelf bedient is dat gewoon handiger omdat je voelt wat je voelt.
Niks mis met elkaar vertellen wat je opwindt of hoe/wat je lekker vindt.
Natuurlijk geef ik wel aan wat/waar het wel/niet lekker is, maar met een vibrator die je zelf bedient is dat gewoon handiger omdat je voelt wat je voelt.
Niks mis met elkaar vertellen wat je opwindt of hoe/wat je lekker vindt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 1 juni 2012 om 15:55
Je zou het ook zelf kunnen doen als jullie samen vrijen, terwijl hij jou penetreert. Dat kan dan met je vingers of een vibrator. Zo wen je aan klaarkomen met je vriend erbij en hij vindt het vast spannend om te zien.
Misschien moet je even een drempel over om jezelf te bevredigen voor je vriend, maar ik vind het zelf een aanrader.
Misschien moet je even een drempel over om jezelf te bevredigen voor je vriend, maar ik vind het zelf een aanrader.
vrijdag 1 juni 2012 om 16:25
En de standjes maken ook veel verschil. Ik kom gemakkelijk klaar, op alle mogelijke manieren, ook vaginaal. Maar absoluut niet in alle standjes. Er is nog zoveel om uit te proberen! En je geniet dus schaam je niet, niet iedereen kan het. Zolang je maar duidelijk maakt tegen je vriend dat je er wel van geniet. Als hij denkt: er gebeurt nooit wat bij haar, dan zal hij ook onzekerder worden.
vrijdag 1 juni 2012 om 17:50
Dit speeltje kan je misschien wel helpen rocket pocket, hij trilt op je clitoris.
Hij is in elke grote mensen speelgoedwinkel wel te koop. Niet meer dan 15 euro betalen hoor, dan betaal je enkel het merk.
Maar het is een aanrader.
Hij is in elke grote mensen speelgoedwinkel wel te koop. Niet meer dan 15 euro betalen hoor, dan betaal je enkel het merk.
Maar het is een aanrader.
maandag 5 november 2012 om 18:11
Als je regelmatig speeltjes gebruikt, kan het zijn dat je minder makkelijk klaarkomt van andere dingen. Dat komt doordat je zenuwen zich door de intense trilling wat verder terugtrekken in je lichaam en je dus minder gevoelig wordt.
Het goede nieuws is; dit komt vanzelf weer goed als je een poosje geen speeltjes gebruikt. Ik zou dus proberen of je zelf wel kunt klaarkomen met je vingers en dit oefenen. Als het jou alleen lukt, dan kun je je vriend uitleggen hoe het bij jou werkt.
Have fun!
Het goede nieuws is; dit komt vanzelf weer goed als je een poosje geen speeltjes gebruikt. Ik zou dus proberen of je zelf wel kunt klaarkomen met je vingers en dit oefenen. Als het jou alleen lukt, dan kun je je vriend uitleggen hoe het bij jou werkt.
Have fun!
maandag 5 november 2012 om 19:01
Als man ben ik ook wel wat geïntimideerd als er zo'n woest trillende paardenlul op het nachtkastje ligt. Dus misschien weer wat meer zelf manueel doen. En als je met je vriend bent: neem hem stevig vast aan beide oren en duw hem op de juiste plaatsen. Vinden de meeste mannen fantastisch, wij worden graag als een sexobject behandeld. Worden we geil van.