klaarkomen van neuken

25-08-2012 00:37 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het moge duidelijk zijn: Een man kan geen orgasme faken. Zonder kwakkie komt hij niet klaar. Mannen komen dus bij een neukpartij altijd klaar. (uitzonderingen daaargelaten)

Hoe zit dat bij de vrouwen. zijn er vrouwen die klaar kunnen komen van neuken, of moet daarbij extra gestimuleerd worden.

klaarkomen van neuken

Totaal aantal stemmen: 49

ik kom altijd klaar (22%)
ik kom meestal klaar (14%)
ik kom soms klaar (24%)
ik kom nooit klaar (31%)
klaarkomen van neuken..... kan dat dan (8%)
Ja Mafelon1979, wat is bij jouw fors en groot?
Groot, fors, is voor mij een bovengemiddelde penis. Ik heb er genoeg gezien, dus vergelijkingsmateriaal genoeg. Aan centimeters kan ik je niet helpen, wat sommige hier soms precies kunnen vertellen.... Ik vind het knap, want ik heb er nog nooit één opgemeten. Dus, sorry, dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
Juist bij een kleinere penis kom ik makkelijker klaar, alsof hij dan net een bepaald plekje beter raakt.

Maar het allerbelangrijkst is het ritme, niet te snel en op het einde even doorstoten...
Bij mijn ex wel, geen probleem, maar dan moet het wel juiste standje zijn, ik plat op mijn rug en benen plat op het bed, anders niet, als je een tijdje bij elkaar bent raak je toch makkelijker op elkaar ingespeeld, en goh big deal als het niet lukt, dr zijn zoveel manieren om het af te maken.
Mannen kunnen prima orgasmes faken.

Ik heb liever geen extra stimulatie bij het neuken. Dat leidt af, en dan loop ik een orgasme mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven