klaarkomen

27-08-2011 15:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft voor onze relatie een aantal ex-vriendjes gehad bij wie ze niet kon klaarkomen bij penetratie door de lul. Ook mij is het niet gelukt na bijna 20jaar samen. We hebben laatst voor het eerst een trio gedaan (mmv). Het gekke is dat bij penetratie door zijn lul mijn vrouw wel kon klaarkomen. Ik heb er geen verklaring voor. Wie wel?
Die van hem ging het hoekje om?
Dan doe je dus iets niet goed
Misschien was de situatie wel net was spannender dan duo-sex? Of lag ze in een andere positie dan gewoonlijk, waardoor zijn lul andere plekken in haar stimuleerde?
Kan dus van alles zijn. Misschien vond ze het superspannend met een andere man en lag het niet aan zn formaat of wat hij er mee deed maar aan haar opwinding. Kan ook dat het juist wel aan het formaat lag en dat hij misschien haar G-spot raakte. Hoe dan ook, is minder voor jou maar in ieder geval weet je nu wel dat het kan tijdens penetratie een orgasme bij haar. Gewoon samen verder experimenteren en dan zal het vast wel een keer bij jou ook lukken. Wat je ook doet, zet haar niet onder druk om bij jou een orgasme te krijgen want dan gebeurd het zeker niet.
Ze fake'te natuurlijk.
Hoe dik is die van jou dan ?
Dahag, relatie. Je vrouw gaat nu stiekem daten met die ander die haar seksueel beter past dan jij.
De ene lul is de andere niet
Komt ze bij jou wel klaar door penetratie met iets anders dan de lul?
Waarschijnlijk was ze gewoon supergeil?! Dan kan zelfs de lichtste aanraking al een orgasme veroorzaken, althans die ervaring heb ik;)
Kan door de kromming komen maar het meest waarschijnlijke is dat jouw vrouw dusdanig opgewonden was dat ze door een andere vent werd genomen dat dit een extra stimulans was. Ik denk dat als jij met een andere vrouw mag neuken dat je ook meer opgewonden bent dan dat je het met je eigen vrouw moet doen waarmee je het al 20 jaar doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven