Klets op seks deel 16!!!!!!!
donderdag 19 mei 2011 om 20:22
Jaaaaaa!!
Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**
Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.
Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!
Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!
Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.
Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**
Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.
Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!
Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!
Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.
Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
woensdag 25 mei 2011 om 09:48
Goedemorgen!!
Iemand nog geneukt vanacht of vandaag
Mari,dat kruis staat voor een date maar niet voor dit weekend.
Ik date niet in weekenden alleen doordeweeks ivm mijn werk o.a.
Oh en een schimmelinfectie gaat niet uitzichzelf over om nog antw te geven op je vraag.
Suzy,ze staan idd niet in de rij.
Met deze meneer sms ik al heel lang en daar drink ik altijd wat mee in de derde helft .
Hij had al een paar x wat geoppert en ik had er niet op gereageert omdat ik exminnaar nog had en nu heb ik zelf maar moed verzamelt en gevraagd of zijn voorstel nog stond
Best stoer he
Iemand nog geneukt vanacht of vandaag
Mari,dat kruis staat voor een date maar niet voor dit weekend.
Ik date niet in weekenden alleen doordeweeks ivm mijn werk o.a.
Oh en een schimmelinfectie gaat niet uitzichzelf over om nog antw te geven op je vraag.
Suzy,ze staan idd niet in de rij.
Met deze meneer sms ik al heel lang en daar drink ik altijd wat mee in de derde helft .
Hij had al een paar x wat geoppert en ik had er niet op gereageert omdat ik exminnaar nog had en nu heb ik zelf maar moed verzamelt en gevraagd of zijn voorstel nog stond
Best stoer he
woensdag 25 mei 2011 om 09:52
Oja, voor ik het huis uitvlieg, vannacht heel raar gedroomd...
Femm zat op een stoel naast me in een hele donkere kamer. Ik wist dat ze daar zat, maar kon haar niet zien. Daarom trachten het licht aan te doen, deed het niet. Tegelijkertijd hoorde ik elders in het huis geluid, mobieltje gepakt, met het licht daarvan trachten in de huiskamer het licht aan te doen, werkte ook niet, maar de tv deed het wel gewoon?
Femm was ineens verdwenen, de geluiden bleven. Uiteindelijk in mijn slaap (gelukkig niet in het echt) lief gebeld, gevraagd te komen, omdat ik zoooooo bang was!
En toen werd ik gelukkig wakker, deed het licht het gewoon en was er natuurlijk niemand in huis te vinden, pfff....
Maarre, Femm, wat deed je daar midden in de nacht?
Ik ga nu echt, doegggggggg
Femm zat op een stoel naast me in een hele donkere kamer. Ik wist dat ze daar zat, maar kon haar niet zien. Daarom trachten het licht aan te doen, deed het niet. Tegelijkertijd hoorde ik elders in het huis geluid, mobieltje gepakt, met het licht daarvan trachten in de huiskamer het licht aan te doen, werkte ook niet, maar de tv deed het wel gewoon?
Femm was ineens verdwenen, de geluiden bleven. Uiteindelijk in mijn slaap (gelukkig niet in het echt) lief gebeld, gevraagd te komen, omdat ik zoooooo bang was!
En toen werd ik gelukkig wakker, deed het licht het gewoon en was er natuurlijk niemand in huis te vinden, pfff....
Maarre, Femm, wat deed je daar midden in de nacht?
Ik ga nu echt, doegggggggg
woensdag 25 mei 2011 om 09:54
Jahoe dat klinkt idd als een zeer logische redenering. Ach het geeft ook niet maar ik ben gewoon lui smorgens haha
Maya zeker niet sexy dat weer maar zolang het droog blijft vind ik het best. Vandaag de hele dag de kids vermaken dus hopelijk vanmiddag de speeltuin ff onveilig maken.
Cato ga jij dat hele elftal af ofzo
Maya zeker niet sexy dat weer maar zolang het droog blijft vind ik het best. Vandaag de hele dag de kids vermaken dus hopelijk vanmiddag de speeltuin ff onveilig maken.
Cato ga jij dat hele elftal af ofzo
woensdag 25 mei 2011 om 10:21
woensdag 25 mei 2011 om 10:55
woensdag 25 mei 2011 om 15:02
Dilemma: ga ik voor pink,blue, purple of green?
Alle kleuren zien er wel gaaf uit (ga mezelf blij maken met een kleine notebook, ben het heen en weer gesjouw van dit grote loeder (17" laptop) zo meer dan zat!!
@Femm: aaaaaaaaaaahhhh, dus dat deed jij naast me op de stoel! Tja, kon dat niet zien, hé, was donker....
Maar vraag me idd. af waarom dan juist jij....
En help me even, ik zie regelmatig WOG en woggen staan, what the f*** is dat?
Alle kleuren zien er wel gaaf uit (ga mezelf blij maken met een kleine notebook, ben het heen en weer gesjouw van dit grote loeder (17" laptop) zo meer dan zat!!
@Femm: aaaaaaaaaaahhhh, dus dat deed jij naast me op de stoel! Tja, kon dat niet zien, hé, was donker....
Maar vraag me idd. af waarom dan juist jij....
En help me even, ik zie regelmatig WOG en woggen staan, what the f*** is dat?
woensdag 25 mei 2011 om 15:07
Mayaelf,jouw droom is volgens mijn dat je echt bang ben voor Femmetje hahaha;)
Mrs timid,nee hoor ik ga niet het hele elftal af.
Dit is pas de tweede in twintig jaar dat ik het elftal kan,dus best netjes.
Ik neuk er niet op los.
Zaar,idd heel spannend een nieuwe kroonluchter.
Nu maar hopen dat het niet tegenvalt.
Zeb,ik zoek eigenlijk niet echt wat.weet ook niet of ik een vaste minnaar wil,ik weet alleen dat ik zin heb in een hele geile date en avond en daarna zie ik wel.
Sense,ik vond het ook best stoer van mezelf.
Ik ben iemand die met dit soort dingen altijd wat verlegen is en de kat uit de boom kijkt.
Mrs timid,nee hoor ik ga niet het hele elftal af.
Dit is pas de tweede in twintig jaar dat ik het elftal kan,dus best netjes.
Ik neuk er niet op los.
Zaar,idd heel spannend een nieuwe kroonluchter.
Nu maar hopen dat het niet tegenvalt.
Zeb,ik zoek eigenlijk niet echt wat.weet ook niet of ik een vaste minnaar wil,ik weet alleen dat ik zin heb in een hele geile date en avond en daarna zie ik wel.
Sense,ik vond het ook best stoer van mezelf.
Ik ben iemand die met dit soort dingen altijd wat verlegen is en de kat uit de boom kijkt.
woensdag 25 mei 2011 om 15:16
quote:catootje71 schreef op 25 mei 2011 @ 15:10:
Zeb,lekker wat nieuw contact.
Had hier overheen gelezen (sorry, Zeb), idd. lekker voor je, hoop dat het wat wordt!!
Hier op dat gebied maar weer ff de rem erop, kom toch elke keer tot de conclusie dat ik de voor mij lekkerste al als partner heb, waarom dan nog gaan zoeken? Kan de energie wel voor andere dingen gebruiken!
Zeb,lekker wat nieuw contact.
Had hier overheen gelezen (sorry, Zeb), idd. lekker voor je, hoop dat het wat wordt!!
Hier op dat gebied maar weer ff de rem erop, kom toch elke keer tot de conclusie dat ik de voor mij lekkerste al als partner heb, waarom dan nog gaan zoeken? Kan de energie wel voor andere dingen gebruiken!
woensdag 25 mei 2011 om 15:29
Wie is er nu bang voor mij?? niet nodig toch?
Ambi, paar stenen moeten uithakken??
zeb, nieuw contact? heb ik ook niet gezien! Voelt t goed?
Maya, wat maakt het kleurtje nu uit? als ie t maar doet!
En all, OMG net een envelop in de bus, t is weer zover, benen wijd en schrapen! pfff, heb ik een paar maanden geleden niet bij stilgestaan Wat gaan die 5 jaar iedere keer toch snel!
Ambi, paar stenen moeten uithakken??
zeb, nieuw contact? heb ik ook niet gezien! Voelt t goed?
Maya, wat maakt het kleurtje nu uit? als ie t maar doet!
En all, OMG net een envelop in de bus, t is weer zover, benen wijd en schrapen! pfff, heb ik een paar maanden geleden niet bij stilgestaan Wat gaan die 5 jaar iedere keer toch snel!