Klets op seks deel 16!!!!!!!
donderdag 19 mei 2011 om 20:22
Jaaaaaa!!
Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**
Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.
Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!
Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!
Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.
Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**
Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.
Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!
Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!
Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.
Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
woensdag 25 mei 2011 om 16:46
woensdag 25 mei 2011 om 17:34
Pff, de zonnestraaltjes waren heerlijk warm, toch lekker hoor, als je op je eigen balkonnetje naakt kan zonnen.
Het is limegreen geworden, de anderen waren uitverkocht, snif. En op zich wel eens met Femm, als ie het maar doet.
Trouwens Femm, je hebt er ergens op een oude klets wel bij stilgestaan, kan ik me vagelijk herinneren. In de vorige gemeente kreeg ik in januari al meteen de uitnodiging terwijl ik aan het eind van het jaar pas jarig ben. Ben benieuwd hoe dat hier zal gaan...
Het is limegreen geworden, de anderen waren uitverkocht, snif. En op zich wel eens met Femm, als ie het maar doet.
Trouwens Femm, je hebt er ergens op een oude klets wel bij stilgestaan, kan ik me vagelijk herinneren. In de vorige gemeente kreeg ik in januari al meteen de uitnodiging terwijl ik aan het eind van het jaar pas jarig ben. Ben benieuwd hoe dat hier zal gaan...
woensdag 25 mei 2011 om 17:53
@Maya: die droom: Fem vertegenwoordigt misschien iets in jouw dirty donkere mind (schaduwkant?) wat je eng maar ook spannend vindt? Dat zou mijn verklaring zijn. Een huis of kamer daarin staat bij dromenuitleggers voor je ziel/geest (of een deel daarvan)..
En daarna werp je je in de armen van je (veilige) vriendje.. Je vindt dat nog te spannend misschien, of nog niet bij jezelf ontdekt (of je wijst het af voor jezelf)?
Kan je hier iets mee?
En daarna werp je je in de armen van je (veilige) vriendje.. Je vindt dat nog te spannend misschien, of nog niet bij jezelf ontdekt (of je wijst het af voor jezelf)?
Kan je hier iets mee?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 25 mei 2011 om 17:55
@Cato: idd stoer van je. Maar je weet: je moet het ijzer smeden als het heet is
Ben benieuwd of deze nieuwe psv zich kan meten met exsv qua kroonluchters.. je laat er iig geen gras over groeien en gelijk heb je!
@Zeb: heb het ook gemist, maar dat is goed nieuws, verkennend of niet, contact in zelfde interessesfeer is altijd leuk en spannend. Leuk!
Ben benieuwd of deze nieuwe psv zich kan meten met exsv qua kroonluchters.. je laat er iig geen gras over groeien en gelijk heb je!
@Zeb: heb het ook gemist, maar dat is goed nieuws, verkennend of niet, contact in zelfde interessesfeer is altijd leuk en spannend. Leuk!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 25 mei 2011 om 18:16
Arme Femm, eerst zou ik bang voor haar zijn, nu brengt ze mijn dark side naar boven....
En dan ook nog een ladder in haar kous.
Ze moeten je wel hebben, Femm!
En die geluiden dan die ik in huis hoorde? Femm zat rustig naast me op een stoel, al dan niet vastgemaakt.
In die veilige armen kan ik pas maandag weer duiken, komend weekend uitproberen of ik zonder hem meer energie heb en dus op tijd mijn bed kan induiken. Jaja, dat kan ik ook als hij hier is, maar kunnen en doen zijn 2 dingen, hé!
En dan ook nog een ladder in haar kous.
Ze moeten je wel hebben, Femm!
En die geluiden dan die ik in huis hoorde? Femm zat rustig naast me op een stoel, al dan niet vastgemaakt.
In die veilige armen kan ik pas maandag weer duiken, komend weekend uitproberen of ik zonder hem meer energie heb en dus op tijd mijn bed kan induiken. Jaja, dat kan ik ook als hij hier is, maar kunnen en doen zijn 2 dingen, hé!
woensdag 25 mei 2011 om 18:37
pril contact en stuiteren?
Jij gaat lekker zeb!
Vast houden dat gevoel.
Suzy,ja psv moet toch wel minstens zo goed zijn want minnaar was goddelijk en neukte super
Wie weet wat voor kwaliteiten psv heeft waar ik het bestaan nog niet van weet
Ik mis trouwens wel exminnaar.
We hebben elkaar neutraal gesproken op neutraal terrein en het blijft knetteren tussen ons qua gevoel.
Je voelt gewoon het verlangen van beide kanten.
Jij gaat lekker zeb!
Vast houden dat gevoel.
Suzy,ja psv moet toch wel minstens zo goed zijn want minnaar was goddelijk en neukte super
Wie weet wat voor kwaliteiten psv heeft waar ik het bestaan nog niet van weet
Ik mis trouwens wel exminnaar.
We hebben elkaar neutraal gesproken op neutraal terrein en het blijft knetteren tussen ons qua gevoel.
Je voelt gewoon het verlangen van beide kanten.
woensdag 25 mei 2011 om 19:18
quote:zeb schreef op 25 mei 2011 @ 18:32:
Of visnet panty van maken of uit Femm.
Serieus, is toch geen probleem? Vinden wij mannen niet erg hoor: goede reden om het van je billen te scheuren!
Of moet ie je tonen aan al zijn vrienden, familie en het kerkgenootschap?
Sorry zeb, maar dit is nou echt zo'n mannenuitdrukking!
Ten eerste, zijn het kousen, geen panty, een panty is zo niet erotisch.
En het kan zijn dat Femm iets aan heeft (of inmiddels had) wat nou eenmaal mooier staat met kousen, of dat ze kousen aan moet.
Allemaal mogelijk, toch?
Of visnet panty van maken of uit Femm.
Serieus, is toch geen probleem? Vinden wij mannen niet erg hoor: goede reden om het van je billen te scheuren!
Of moet ie je tonen aan al zijn vrienden, familie en het kerkgenootschap?
Sorry zeb, maar dit is nou echt zo'n mannenuitdrukking!
Ten eerste, zijn het kousen, geen panty, een panty is zo niet erotisch.
En het kan zijn dat Femm iets aan heeft (of inmiddels had) wat nou eenmaal mooier staat met kousen, of dat ze kousen aan moet.
Allemaal mogelijk, toch?