Klets op seks deel 16!!!!!!!

19-05-2011 20:22 3031 berichten
Jaaaaaa!!

Als oermoeder van het gezelligste topic van Viev, open ik hierbij Seksklets 16!! **knip**

Pak een glaasje wijn, een biertje of een ranja, wat je wil... neem plaats op bank, bed of grond. Luister, lees of vertel. Het is hier immer gezellig en iedereen is welkom. Denk niet dat het altijd ergens over gaat, dan kom je van een koude kermis thuis.

Met andere woorden: WELKOM OP SEKSKLETS 16!!

Zelfs hier hebben we regels: opgeil verhaaltjes en hengelpogingen worden niet getolereerd. Hou het gezellig en als er iets niet naar het zin is kan je het melden bij de seks engel. (en nee, dat is niet Rooss4!!

Er is maar 1 klets topic en dat is deze, het is niet de bedoeling dat je op andere topics een "slow chat" houdt.

Lieverds, have fun.. dat we ook deze maar weer heel snel vol mogen kletsen!!
Trut!! 5 min. zijn voorbij. gewoon je bek houden he!! dat doe je niet hoor tegen Femm!! grrrr
Alle reacties Link kopieren
Sms ik al lang mee, ik ken hem ook al wat jaren en steeds de boot afgehouden en nu toch maar na weken mijn moed bij elkaar geschraapt.

Ik ga een massage krijgen zegt die, maar dat word gewoon heel lang en lekker neuken met een etentje,voor minder doe ik het niet!

Oh en Fem,tis een voetballerT
quote:femminile schreef op 24 mei 2011 @ 22:03:

Trut!! 5 min. zijn voorbij. gewoon je bek houden he!! dat doe je niet hoor tegen Femm!! grrrr

Gaan we katten!!

Dan ga ik zeker NU mijn bed opzoeken!!
Oei, lekker stel bovenbenen?? die voel ik zo graag!!!! mjammie!

soms een bijkomstigheid, maar als, dan toch he? ladies???
tuurlijk gaan we niet katten!! heb gewoon geen geduld!! maar je mag gaan slapen! als ik maar weet wanneer ik de kroonluchter op moet hangen!!

truste meis, het is je gegund!!
Ahum........... ik zou haast denken dat ik een elftal gaat afwerken ehhh neuken
Als ik een datumpje hebt,dan weet jij het als eerste .
quote:catootje71 schreef op 24 mei 2011 @ 22:07:

Ahum........... ik zou haast denken dat ik een elftal gaat afwerken ehhh neuken
A dirty mind is a joy forever
Cato, is er niet zoiets als spreekwoord, wat je van dichtbij kunt halen, moet je niet ver zoeken!!

Well Done Lady !!

*zoek het zelf iets verder weg, maar was steeds wel heul erg lekker*
Wat vertellen jullie me nou? Eén tabletje? Maar één eitje? In plaats van drie? Hmmz... nu heb ik er al 3 in huis .

Zit eigenlijk te overwegen er nog niet aan te beginnen. Heb vanmiddag met aloë vera gesmeerd (werd gek van de jeuk) en sindsdien is de jeuk heel erg verminderd. Zou 't ook uit zichzelf over kunnen gaan?

Dit is geen geile praat he? In tegendeel. Sorry!
Mariposa_viva, je motto is leuk!

Enne..........1 tablet ipv 3 eitjes.......dus niet 1 eitje!!!
Mari, onze biologe (in side information) reageert morgenvroeg pas, die ligt nu al te meuren!! neuken!!

Ik weet er niets van!!
Fem's naam is Haas, zij weet van niets...........

Ik ga mijn mandje opzoeken, kijken of ik manlief nog in beweging kan krijgen
Ow, chips, ik vergeet bijna te gaan slapen!! morgen energie nodig

Truste Allen, en hou de eitjes buiten de deur, de zaadjes binnen, en geniet ervan!
Dan smeer ik vannacht vrolijk met aloë en wacht ik op het de reactie van onze biologe .

Eerlijk is eerlijk dolcestrega, rihanna heeft me geïnspireerd met m'n motto (lees: ik heb het keihard gejat). Jammer dat Viva bedankt dat er een schuin streepje achter voor de ' hoort...
Mari?bij de huisarts fluconazol 150 mg tabl vragen.

Die neem je oraal 1 malig in.

Dan vraag je een tube miconazolnitraat 20mg zalf voor de jeuk tussen je schaamlippen en dan heb je binnen drie dgn nergens geen last meer van.

Vraag de kleinste tube zalf want je gebruik er weinig van en is open lang houdbaar.

Sterkte!
Dit vind ik dus leuk aan klets: gewoon aardig voor en tegen elkaar zijn!

for all!
Zo hoort het toch ook?

Ay, de jeuk komt weer opzetten (sorry allemaal, dit is níet geil) denk dat ik me toch maar door de eitjes heen sleep, want het wérkt wel (iig vorige keer wel).

Dan maar even geen seks dit weekend....... grrrrrr! Maar dan kan ik er volgende week weer flink tegenaan en ik had tóch nog geen afspraak staan met een lekkere man.
@Zeb: neem jij de honneurs waar voor Rooss, haha? Lekker rustig zo thuis met de doorntjes of slaapverwekkend?

@Cato: hoezo ineens een groot kruis vanuit het niks?!?!

Dacht dat ze niet in de rij stonden, nou blijkt maar weer van wel

@All: truste, op dit soort (lange werk)dagen ben ik 's avonds total loss en alleen in meeleesstand.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Dat kruis, dat was toch een date? Catootje, staat die date voor dit weekend gepland?
Euhhh gedeeltelijk Suzy. dekater laat ik toch echt aan Rooss over

Inderdaad rustig, zeker niet slaapverwekkend. Doorntjes en steel vermaken zich uitstekend tot nu toe.
Goeiemorgen!

Waarom kunnen kinderen niet uitslapen???

Mari er zijn dus 3 verschillende mogelijkheden. Of kuur met 3 eitjes, een kuur met 1 eitje (is dezelfde dosering als de 3 eitjes samen) of dat tablet. Verder eens met Cato, zeker zo'n tube zalf halen dan is iig de jeuk snel minder.

Ja natuurlijk lagen wij alweer te pitten, heb nog wat slaap in te halen van het weekend haha

Nou ik ga maar eens de oudste uit bed vissen....
mogge all

mrs_timid: waarom kinderen niet uit kunnen slapen? Omdat ze vroeger naar bed gaan

Wees maar niet bang: er komt een tijd dat ze meer uitslapen dan je lief is hahahah. (nadeel is ook dat ze dan laat naar bed gaan, dus privétijd is dan ook weer weg).

Ik wil een kruis!!!! Verdorie!
Goedemorgen

En een fijne dag
Goedemorgen,

Net even naar het weer gekeken, laatste dagje mooi weer, zo te zien.

Jaja, ik weet niet sexy, maar goed, is wel belangrijk om te weten wat aan te doen vandaag.

Ik ga er meteen weer vandoor, tot later!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven